quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)meplay-demo/17-1502/
Wow.
Ik had dat vroeger ook niet. De originele Splinter Cell heb ik maar 3 levels kunnen doen ofzo voordat ik gewoon ging schieten. Maar in Batman merkte ik dat dit tegenwoordig anders is; ik kon minuten lang op een Gargoyle zitten wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ziet er vet uit![]()
Maar dit soort spellen zijn niks voor mij , geen geduld voor denk ik
Wacht maar tot je bij Episode 2 bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:52 schreef -Dries- het volgende:
Wow, wat heeft Half Life 2 de tand des tijds good doorstaan zeg. Ziet er echt waanzinnig uit op de 360!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Episode 2 bent![]()
![]()
Ik heb zelf Portal tussen EP1 en EP2 gespeeld voor de afwisseling! Ook geniaal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:37 schreef -Dries- het volgende:
oke! Duurt nog wel even hoor. Eerst even HL2 en EP1 uitspelen.
Nogal, zit op dag 5 en ben al 20x dood gegaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Mayhem het volgende:
Wat is Operation Flashpoint trouwens fucking moeilijk man
Beste FPS ooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:53 schreef -Dries- het volgende:
Wat is die SMG trouwens heerlijk in HL2. Niet zo'n overdreven big-ass gun, maar een realistische gun die toch behoorlijk veel damage doet. En het geluid is heerlijk![]()
HL2 = Beste FPS op de 360, en misschien wel beste FPS ooit.
ja echt, geniale gameplay, de graphics waren voor toen ie uitkwam monsterlijk.quote:
Vooral ook hoe het werd geimplementeerd in de gameplay.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Pimsterr het volgende:
wel een revolutie wat physics betreft
Wacht maar op Natal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:20 schreef speknek het volgende:
Ik vind het vooral fascinerend hoe niet-interessant Rare die Avatars heeft weten te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
En een controller bestuur je met je.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:22 schreef haakon het volgende:
gamen doe je met een controller, niet met je lichaam
Al hun recente spellen hebben dik boven de 80 op GameRankings.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef speknek het volgende:
Ik brand nog steeds wel eens een kaarsje voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |