quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Omdat iedere keer dat er een SC geopend wordt een mod dan weer in actie moet komen?
Ik vroeg het aan een MOD!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Omdat iedere keer dat er een SC geopend wordt een mod dan weer in actie moet komen?
Dankjewel Adelante, ik ben wijzer nu..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Bagger onderaan, Kwaliteit bovenaan. DAt is het!
dit is dus tijdelijk een kwaliteitstopic?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Ik denk het welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dit is dus tijdelijk een kwaliteitstopic?
Eind van deze maand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:40 schreef UncleErnie het volgende:
A, nu je hier toch bent, en het topic verder geen toekomst beschoren is, een andere vraag voor je! Wanneer begint het FEEforum weer?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Je bent nu in de war met een slotjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn topics komen alleen maar als sticky.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:40 schreef UncleErnie het volgende:
A, nu je hier toch bent, en het topic verder geen toekomst beschoren is, een andere vraag voor je! Wanneer begint het FEEforum weer?
Daarom vroeg ik het ook aan jou! Jij was mijn favo FEEmodquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]FEE
eens kijken of ze nog mods zoeken
Was jij een van de weinige actieve users dan? Die nu misschien een andere username heeft?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook aan jou! Jij was mijn favo FEEmod(niet tegen Sjeen zeggen
)
Ik was op jou na de actiefste user manquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was jij een van de weinige actieve users dan? Die nu misschien een andere username heeft?
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik was op jou na de actiefste user man
Timmmmm is de naam.
Hou eens heul snel je mond dicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar FEE dient snel weer te komen, en jij moet weer modden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |