Grote jongen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bier staan te zuipen onder de douche![]()
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Bier weggooien of lauw laten worden = not done.
Dus maar al douchend leeggedronken
Thanks!quote:
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, want broekkies zijn not done.
Dus maak me nat en vertel me je leeftijd
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik jou wel nat wil meemakenik ben een beetje bang van je
Koud gedouched of heeeel snel je blikkie leeggedronken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik trok net een pilsje open, toen zag ik dat t al vrij laat was en ik nog moest douchen want over uur weg.
Hmm, nou oke.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou graag met volmondig ja antwoorden, want da's wel zo veel leuker voor het gesprek, maar helaas, twee keer nee
Je zei piem0lquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee piemel, ik vergeet dat je ex-crew bent, dat soort dingen vind ik niet zo interessant namelijk
[..]
Niet
Ik heb er zelf ook een aantal: ++++++
[..]
Negeren is geen optie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neem haar maar mee naar je kelder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een soort van stoer-fijn-mannelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, nou oke.
Dan rest enkel nog je leeftijd en een foto
Daar wordt iedereen nat vanquote:
Dat kan heul niet, die pizza's heb je net zelf zitten wegschuiven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima.
Als je me nu niet je leeftijd vertelt of een foto post krijg je pizza's en zand
PM maar dan, no problem hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ach wat een gekut met plusjes
Greys is 36!
Hoe oud is Subtle?
nah doe maar een rondje F&FPM dan maar hequote:
Via PM kan.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes met wachten![]()
(foto post ik serieus liever niet op FOK!, sorry - via pm kan alles maar liever niet op het publieke deel)
Not that shit againquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, popje, we zijn MrSubtle aan oh-oh aan het koppelen
Hoewel, da's al niet meer nodig, die hebben elkaar al aan zichzelf gekoppeld.
Ben alleen nog wat meer info uit hem aan het trekken (whehehe, ik zei trekken!) want het moet wel een goede match zijn vooroh-oh
.
MrSubtle, als jij nou met de boot naar Texel zou moeten en je zou nog boodsch....
Nah nee, laten we dat maar laten zitten![]()
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |