abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73552542
Situatie:

Jongen in discotheek die rondspringt en irritant doet, binnen een uur gooit 'ie 2x bier uit m'n handen. Ik spreek hem hier op aan, dat ie wel sorry mag zeggen en niet zo opgefokt moet doen. Vrienden zijn met hem aan het praten en er is wat gepraat heen en weer, waaruit blijkt dat het niet heel vriendschappelijk is. Hij wordt alleen maar agressiever, waarop ik er bij kom en zegn dat ie gewoon normaal moet doen.

Binnen een paar seconden slaat 'ie me op m'n oog. Er ging geen geduw of wat dan ook aan vooraf, alleen wat verbale uitingen, geen schelden ofzo. Werknemers springen er tussen, en het was afgelopen. Ik sta er nog wat verbouwereerd bij en merk dat huid onder m'n oog is open gesprongen en ik bloed.

Nu dag later, ik heb lichamelijk niet echt ergens last van alleen m'n oog is blauw en dik. Sommigen zeggen dat ik aangifte moet doen, anderen zeggen dat het geen zin heeft. Er wordt nog naar de camerabeelden gekeken, maar kans is niet heel groot dat hieruit wat blijkt.

Ik wil niet dat het uit de hand gaat lopen, want dan wordt het alleen maar erger dat heb ik bij een vriend meegemaakt die aangifte deed, andere opeens ook en ze beiden moesten betalen. Ik heb alleen vrienden als getuige, maar dat heeft hij natuurlijk ook en dan is het woord tegen woord, hoewel mijn oog ook wel wat zegt natuurlijk. Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet juist dat iemand je zomaar ongestraft een blauw oog slaat.

Wat zouden jullie doen?
pi_73552578
Doen
You dream it, I live it.
pi_73552586
Zijn huis trakteren op Molotovtjes.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_73552602
Waarom is de kans niet groot dat er op de camerabeelden iets staat?
Noot noot.
pi_73552606
Aangifte doen kan altijd, of het zin heeft is een andere vraag.

1.) Bewijs is moeilijk
2.) Persoon in kwestie is niet of nauwelijks te vinden
3.) de vraag is nog maar of de politie er tijd in wil gaan steken om het op te lossen.
No Guts, No Glory
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:59:57 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73552608
M'n verlies nemen en een stoer verhaal verzinnen.

Denk dat aangifte weinig nut heeft in deze situatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:00:54 #7
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73552637
Vrienden van jou die getuigen + misschien camerabeelden + blauw oog als bewijs
VS
Vrienden van hem die getuigen.

Ik zeg doen!

zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:01:52 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73552660
Weet je wie het is/hoe hij heet?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:01:52 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73552661
Altijd aangifte doen.. Schade vergoeding eisen.. 500 tot 2000 euro heb je zo..
pi_73552686
Je hebt er van die gasten tussenzitten die je helemaal kapot maken als je aangifte doet.

bij je huis gaan staan e.d. je opwachten, autobanden leksteken, je nog een keer slaan als je ze je tegenkomen.

Dusja daar ben ik altijd een beetje bang voor in zulke situaties. De wereld zit vol met gekken.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  PR/Manusje van alles zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:02:56 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73552693
die vent nog eens opzoeken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:04:03 #12
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73552721
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je hebt er van die gasten tussenzitten die je helemaal kapot maken als je aangifte doet.

bij je huis gaan staan e.d. je opwachten, autobanden leksteken, je nog een keer slaan als je ze je tegenkomen.

Dusja daar ben ik altijd een beetje bang voor in zulke situaties. De wereld zit vol met gekken.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:04:41 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_73552733
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_73552807
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even bang dat ik 't moest doen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73552918
vind dit een typisch geval waar je aangifte van moet doen, wat denkt zo'n # wel niet, vind het geen normal gedrag en daar mag hij best op aangesproken worden.
geweld neem ik erg serieus, wat mij betreft per definitie zinloos, elke vorm van geweld, dus gewoon serieus op reageren, meteen afleren die onzin.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_73553233
Ik zou ook aangifte doen.
Hallon!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:26:26 #17
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_73553273
Pak hem dan gewoon zelf terug.
I never workout
pi_73553866
Jup zou ook aangifte doen.
suc6 er verder mee
pi_73553939
Geen aangifte doen. Dit zijn nu juist de tijdverslindende bezigheden voor agenten die niks opleveren. Ook voor jezelf niet.

Face it en zorg ervoor dat je zo iemand de volgende keer gewoon meteen een tik terug geeft.
pi_73554230
Nou, de reacties hier zijn al net zo verschillend als degene die ik gewoon vraag.
Camerabeelden blijkt inderdaad uit dat hij een tijdje met m'n vrienden staat te praten en dat ik er dan tussen kom en al snel een klap krijg (denk na zo'n 20 seconden ofzo).

Vraag is vooral wat ik ermee bereik door aangifte te doen, aangezien ik ook wel beetje bevreesd ben voor represailles en ik geen zin heb om altijd uit te kijken met uitgaan of waar dan ook. Hij woont overigens een paar kilometer bij me vandaan.
pi_73554286
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Bintouw het volgende:
Nou, de reacties hier zijn al net zo verschillend als degene die ik gewoon vraag.
Camerabeelden blijkt inderdaad uit dat hij een tijdje met m'n vrienden staat te praten en dat ik er dan tussen kom en al snel een klap krijg (denk na zo'n 20 seconden ofzo).

Vraag is vooral wat ik ermee bereik door aangifte te doen, aangezien ik ook wel beetje bevreesd ben voor represailles en ik geen zin heb om altijd uit te kijken met uitgaan of waar dan ook. Hij woont overigens een paar kilometer bij me vandaan.
Dus je kent hem gewoon
You dream it, I live it.
pi_73554618
Nee, ik ken hem niet, zag hem gisteren voor het eerst. Ik heb geïnformeerd bij anderen wie het is.
pi_73554950
geef hem aan, vraag schadevergoeding, koop een patatje.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:29:16 #24
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_73555245
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Bintouw het volgende:

Juist door geen aangifte te doen denkt dit soort uitschot dat het straffeloos kan. Volgende keer is het een mes tussen je ribben.
Je blauwe oog is bewijs genoeg icm een aantal getuigen. Van je oog zal een foto gemaakt worden als bewijs, hij zal een uitnodiging op het bureau krijgen om een verklaring af te leggen.

Je bent oliedom als je dit gewoon laat gaan.
From feudal serf to spender.
pi_73555298
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:29 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Juist door geen aangifte te doen denkt dit soort uitschot dat het straffeloos kan.

Je bent oliedom als je dit gewoon laat gaan.
Niks meer, niks minder.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')