Voor jezelf thuis werken is ook gewoon een goede keuze imo. Ik had ooit het idee om iets met websites online te doen. Gesnapt worden gebeurd je sowieso niet hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef niet_links het volgende:
Ik heb mijn eigen kansen gemaakt.. helaas niet legaal maar goed dat is jammer. De kans dat ze mij snappen is zeer klein doe alles vanuit huis en krijg mijn visa ieder jaar omdat ik getrouwd ben.
Ik zou echt niet voor een Thai willen werken, tenzij het een moderne Thai is.
als je niet kunt of wilt investeren en je bent niet getrouwd maar wilt wel de mogelijkheid voor jezelf creeren om in thailand te wonen, dan blijft er weinig anders over als wat je doet toch.ik zou er niet te zwaar aan trekken.ik zou het ook doen.natuurlijk zouden we het liever anders doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:33 schreef niet_links het volgende:
Ik maak me er ook niet druk over het is bijna onmogelijk om mij te snappen bedoel ik zit achter een computer. Of het werk is is niet te zien.
Maar goed doe dingen liever legaal maar dat gaat soms gewoon niet.
Hahaha dan moet je maar snel richting deze kant op komen. Kunnen anderen jaloers op jou zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:11 schreef flyingdutchmen het volgende:
ik ben niet jalours hoor echt niet hoor hoe kom je erbij [ afbeelding ]
Ga je dan wel eens terug naar Nederland? Familie bezoek enzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef KNAK het volgende:
ED is makkelijk ja, maar wat wordt dan te duur? levensonderhoud bedoel je?
Ik heb in mijn tijd in B;desh wat geld weten te sparen, vriendin heeft een voor Thaise begrippen een hele goede baan en een (door werk betaald) huis, die kosten heb ik dus niet. Ik hoef in principe niet ala minuut een baan te hebben daar. Kan me dus heelmaal storten op de studies die tijd.
Over TEFL heb ik gelezen, las dat dat niet zo makkelijk is. Bachelor degree ben ik nu aan het doen (), en dat is niet in Education/talen dus dat gaat het 'denk ik' niet worden.
Dat het leven in Azie tof is heb ik al jaren geleden ondervonden. ga mijn 10e jaar in nu en Nederland is voor mij einde verhaal. Dat zou een regelrechte straf voor me zijn als ik daar naar terug moet. In bijna 10 jaar tijd heb ik goed begrepen dat Azie, met name Thailand voor mij een eindbestemming is.
Volgens mij kun je, als je goed zoekt, hagelslag of drop gewoon wel kopen ergensquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef KNAK het volgende:
De familie op grootouders na reizen zelf de wereld rond, dat scheelt al een hoop. Ben in 2008 2 weken geweest maar alleen omdat dat voor werk was.
'Vrijwillig' naar Nederland was ergens eind 2006, bijna 4 jaar alweer. Ik kan op familie na geen enkele reden vinden om terug te gaan.
Nu hebben we het over Thailand hier, ik kom daar alleen maar tijdens 'tripjes' sinds een aantal jaar, weliswaar eens in de 2 a 3 maanden maar toch, het leven, werken, jezelf in stand moeten kunnen houden zal wel anders zijn. Dat is tevens gelijk de uitdaging. Naast het feit dat mijn wederhelft in Thailand woont is het verder wat cultuur/cuisine/gewoontes/het volk betreft ook een prachtig land.
Afijn, met Thailand heb ik geen problemen. Heb me 10 jaar lang vermaakt in landen die er op papier er een stuk slechter op staan en me er ookvermaakt voor zoover dat mogelijk is geweest. B'desh is nog een stapje extremer. (Dhaka, 2nd worst city om in te wonen)
Die jaren hier zorgden ook voor de uitdaging en dagelijkse diversiteit. Ik hoef niet terug naar een situatie waarin men het over achterlijke luxeprobleempjes heeft. De trein is 1 voorbeeld, zo weet ik er wel nog meer. Dat slappe gezeur af en toe. Er zijn veel ergere dingen dan men zich kan voorstellen.
De ene NL-er voelt zich sterk verbonden met NL dan de ander. De ander reist veel, vind het leuk maar kampt met heimwee. Het is voor een ieder anders, voor mij liggen de zaken zo en ik ben blij hoe het is zo.
Huisje boompje beestje in Thailand, geweldig! Leuke landen op steenworp afstand. Schoonfamilie die door het vuur gaan voor je (...dat is me wat, als je volledig 'geaccepteerd' bent dan weet je niet wat je overkomt.) Ik ben er wel klaar veur
en ja... geen hagelslag, drop,.....maar ach, who cares
Hagelslag heel soms bij Villa, maar al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 11 april 2010 17:05 schreef breaky het volgende:
Volgens mij kun je, als je goed zoekt, hagelslag of drop gewoon wel kopen ergens![]()
Tja drop krijg ik als familie op bezoek komt. Maar als ik het niet kan kopen, dan mis ik het ook niet.quote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hagelslag heel soms bij Villa, maar al een tijdje niet meer.
Drop bij Bei Otto (Haribo), Carrefour (katjes), of Villa.
En ik heb geen van beiden ooit in huis
Ik zal het doorgeven aan Abhisit, dan zal het snel geregeld moeten zijn neem ik aanquote:Op zondag 11 april 2010 17:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Zelf hoop ik dat de problemen in Bangkok snel opgelost zullen zijn. Het beste lijkt me om nieuwe verkiezingen te houden.
Ik vond het echt tof vorig jaar in Luang Prabangquote:Op woensdag 14 april 2010 07:07 schreef pickup52 het volgende:
Verder iedereen nog veel plezier met Pi mai/Songkran.
Wat vinden mensen er hier van? Dit is pas de eerste keer dat ik het meemaak, maar ik heb het idee dat het op den duur wel zal gaan vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |