Whut? Eén post maar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERF
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.![]()
[..]
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.![]()
Zo, klaar!
beterschap/sterkte/trustequote:
Sssssssssssshtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
STERF STERF BAN ME DAN OOK MAAR. STERF
Ja leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie zo alweer verlaten
Zolang jij er maar bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, lekker rustig, helemaal als die Q ook weer vertrekt.
Doe het wel vroeg, ik gok dat ik >23u niet meer in staat ben smsjes te lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ssssssssssssht![]()
Ik was mezelf niet
[..]
Ja leuk
Ik sms je wel weer over wattenstijfjes vanaaf.
Ik wil geen electrische bbq. Ik wil eerst een half uur in een fikkie poeren en met aanmaakblokjes spelen voordat het vlees erop gaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat prima hoor -> electrische BBQ.![]()
[..]
Nu jij er ook om kunt lachen: ergens was het wel hilarisch om te lezen. Op hoeveel fronten kunnen mensen langs elkaar heen praten? Maar op het moment zelf was het niet grappig. Voor niemand niet denk ik.![]()
Zo, klaar!
"MET DIE KUTSMILEY VAN JE. IK BEN NIET ACHTERLIJK HOOR!"quote:
Greys heeft echt de meest saaie notes, ever.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je eigenlijk nog notes voor die actie gehad Greys?
ik ookquote:
Van jou zijn we niet anders gewendquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook
Ik zat echt te lachen achter mn pc
Ach laten we elkaar geen mietjes noemen. Je reageerde overtrokken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb er mijn excuses voor aangeboden en ik zat op dat moment natuurlijk ook echt superslecht in mijn vel door jullie bekende omstandigheden jullie weten dat ik echt zo niet ben.
Maar goed, ik had er misschien niet weer over moeten beginnen nu![]()
Ik vond het zelf wel grappig.
Piep niet. Je bent niet de enige die wel eens flipt hoor. Hoevaak ik wel niet flipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb er mijn excuses voor aangeboden en ik zat op dat moment natuurlijk ook echt superslecht in mijn vel door jullie bekende omstandigheden jullie weten dat ik echt zo niet ben.
KAKquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys heeft echt de meest saaie notes, ever..
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
So truequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van jou zijn we niet anders gewend
Geen idee, ik heb mijn notes niet bekeken sindsdien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je eigenlijk nog notes voor die actie gehad Greys?
ja, of ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef MrSubtle het volgende:nu heb ik ook gewoon echt PMs die om m'n foto vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |