True, zit nu weer alleen maar Tenacious D te luisteren door die gamequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Potverdomme die Brutal Legend demo is vet zeg
Ik heb de brutal legend soundtrack opstaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
True, zit nu weer alleen maar Tenacious D te luisteren door die game
Zijn gister 3 liedjes van BL in Rock Band gekomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb de brutal legend soundtrack opstaan
Er zou een Rock Band: Brutal Legend moeten komen
Ik zie het, tof! Hoop dat ze nog meer toevoegenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn gister 3 liedjes van BL in Rock Band gekomen.
En ik vond je nog wel zo aardigquote:
Ik heb een gesealde exemplaar van Halo 3: ODST hebben mocht je interesse hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:36 schreef Biefstuk het volgende:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=454739&cks=ASS&assoc=968205F8-B977-40E0-ACC1-0442A4334C59
Net deze aangeschaft, die zal wel voldoen
Morgen even een 360 aanschaffen, dat Halo pakket
Ja ik zag het in V&A. Voorlopig nog geen interessequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb een gesealde exemplaar van Halo 3: ODST hebben mocht je interesse hebben.
niet alleen de elite heeft een hdmi aansluiting, voor zo ver ik weet heeft elke nieuwe xbox een hdmi aansluiting.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja ik zag het in V&A. Voorlopig nog geen interesse.
Een vraagje, nu was mijn bedoeling om de Xbox 360 met een HDMI kabel te spelen. Maar als ik het goed begrijp hebben alle 360's geen hdmi aansluiting behalve de Elite?
Eerst dacht ik nog een leuke bundel te kunnen kopen en nu ben ik beperkt tot een Xbox Elite..
Is er niet een andere manier om de standaard 360 op HDMI kwaliteit te krijgen? Of heb je daar echt die Elite voor nodig?
Elke 360 heeft tegenwoordig een HDMI uitgang, mocht je 1 krijgen zonder dan heb je echt serieus een behoorlijk oud model.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja ik zag het in V&A. Voorlopig nog geen interesse.
Een vraagje, nu was mijn bedoeling om de Xbox 360 met een HDMI kabel te spelen. Maar als ik het goed begrijp hebben alle 360's geen hdmi aansluiting behalve de Elite?
Eerst dacht ik nog een leuke bundel te kunnen kopen en nu ben ik beperkt tot een Xbox Elite..
Is er niet een andere manier om de standaard 360 op HDMI kwaliteit te krijgen? Of heb je daar echt die Elite voor nodig?
Mensen schuiven snel van ODST naar de MP van Halo3 zeg.quote:LIVE Activity for week of Oct. 5th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 Halo 3: ODST
5 Gears of War 2
6 Madden NFL 10
7 FIFA 10
8 GTA IV
9 SOUTH PARK LET'S GO TOWER DEFENSE PLAY!
10 Left 4 Dead
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 SOUTH PARK LET'S GO TOWER DEFENSE PLAY!
2 Zombie Apocalypse
3 Trials HD
4 Battlefield 1943
5 Shadow Complex
6 Castle Crashers
7 BUST-A-MOVE Live!
8 Defense Grid: The Awakening
9 Marvel vs. Capcom 2
10 Magic: The Gathering
Voor een keertje best geinig jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck, dat DJ Hero lijkt me toch ook wel erg vet hoor!
Dat dacht ik van Guitar Hero in het begin ook, gewoon tof voor een keertje/af en toe. En ik heb alle GHs t/m World Tour uiteindelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor een keertje best geinig ja
Maar alleen als je een geile chick voor je neus hebt staan dansen terwijl je zelf dik staat te falen op de mash-ups(GamesCom ervaring)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |