abonnement Unibet Coolblue
pi_73555533
Situatie:

- Er is op tijd een opzeggingsbrief voor de opzegging voor een sportschool abonnement de deur uit gedaan
- Omdat bevestiging hiervan uitbleef is er telefonisch communicatie met de sportschool geweest. Die zouden alles uitzoeken. Al met al veel aan het lijntje gehouden.
- Tijd is verstreken om opnieuw een opzeggingsbrief de deur uit te doen
- Er is geen gebruik gemaakt van de sportschool sinds de termijn wanneer het af had moeten lopen, omdat er vanuit gegaan is dat er gewoon opgezegd is
- Nog meer gebel en aan het lijntje gehouden door de sportschool, uiteindelijk een opzeggingsbrief met handtekening retour verzonden en deze ontvangen ze opeens wel.

Al met al een hoop gekloot en idiote communicatie door de sportschool. In de laatste opzeggingsbrief is ook een kopie meegegeven van de originele opzeggingsbrief, maar de sportschool zegt doodleuk pech gehad, je zit er weer een jaar aan vast.

Wat kan er tegen zo'n maffiapraktijk worden ondernomen. Ik vermoed dat ze niet aangetekende opzeggingsbrieven doodleuk wegflikkeren en vervolgens uit hun neus bloeden. Dit omdat ze er heel erg aan vasthielden dat we alleen maar met een opzegformulier bij de vestiging zelf kunnen opzeggen en nu opeens een aangetekend brief weer wel genoeg is.

Antwoorden zoals: 'Pech gehad', heb ik niets aan. Dat krijg ik al van de mafia te horen.
pi_73555653
Er valt weinig aan te doen denk ik. Je zou niet kunnen betalen en het op de spits kunnen drijven. Dan komt het voor en dan is het aan de rechter om te bepalen of de oorspronkelijke brief door hen ontvangen zou moeten zijn. Je hebt in ieder geval op tijd contact gezocht met hen, dus dat zou in jouw voordeel spreken.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:50:11 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_73555982
Als je geen gebruik maakt van de faciliteiten, hoef je ook niet te betalen toch?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_73556031
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef eNaSnI het volgende:
Als je geen gebruik maakt van de faciliteiten, hoef je ook niet te betalen toch?
Er word niet opgezegd om vervolgens nog steeds daar te sporten.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:16:34 #5
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73558688
Ik zou zeggen pech gehad. Zolang je niet kunt aantonen dat zij de brief wel op tijd hebben gehad sta je niet bijzonder sterk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73559246
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:16 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou zeggen pech gehad. Zolang je niet kunt aantonen dat zij de brief wel op tijd hebben gehad sta je niet bijzonder sterk.
Ik zou eigenlijk ook zoiets moeten doen. Iemand een duur abonnement aansmeren ergens voor en geen werkende manier van opzeggen hanteren
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:40:37 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73559290
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:38 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk ook zoiets moeten doen. Iemand een duur abonnement aansmeren ergens voor en geen werkende manier van opzeggen hanteren
Ze hebben een prima werkende manier in de vorm van een opzegformulier. Jij kiest voor een andere wijze die om de een of andere reden mislukt. Kortom, een gevalletje pech gehad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73559402
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ze hebben een prima werkende manier in de vorm van een opzegformulier. Jij kiest voor een andere wijze die om de een of andere reden mislukt. Kortom, een gevalletje pech gehad.
Bij wet bestaan er voor dit regels. Zelfs telefonisch opzeggen zou meer dan voldoende moeten zijn, ondanks dat algemene voorwaarde je het opleggen om in persona langs te komen en het te regelen.

Er was wel degelijke email communicatie en telefonische communcatie waarin de status van de opzegbrief op te vragen, waarna alleen maar moeilijk word gedaan om zoals het lijkt zo veel mogelijk tijd te rekken om de opzegtermijn alsnog te laten verstrijken. Dat is wel gewoonweg misselijkmakend.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:45:30 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73559454
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Bij wet bestaan er voor dit regels. Zelfs telefonisch opzeggen zou meer dan voldoende moeten zijn, ondanks dat algemene voorwaarde je het opleggen om in persona langs te komen en het te regelen.

Er was wel degelijke email communicatie en telefonische communcatie waarin de status van de opzegbrief op te vragen, waarna alleen maar moeilijk word gedaan om zoals het lijkt zo veel mogelijk tijd te rekken om de opzegtermijn alsnog te laten verstrijken. Dat is wel gewoonweg misselijkmakend.
Dat is jou mening, niet de mijne.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:47:29 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73559520
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:50 schreef eNaSnI het volgende:
Als je geen gebruik maakt van de faciliteiten, hoef je ook niet te betalen toch?
Je gaat een contract met ze aan, je tekent er dus voor en of je wel of niet in de sportschool verschijnt maakt niet uit.

Maar de meeste sportscholen zijn behoorlijke boefjes wat dit betreft, en zullen er alles aan doen om je een jaar langer te laten betalen. Een aangetekende brief is in dit geval dus altijd het beste. Dan staat het geregistreerd en kan de sportschool er niet omheen. Alleen maar een brief sturen is niet niet voldoende, dan zou je nu een brief kunnen schrijven en een kopie erbij kunnen doen die je net geschreven hebt. Dat zal een rechter dus opzij schuiven volgens mij.
Daarbij moet je met deze boefjes echt goed lezen voor je zo'n contract ondertekent. Als er in het contract, of in de algemene voorwaarden (waar je mee akkoord gaat op het moment dat je het contract ondertekent) staat dat je een afmeld formulier moet invullen, zit je daar in principe aan vast.
pi_73559522
Waar word over meningen gepraat? Voor zover ik weet zijn wettelijke regels geen meningen.
pi_73559549
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Snakey het volgende:
Als er in het contract, of in de algemene voorwaarden (waar je mee akkoord gaat op het moment dat je het contract ondertekent) staat dat je een afmeld formulier moet invullen, zit je daar in principe aan vast.
http://www.mkbservicedesk(...)den-zwarte-lijst.htm

En dan specifiek b.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:50:34 #13
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_73559596
Ga er op zo'n aso manier sporten dat de sportschool je een afkoopsom geeft als je niet meer terugkomt ofzo.
(hoe je dat dan zou moeten doen weet ik dan weer niet)
pi_73559675
Ik heb bijvoorbeeld bij de gemeente gemaakt toen ik een belastingaanslag niet binnen had gekregen, dat de ambtenaar gewoon zei: "Als de postkamer het verstuurt heeft, is het voor ons klaar, we hebben gedaan wat we moeten doen, het is jullie probleem dat het niet ontvangen is".

Dan vind ik het wel vreemd als het andersom niet zo zou kunnen werken.
pi_73559706
Precies om deze reden verstuur ik opzegbrieven eigenlijk altijd aangetekend.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 21:54:22 ]
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:55:05 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73559772
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:54 schreef Igen het volgende:
Precies om deze reden verstuur ik opzegbrieven eigenlijk altijd aangetekend.
Maar volgens mij kunnen ze dan zelfs nog steeds zeggen. De inhoud van de ontvangde brief ging niet over een opzegging en we weten ook niet waarover het ging, omdat deze weggedonderd is. Hoe moet jij dan aantonen dat het je opzegging was?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:05:45 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73560007
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Maar volgens mij kunnen ze dan zelfs nog steeds zeggen. De inhoud van de ontvangde brief ging niet over een opzegging en we weten ook niet waarover het ging, omdat deze weggedonderd is. Hoe moet jij dan aantonen dat het je opzegging was?
Daarom had je het aangetekend moeten versturen, of een opzegformulier moeten gebruiken. Hoe moeilijk is het? Nu ben je het zaadje.
pi_73560201
Gaat er op 1 januari 2010 geen nieuwe wet in werking die ervoor zorgt dat vanaf dat moment je lidmaatschap per maand op kan zeggen?
Dan kun je er m.i.v. 1 februari vanaf zijn.
pi_73560386
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Maar volgens mij kunnen ze dan zelfs nog steeds zeggen. De inhoud van de ontvangde brief ging niet over een opzegging en we weten ook niet waarover het ging, omdat deze weggedonderd is. Hoe moet jij dan aantonen dat het je opzegging was?
Ik denk niet dat ze daar zo makkelijk mee wegkomen.
Als jij het aangetekend hebt verstuurd en kunt bewijzen dat zij de brief hebben ontvangen, dan heb je al het mogelijke gedaan om jouw gelijk te bewijzen. In een rechtszaak staat dus vast dat het bedrijf een brief van jou heeft ontvangen, dan moeten zij dus ook kunnen laten zien wat voor brief dat was en wat erin stond. Als zij dat niet kunnen omdat hun administratie (evt. opzettelijk) niet in orde is, dan is dat in eerste instantie hun eigen probleem, lijkt mij.
pi_73560399
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Keiichi het volgende:
Maar volgens mij kunnen ze dan zelfs nog steeds zeggen. De inhoud van de ontvangde brief ging niet over een opzegging en we weten ook niet waarover het ging, omdat deze weggedonderd is. Hoe moet jij dan aantonen dat het je opzegging was?
Als de sportschool je brief wegdondert, hebben zij pech gehad.

Mocht het een rechtzaak worden, dan wordt jouw versie, bij gebrek aan tegenbewijs, door een rechter als voldoende bewijs geaccepteerd.
pi_73560405
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef DrXLTrouble het volgende:
Gaat er op 1 januari 2010 geen nieuwe wet in werking die ervoor zorgt dat vanaf dat moment je lidmaatschap per maand op kan zeggen?
Dan kun je er m.i.v. 1 februari vanaf zijn.
Dat treed misschien pas in 2011 of 2012 in werking.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:22:12 #23
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_73560426
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef DrXLTrouble het volgende:
Gaat er op 1 januari 2010 geen nieuwe wet in werking die ervoor zorgt dat vanaf dat moment je lidmaatschap per maand op kan zeggen?
Dan kun je er m.i.v. 1 februari vanaf zijn.
nee, is voorloig alleen voor verzekeringen.
pi_73560439
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef DrXLTrouble het volgende:
Gaat er op 1 januari 2010 geen nieuwe wet in werking die ervoor zorgt dat vanaf dat moment je lidmaatschap per maand op kan zeggen?
Dan kun je er m.i.v. 1 februari vanaf zijn.
Voor telecomunicatiedingen e.d. jah. Niet voor sportscholen geloof ik..
dag
pi_73560511
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:05 schreef Snakey het volgende:
Daarom had je het aangetekend moeten versturen
Dat had Igen al gesteld, waarop Keichi met de wedervraag kwam "Wat dan als ze die wegdonderen?"
pi_73560544
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Peter het volgende:
Voor telecomunicatiedingen e.d. jah.
Dat is 1 juli 2009 al ingegaan.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:27:07 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73560549
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:25 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat had Igen al gesteld, waarop Keichi met de wedervraag kwam "Wat dan als ze die wegdonderen?"
Dan heb je bewijs dat die brief daadwerkelijk verstuurd is.

Edit: vervolgens stop je met betalen als je genegeerd wordt, en dan is de bewijslast aan de sportschool, niet meer aan jou.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:27:35 #28
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73560567
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

nee, is voorloig alleen voor verzekeringen.
volgens mij zeiden ze 2 weken terug op t nieuws wat anders hoor...

ik dacht toen nmlk nog hey das handig als ik mijn abo op moet zeggen bij de sportschool
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:28:51 #29
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73560601
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73560637
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:27 schreef Snakey het volgende:
Dan heb je bewijs dat die brief daadwerkelijk verstuurd is.
Je snapt het niet

Igen: je moet het aangetekend versturen
Keiichi: ja maar als ik dan aangetekend verstuur, wat dan als ....
Snakey: dan moet je het maar aangetekend versturen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:31:09 #31
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_73560664
maakt allemaal niet meer uit dus strax...

eindelijk verlost van die maffia praktijken... t is ook belachelijk
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_73560960
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:16 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou zeggen pech gehad. Zolang je niet kunt aantonen dat zij de brief wel op tijd hebben gehad sta je niet bijzonder sterk.
Dus die sportschool ontvangt jou opzegging en ze pleuren het de prullenbak in en daar ga je?
pi_73561028
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dus die sportschool ontvangt jou opzegging en ze pleuren het de prullenbak in en daar ga je?
Ja.

Daarom moet je dus aangetekend versturen. In dit topic staat een uitgebreide uitleg waar je op moet letten:

Aangetekende brief

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 22:45:36 ]
pi_73561042
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Je snapt het niet

Igen: je moet het aangetekend versturen
Keiichi: ja maar als ik dan aangetekend verstuur, wat dan als ....
Snakey: dan moet je het maar aangetekend versturen
Een eerder post van mij hier met een verhaaltje over de gemeente die compleet in z'n recht staat als ze zeggen dat iets verstuurd is, dat dat non-discutabel dan ook zo is.
pi_73561145
Brief langs brengen nadat de eerste niet was aangekomen was geen optie? Daar bewijs van afleveren brief vragen?
pi_73561221
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:45 schreef Keiichi het volgende:
Een eerder post van mij hier met een verhaaltje over de gemeente die compleet in z'n recht staat als ze zeggen dat iets verstuurd is, dat dat non-discutabel dan ook zo is.
Dat was bestuursrechtelijk, niet civielrechtelijk.
pi_73561540
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:54 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat was bestuursrechtelijk, niet civielrechtelijk.
En wat maakt dat uit? Als de belastingdienst per gewone post een brief stuurt, dan kan die toch net zo goed kwijtraken?

Het enige wat je zou kunnen zeggen, is dat een overheidsdienst zoals de belastingdienst betrouwbaar genoeg is dat je mag aannemen dat een brief daadwerkelijk verzonden is als dat zo in hun administratie staat. Let wel: verzonden, niet aangekomen!

Verder stuurt de Belastingdienst in principe kosteloos een herinnering als je niet reageert. Daardoor zouden ze kunnen argumenteren dat de kans dat twee brieven kwijtraken echt nihil is. Maar of dat echt de juiste redenering is weet ik niet, ben geen jurist.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 23:08:15 ]
pi_73561613
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Igen het volgende:

[..]

En wat maakt dat uit? Als de belastingdienst per gewone post een brief stuurt, dan kan die toch net zo goed kwijtraken?

Het enige wat je zou kunnen zeggen, is dat een overheidsdienst zoals de belastingdienst betrouwbaar genoeg is dat je mag aannemen dat een brief daadwerkelijk verzonden is als dat zo in hun administratie staat. Let wel: verzonden, niet aangekomen!

Verder stuurt de Belastingdienst in principe kosteloos een herinnering als je niet reageert. Daardoor zouden ze kunnen argumenteren dat de kans dat twee brieven kwijtraken echt nihil is. Maar of dat echt de juiste redenering is weet ik niet, ben geen jurist.
Als de wet toestaat dat de overheid er wel vanuit gaat dat als ze iets versturen dat het aankomt en dat consumenten zelf maar moeten bewijzen of een afmelding/brief is overgekomen, dan is dat de wet en heb je daar maar naar te handelen .
dag
pi_73561802
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Als de wet toestaat dat de overheid er wel vanuit gaat dat als ze iets versturen dat het aankomt en dat consumenten zelf maar moeten bewijzen of een afmelding/brief is overgekomen, dan is dat de wet en heb je daar maar naar te handelen .
-knip- staat hieronder al uitgelegd.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 23:17:25 ]
pi_73561811
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
En wat maakt dat uit? Als de belastingdienst per gewone post een brief stuurt, dan kan die toch net zo goed kwijtraken?
Wat dat uitmaakt? In het civielrecht geldt de ontvangsttheorie, in het bestuursrecht de verzendtheorie. Ik heb het ook niet verzonnen.
pi_73561861
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat dat uitmaakt? In het civielrecht geldt de ontvangsttheorie, in het bestuursrecht de verzendtheorie. Ik heb het ook niet verzonnen.
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Beetje met twee maten meten.
pi_73561983
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef Igen het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets achterlijks. Beetje met twee maten meten.
Ja, vertel mij wat
pi_73562043
Her en der is het een en ander te lezen over een nieuwe wet over maximale opzeggingstermijnen en stilzwijgend verlengen e.d. Maar ik kan hier werkelijk niet concreets van maken.

Wat is hiervan nu daadwerkelijk de status?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:59:58 #44
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73563198
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Keiichi het volgende:
Waar word over meningen gepraat? Voor zover ik weet zijn wettelijke regels geen meningen.
Klopt, dat zijn het ook niet. Maar zoals anderen nu ook zeggen, je zit vast aan de voorwaarden op het moment dat je tekent. En als die voorwaarden een specifieke manier van opzeggen vereisen, dan heb je die manier te volgen. Elke andere vorm kan in principe geweigerd worden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:02:42 #45
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73563289
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef Keiichi het volgende:
Her en der is het een en ander te lezen over een nieuwe wet over maximale opzeggingstermijnen en stilzwijgend verlengen e.d. Maar ik kan hier werkelijk niet concreets van maken.

Wat is hiervan nu daadwerkelijk de status?
Volgens dit artikel (http://blog.iusmentis.com(...)g-aan-banden-gelegd/) gaat die wet op zijn vroegst in 2011 in werking dus daar heb je nu nog niets aan. En zelfs als die wet er nu al zou zijn, zou die alleen gelden voor nieuwe abonnementen niet voor bestaande abonnementen en lidmaatschappen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:11:03 #46
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_73565000
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Volgens dit artikel (http://blog.iusmentis.com(...)g-aan-banden-gelegd/) gaat die wet op zijn vroegst in 2011 in werking dus daar heb je nu nog niets aan. En zelfs als die wet er nu al zou zijn, zou die alleen gelden voor nieuwe abonnementen niet voor bestaande abonnementen en lidmaatschappen.
Totdat ze verlengt moeten worden. Dan is het een nieuw abonnement (overeenkomst).
pi_73565719
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef karr-1 het volgende:
Maar zoals anderen nu ook zeggen, je zit vast aan de voorwaarden op het moment dat je tekent. En als die voorwaarden een specifieke manier van opzeggen vereisen, dan heb je die manier te volgen. Elke andere vorm kan in principe geweigerd worden.
Neen.

De sportschool kan dan wel in de voorwaarden zetten dat je uitsluitend kunt opzeggen door hun eigen opzegformulier op de sportschool in te leveren maar aan een dergelijke voorwaarde ben je echt niet gebonden. Ook niet als je tekent.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 01:57:34 #48
236264 crew  capricia
pi_73565758
Een tip voor opzeggingen:
Ik stuur vaak een lege aangetekende enveloppe. Dan kan ik achteraf iedere brief presenteren die ik wil.
Definitely not CIA
pi_73566747
In je telefonisch contact met de sportclub heb je hen laten weten dat er een opzegbrief bestaat, en heb je ook je voornemen om op te zeggen aan hen duidelijk gemaakt. Ze waren dus al op de hoogte van je behoefte om op te zeggen - ze hebben zelfs 'gezocht' naar de opzegbrief. Als ook die telefoontjes tijdig voor de opzegtermijn zijn geweest kun je dat zeker gebruiken. Neemt niet weg dat die gesprekken niet bepaald eenvoudig te bewijzen zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_73567854
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Een tip voor opzeggingen:
Ik stuur vaak een lege aangetekende enveloppe. Dan kan ik achteraf iedere brief presenteren die ik wil.
Wat denk je wat er van de overtuigingskracht van de aangetekende brief overblijft als iedereen zo zou handelen?

M.a.w. je bent een egoïstische tokkie zonder fatsoen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')