Was gewoon wat extra info hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik ken je ouders niet dus dat kon ik niet weten....
quote:
Je mist er niks aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Mijn oordeel was gebaseerd op het feit dat ik nooit een omroepblad van de EO bij de tijdschriften zie.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik stel me zo voor dat Knevel op de cover staat elke week, Bert van Leeuwen een column heeft en Bontje Blauw de kinderpagina doet......quote:
De subway heeft 468 stations. De meeste stations liggen ondergronds, in de buitenwijken ook bovengronds.quote:
Gevolgd door de river en de showdownquote:
Elke donderdag vaste prik.....al win ik steeds minder......quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:28 schreef erkel het volgende:
Mali
Ja. Exotische naam voor een Nederlandse.quote:
Ik heb het opgezocht, omdat ik er niet op kwam. Maar was laatst veel in het nieuws weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent dus Trafigura?
Wat is een Jantje?
nightcowboy +1quote:
Al sinds de oprichting van het bedrijf worden ze genoemd in schandalen......dubieus bedrijf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, omdat ik er niet op kwam. Maar was laatst veel in het nieuws weer.
Dat is 'mquote:
Dat was geen non geloof ik.....quote:
Yep. Aflopende zaak daar in Waalwijk. Wel jammer want het is wel een leuke club.quote:
die was nr 19quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:58 schreef erkel het volgende:
Samson?
Ook niet, de lijst was om en om qua geslacht, dus wel een vrouwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef erkel het volgende:
Cramer?
jawel , heb haar voornaam ook wel eens gevraagdquote:
toch nog geduidquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Nebahat Albayrak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |