Ik dacht werkelijk precies tzelfde.quote:
Wonen jullie allemaal in Drenthe ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:55 schreef Brainfish het volgende:
OV sowieso.![]()
Vooral leuk als je laat op het station komt en dat er na 11 uur 's avonds niets meer komt qua bus.
Deze is kort, niet pittig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pittig kapsel.
Ik denk dat die vriend de autopech faked.
Dat is geen pittig kapsel, kansloos mens. Bovendien is dat een oude foto en is mn haar nu bijna twee keer zo lang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pittig kapsel.
Ik denk dat die vriend de autopech faked.
waarom heb je geen nieuwe foto dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is geen pittig kapsel, kansloos mens. Bovendien is dat een oude foto en is mn haar nu bijna twee keer zo lang.
ik pas ook , de 3 derde die past moet haar verplicht batsenquote:
Ik dien een aanvraag voor 'n foto in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is geen pittig kapsel, kansloos mens. Bovendien is dat een oude foto en is mn haar nu bijna twee keer zo lang.
Ik heb een auto dus dat maakt me minder kansloosquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt een reden heb om een nieuwe foto te maken. Toen had ik mijn haar geverfd en dus een reden een plaatje te schieten. Nu heb ik geen geldige reden, tenzij ik een aandachtshoertje ben dat haar hyves graag volspamt met cleavage shots and what not.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom heb je geen nieuwe foto dan?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik pas ook , de 3 derde die past moet haar verplicht batsen
omg dat ben ik![]()
Steek deze aandacht eens in het aannemen van een verleidelijk pose.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:10 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt een reden heb om een nieuwe foto te maken. Toen had ik mijn haar geverfd en dus een reden een plaatje te schieten. Nu heb ik geen geldige reden, tenzij ik een aandachtshoertje ben dat haar hyves graag volspamt met cleavage shots and what not.
Zulke mensen moeten ze verbieden over "hete seks" te pratenquote:
Ik ben minderjarig, geen autorijden voor mij dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb een auto dus dat maakt me minder kansloos.
Same (en als je je verveelt mag je best langskomen hoor TSquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:13 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, geen autorijden voor mij dus.
doe je aan paardrijden ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:13 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, geen autorijden voor mij dus.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef smegmanus het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig hoor TS!
Als je een paar strikjes in je haar wilt doen en duits tegen me schreeuwt wil ik je best neuken.
Die zal zich ook wel eerst moed indrinkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:21 schreef Scarface2004 het volgende:
geen seks voor jou dus, maar troost je met de gedachten dat er tenminste nog 1 iemand is die over jou heen wil gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |