vertel...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Kerol het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij is opgepakt.
quote:laatste bezoek: 26 minuten, 16 seconden geleden.
Serieus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Kerol het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij is opgepakt.
Nee hij praat poep. MacorgaZ heeft het wel goed verwoord ja.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee hij praat poep. MacorgaZ heeft het wel goed verwoord ja.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, ze komen vanzelf wel bij jou uit als ze de telefoonrekening checken, daar twijfel ik niet over
en niet terug betalen? right...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij is niet opgepakt, heeft wel een gesprek gehad met mensen van de hogeschool, maar de kosten waren kwijtgescholden dus heeft hij geen strafblad gekregen.
Bron: Ik heb hem op MSN![]()
Het is toch ook allemaal wat met die mbo'ers van vandaag de dag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Het bedrag is kwijtgescholden dus de school heeft geen verlies geleden, alleen misschien een paar arbeidsuurtjes. En het ligt ook net aan wat voor je school je hebt, ik heb een keer de kantine gepeppersprayed maar ik kon na een gesprek ook gewoon gaan, geen problemen verder mee gehad.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal wat met die mbo'ers van vandaag de dag.
ey, ik doe Vmbo hoor!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is toch ook allemaal wat met die mbo'ers van vandaag de dag.
Wat dacht je van TS?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:52 schreef Bron het volgende:
Topic wordt steeds kanslozer, "bedrag is kwijtgescholden dus de school heeft geen verlies geleden"... door wie is het kwijt gescholden dan... door Wouter Bos?
Kut Hoax topic![]()
wat dacht je van denkenquote:
TS krijgt niet het volledige bedrag lijkt me, dus het bedrijf waar hij de nummer huurde zal het bedrag eerder hebben kwijtgescholden.quote:
Of TS heeft na dreiging van school het gehele bedrag maar vergoed, wat er op neer komt dat hij 24 maanden de contributie van de faalclub niet meer kan betalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
TS krijgt niet het volledige bedrag lijkt me, dus het bedrijf waar hij de nummer huurde zal het bedrag eerder hebben kwijtgescholden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |