Klopt, het is een rampquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
Volgens mij heb jij je dag niet vandaag.
Heb je eerst gewacht met posten tot er in 1 keer heel veel shit op je af kwam en heb je je toen hier aangemeld en ze massaal gepost?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef AndrePronck het volgende:
Ik was ik een vrolijke bui vandaag, dus ik sprong op een houten bankje wat bij ons in het park staat. Echter, door de groene aanslag op het hout is het in de jaren nogal glad geworden. Tijdens mijn sprong, gleed ik vrijwel direct naar achteren. Door de vaart viel ik met een rotgang van het bankje op mijn rug in het gras. Geen pijn, niks gebroken, dus in die zin ben ik er goed vanaf gekomen.Echter lag er blijkbaar een gigantische hondendrol in het gras, want toen ik wegliep zat er op mijn gloednieuwe jas een grote poepvlek
inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tering wat maak jij veel kanker topics op 1 dag
Klopt, ik heb graag wat te vertellen en heb niet veel tijd om te internetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:51 schreef miaeak het volgende:
[..]
Heb je eerst gewacht met posten tot er in 1 keer heel veel shit op je af kwam en heb je je toen hier aangemeld?
Kankerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef Gierigesloeber het volgende:
Tering wat maak jij veel kanker topics op 1 dag
Poep en poepen is iets heel natuurlijks, het hangt nog een beetje in de taboesfeer om daar over te praten, maar dat is onzin!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:54 schreef trovey het volgende:
Je hebt vandaag duidelijk wat met poep gezien het feit dat dit je tweede topic over dat onderwerp is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |