Hij is al uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:31 schreef RaptoR-X het volgende:
Wanneer komt E6 uit? Zie hem nog nergens online staan namelijk. Of heb ik wat gemist?
hmm dan zal ik hem wel over het hoofd gezien hebbenquote:
Via torrent? Want op usenet was ie sinds gister al beschikbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:44 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
hmm dan zal ik hem wel over het hoofd gezien hebben
Edit: Heb hem al! Had hem inderdaad niet gezien
Inderdaad wel jammer, ik vind die GReer juist wel steeds leuker, en Young mag van mij ook wel dood gaan eigenlijk, zeikerd dat ie is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is die Scott nou nog steeds niet dood?
Het is inderdaad alles behalve verrassend. Je ziet het mijlenver aankomen. Maar goed, in de hoop dat het beter wordt, en omdat ik de hele setting wel erg leuk vind, blijf ik toch fijn kijken hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef mirved het volgende:
Op het moment dat die aardbevingen begonnen op die planeet wist ik al wat er ging gebeuren![]()
Dat gezeik op rush wordt ook overdreven.
Ja, want er zitten natuurlijk heel veel teens in SGUquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:44 schreef Cerbie het volgende:
Wat was het idee achter Universe? Dat die teen-scene uit SG-1 "200" toch wel erg goed was?
De cast is een stuk jonger, me Eli en Chloe enzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ja, want er zitten natuurlijk heel veel teens in SGU
Het niveau is niet veel hogerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ja, want er zitten natuurlijk heel veel teens in SGU
nee deze keer was hij bloedirritant, het gemak waarmee hij met de toch al beperkte hoeveelheid levens omspringt is echt ergerlijk, zeker als het gaat om 20l water.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef mirved het volgende:
Op het moment dat die aardbevingen begonnen op die planeet wist ik al wat er ging gebeuren![]()
Dat gezeik op rush wordt ook overdreven.
Tja, Young is een eigenwijze militair en die hebben het vaak niet zo op met de wetenschappers... maar hij blijft voor mij een respectabel karakter die door het vuur gaat voor zijn mensen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Fingon het volgende:
[..]
Young mag van mij ook wel dood gaan eigenlijk, zeikerd dat ie is.
nee dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef mvt het volgende:
[..]
zal hij toevallig weer genoeg power hebben om alsnog naar de aarde te gaan met de stargate?
Ja idd vraag ik me ook af. Ipv lokale planeten te bezoeken zouden ze ook random coordinaten in kunnen voeren in de hoop een betere planeet te vinden.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef mvt het volgende:
[..]
nee dus
Iets anders wat me nu een beetje opvalt is dat ze uit hyperspace komen en dan schijnbaar een planeet zien met stargate en die kunnen ze dailen. Dus hier wordt de stargate meer gebruikt voor lokaal transport ipv naar ander zonnestelsels te komen.
Eigenlijk lijkt het nu meer op het oude Goa'uld ringtransport systeem. Zal dat nog beter worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |