Verkoop je 'm nu?quote:
ofcquote:
Viking is inderdaad zeer tof! Beetje veel dezelfde gameplay maar dat is wel prima te doen, de game is nogal onderschat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier Viking; Battle for Asgard gespeeld? Wat een retevet spel zeg. Heb deze en Civ Rev4 onlangs voor 5 euro overgekochtvan een dude op een markt. Beide games
Vikings was idd heel tofquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand hier Viking; Battle for Asgard gespeeld? Wat een retevet spel zeg. Heb deze en Civ Rev4 onlangs voor 5 euro overgekochtvan een dude op een markt. Beide games
Opschepper. Wij zitten allemaal nog met deel 1 maar meneer Lans heeft deel 4 al!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Civ Rev4
Ik zou kunnen zeggen dat het een typo is, maar de 4 zit nogal ver van de v. Ik zal maar eerlijk toegeven dat ik 2 titels door elkaar heb gehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Opschepper. Wij zitten allemaal nog met deel 1 maar meneer Lans heeft deel 4 al!.
Teveel bloed in je lans en te weinig in je hersens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat het een typo is, maar de 4 zit nogal ver van de v. Ik zal maar eerlijk toegeven dat ik 2 titels door elkaar heb gehaald.
Ik zal niet rusten alvorens ik de v en de 4 gelijktijdig in kan toetsen met mijn lans.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Teveel bloed in je lans en te weinig in je hersens?
Maar daarna kunt je ook lekker gaan knutselenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, wil ik nuts & bolts spelen moet ik eerst door een kwartier peuterfilmpjes heen
Van mij mogen ze! 10 keer liever een nwe Jade Empire dan Mass Effect!quote:Dakota Grabowski: When is Jade Empire 2 going to be announced?
Mike Laidlaw: Haha. Well… we haven’t announced anything on Jade Empire 2 yet.
Dakota Grabowski: Oh, so you aren’t going with everybody’s favourite “no comment” phrase?
Mike Laidlaw: It’s pretty much no comment. But, you know, we will certainly announce it if it’s going to be coming out. At this point, Jade Empire is a staff favorite and a lot of us love it, so we’d love to revisit it at some point. But right now, we are very focused on Dragon Age and Mass Effect 2.
ik hoop anders wel dat ze de trilogy afmaken, anders zit je met een half verhaal. Ik heb prima vermaakt met jade empire. Maar waarom niet beidequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze! 10 keer liever een nwe Jade Empire dan Mass Effect!
Ik spreek altijd voor mezelf. Wat ik vind en wil. En dat is in dit geval een nwe JE, wat ze met ME doen maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik hoop anders wel dat ze de trilogy afmaken, anders zit je met een half verhaal. Ik heb prima vermaakt met jade empire. Maar waarom niet beide
ik doe niets andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik spreek altijd voor mezelf. Wat ik vind en wil. En dat is in dit geval een nwe JE, wat ze met ME doen maakt me niet zoveel uit
Dat zou ook wel tof zijn iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou weleens een Marvel RPG van Bioware willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |