Ik neem ze!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bood net Karel en Kees nog te koop aan trouwens.
Zoek jij nog een chiwallie?
Niet op d'r boobs geloof ik.quote:
Maessie!quote:
quote:
Zoiets?quote:
Nou als MrSubtle dr allergisch voor is komen ze die kant op!quote:
OMGquote:
Oh bahquote:
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:
Ja maaaaaaar, het idee was dat ik oh-oh zo zou leren kennen. Als ze eerst omschreven wordt aan ElisaB dan kan ik dat net zo goed mee lezen
Will doquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Neee!
Ik had hem expres al niet ophgezocht.
Greys sms loveless es over dit topic.![]()
Tuurlijk kan dat welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Elies, serieus, Paint jij dat met een muis?
Die piem0l en die mouwen en die handen enzo, dat kán toch niet met een muis?
quote:
Gezellig dat je er weer (even) bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(was even bij mn moeder gaan ztten, nu even sigaretpauze)
Meer eten geven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.Zeker die van Elisa.
Zij kent oh-oh langer dan jij dus kan er allerlei subtiliteiten aan toevoegen die verder gaan dan uiterlijk.
Vraagje: wat doe je aan een kitten wat het borduursel van je trui probeert te knagen?
Jups, gewoon met de muisquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Elies, serieus, Paint jij dat met een muis?
Die piem0l en die mouwen en die handen enzo, dat kán toch niet met een muis?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Even een dienstmededeling: Ik heb geen notes![]()
Vriendelijk doch dringend ergens anders heen laten gaan (knuffelen is een leuke afleiding).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraagje: wat doe je aan een kitten wat het borduursel van je trui probeert te knagen?
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Maes het volgende:
Even een dienstmededeling: Ik heb geen notes![]()
Zou het dat zijn?quote:
Ik 1 en dat in mijn korte fok carrierequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(was even bij mn moeder gaan ztten, nu even sigaretpauze)
Het is geen vis héquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het dat zijn?![]()
Maar ik heb ze gisterochtend nog wat gegeven.
Vreetzakken.
15 Topics geleden ofzo. Ik ben slowquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
(ik begrijp alleen de context niet? ... heb ik ergens een postje gemist?)
ik weet eigenlijk niet meer of ik notes had1 of 2 meen ik?
Was je niet allergisch voor Elies d'r handen dan, iets met veel katten enzo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel
ElisaB is heel goed met d'r handen
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee... een paint maakt veel meer duidelijk.Zeker die van Elisa.
Zij kent oh-oh langer dan jij dus kan er allerlei subtiliteiten aan toevoegen die verder gaan dan uiterlijk.
Je ondertekstje (even kortsluiting weet niet meer hoe je het noemt)!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
(ik begrijp alleen de context niet? ... heb ik ergens een postje gemist?)
ik weet eigenlijk niet meer of ik notes had1 of 2 meen ik?
quote:
Die zijn sinds kort weer uberhip ben ik achter..even meedoen met je tijd Oh-Ohquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!
![]()
Go kitten!
Signature?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ondertekstje (even kortsluiting weet niet meer hoe je het noemt)!
Sommige hypes laat ik met liefde aan me voorbij gaan !quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn sinds kort weer uberhip ben ik achter..even meedoen met je tijd Oh-Oh
Dus ik moet ze ook wat minder vaak in een bak met water stoppen bedoel je?quote:
Hmmmm, ja, dat klonk best fout maar als ik zeg wat ik echt aanheb klinkt het nog erger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk geven, truien met borduursels kenne eg nie!
![]()
Go kitten!
Zelfs met een echte muis vind ik het ongelofelijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Vast met een echte muis dan he, niet met de touchpad van een laptop of zo?
Knap hoor!
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?
Nou dat valt me van jou dan wel heel vies tegen, wel piem0ls en geen boobies??????quote:
Oh ja... twee dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zie hier voor aantal notes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |