Oh. In dat geval ga ik geen vragen meer beantwoorden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
dan had je dit topic in beginsel niet moeten openen
ik ben hier geen mod, ga ergens anders huilenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Fijne moderator ben jij
en nog lelijk ook
Had ik je al verteld dat je looser bent?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier in details te treden. Kan dit topic anders niet gewoon dicht?
Ga je morgen nog met het ov? Zo ja, spring er even voor. Wat het dan ook is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat je looser bent?
LOOOOOOOOOOSER
das wel erg lam..quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier in details te treden. Kan dit topic anders niet gewoon dicht?
hij heeft al 20 keer gezegd dat hij het allemaal verzonnen had als een grote hilarische dijenkletserquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel erg lam..
je durft dus gewoon niet toe te geven dat je fout zat en dat je op je flikker hebt gekregen? (en het hele verhaal naar waarheid te vertellen)
Had je ook zo een grote mond op school?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ga je morgen nog met het ov? Zo ja, spring er even voor. Wat het dan ook is.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had je ook zo een grote mond op school?
Zo, je verliest een discussie en dan ga je op de persoon spelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Fijne moderator ben jij
en nog lelijk ook
TS faalt een tweede keer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ga je morgen nog met het ov? Zo ja, spring er even voor. Wat het dan ook is.
Welke discussie doel jij nou weer op dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zo, je verliest een discussie en dan ga je op de persoon spelenHoe sneu.
[..]
TS faalt een tweede keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |