quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)meplay-demo/17-1502/
Wow.

Ik had dat vroeger ook niet. De originele Splinter Cell heb ik maar 3 levels kunnen doen ofzo voordat ik gewoon ging schieten. Maar in Batman merkte ik dat dit tegenwoordig anders is; ik kon minuten lang op een Gargoyle zitten wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ziet er vet uit![]()
Maar dit soort spellen zijn niks voor mij , geen geduld voor denk ik

Wacht maar tot je bij Episode 2 bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef -Dries- het volgende:
Wow, wat heeft Half Life 2 de tand des tijds good doorstaan zeg. Ziet er echt waanzinnig uit op de 360!

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Episode 2 bent![]()
![]()

Ik heb zelf Portal tussen EP1 en EP2 gespeeld voor de afwisseling! Ook geniaal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef -Dries- het volgende:
oke! Duurt nog wel even hoor. Eerst even HL2 en EP1 uitspelen.

Nogal, zit op dag 5 en ben al 20x dood gegaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Mayhem het volgende:
Wat is Operation Flashpoint trouwens fucking moeilijk man

Beste FPS ooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:53 schreef -Dries- het volgende:
Wat is die SMG trouwens heerlijk in HL2. Niet zo'n overdreven big-ass gun, maar een realistische gun die toch behoorlijk veel damage doet. En het geluid is heerlijk![]()
HL2 = Beste FPS op de 360, en misschien wel beste FPS ooit.

ja echt, geniale gameplay, de graphics waren voor toen ie uitkwam monsterlijk.quote:

Vooral ook hoe het werd geimplementeerd in de gameplay.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Pimsterr het volgende:
wel een revolutie wat physics betreft

Wacht maar op Natal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:20 schreef speknek het volgende:
Ik vind het vooral fascinerend hoe niet-interessant Rare die Avatars heeft weten te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list

En een controller bestuur je met je.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:22 schreef haakon het volgende:
gamen doe je met een controller, niet met je lichaam

Al hun recente spellen hebben dik boven de 80 op GameRankings.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef speknek het volgende:
Ik brand nog steeds wel eens een kaarsje voor ze.

niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:24 schreef speknek het volgende:
[..]
En een controller bestuur je met je.....
wait for it......
[ afbeelding ]
"You mean you have to use your hands? That's like a baby's toy!
(NB jonge Elijah Wood)

Hij doelt ook op die kleine kinderen die erbij staanquote:

Uncharted 2 een 7,8 dus, meh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:54 schreef -Dries- het volgende:
Een 8,5 op IGN. Ongeveer een 7 dus.

Ouwe zak.quote:

Mooi toch? Ben je geen 23 meer.quote:

Kan niet meer wachtenquote:

The Rock is unlockable.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Kan niet meer wachten, heb hem bij game.co.uk besteld krijg ik stone cold erbij
maar had liever the rock.

IF YOU SMELELELELELELELEL WHAT THE ROCK IS COOKINGquote:

dan moet je even uit zoeken als dat ding wel goed met de beveilliging van je router kan werken, want heb hier een wii staan die niet met de bev van me thompson modem/router goed kan werken en heb geen zin om alles om te zetten naar enkel wep encryptie als bev.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef larry_flynt het volgende:
Lukt mij nog steeds niet op metm ijn draadloos ontvanger internet op xbox te krijgen

Bij Fallout 3 zou ik je absoluut de GOTY-versie aanraden. Puur omdat daar alle add-ons al in zitten. Bij Gears of War 2 lijkt het me minder geschikt voor jou, aangezien daar alleen extra's op de MP zitten. Bijna alleen dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:38 schreef Spaulding het volgende:
Ik wil graag Gears of War 2 en Fallout 3 kopen maar er zijn twee edities; de gewone en de GOTY editie. Aangezien er een filnk prijsverschil in zit tussen die twee versies van beide spellen vroeg ik me af of het de moeite waard is om de GOTY aan te schaffen ipv de normale? Ben alleen geinteresseerd in de Singleplayer niet in de Multiplayer.

Ik heb nog Fifa Street 3, Stuntman Ignition en Fuzion Frenzy 2 hier liggen? Misschien moet ik ook maar eens een kijkje gaan nemenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ze alle 3 voor de 360 zijn moeten ze wel

Elke keer als er een teammate van me dood ging, laadde ik mijn laatste checkpoint, omdat ik geen zin had om verder te gaan zonder mijn medic bv. Kom ik er gewoon achter, dat zogauw je een checkpoint haalt, je teammaten ineens weer levend zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nogal, zit op dag 5 en ben al 20x dood gegaan.

Dan moet je je router even verkrachten en je poorten goed instellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef haakon het volgende:
ff vraagje: ik kan andermans parties niet joinen, en hun de mijne niet, hij zegt dan: you cannot join this xbox live party, there may be network problems..
iemand een idee ?

Dan hoef je voor GoW2 niet de GOTY te kopen, de extra SP campaign die daarbij zit is namelijk niet de moeite waard. Fallout 3 GOTY heeft neem ik aan alle extra DLC erbij en lijkt me dan wel de moeite waardquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:38 schreef Spaulding het volgende:
Ik wil graag Gears of War 2 en Fallout 3 kopen maar er zijn twee edities; de gewone en de GOTY editie. Aangezien er een filnk prijsverschil in zit tussen die twee versies van beide spellen vroeg ik me af of het de moeite waard is om de GOTY aan te schaffen ipv de normale? Ben alleen geinteresseerd in de Singleplayer niet in de Multiplayer.

vaaaage shit, als ik dat begin doe, het ip enz manual veranderen op de xbox doet ie alleen nog maar vagerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dan moet je je router even verkrachten en je poorten goed instellen.
Even op http://www.portforward.com/ naar je merk en type router zoeken en daarna Xbox Live kiezen. Dan wordt precies stap voor stap uitgelegd hoe je het moet doen.

quote:Confirming once again that January 2010 is the new Christmas 2009, Electronic Arts has announced that Mass Effect 2 will be available for the Xbox 360 and PC on January 26.
The sequel to the 2007 science fiction role-player from Bioware will continue and perhaps conclude the story of galactic special agent Commander Shepherd.
Those who pre-order Mass Effect 2 will score a couple of in-game items. Terminus Armor, pictured above, increases speed, shielding and weapons as well as granting extra space for ammo. The M-90 Blackstorm Heavy Weapon is a doozy — the thing kicks out a localized, high-intensity gravity well.
Certain retail outlets will offer download codes for an additional outfit called Inferno Armor, which boosts Sheperd’s negotiation, speed and damage.
Monitor transmissions from the official Mass Effect 2 Twitter feed to intercept new marketing intel as it develops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |