Nope maar het heeft wel een soort gelijke werking..... het is een sedativequote:
Ritalin en Concerta zijn de bekendse varianten van Methylphenidaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:31 schreef banaantjeEE het volgende:
medicijn tegen concentratiestoornissen
Trabant?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Welk automerk heeft zijn naam niet mee? In het Tjechisch staat het woord dat we zoeken voor rommelachtig,schadelijk en gammel. Welk automerk zoeken we hier?
+1 Ofyles2quote:
Ik heb het niet gedaan.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, daar moet een vraag bij...
SD-kaart van me is gestolen.
Klopt. Mijn zusje blonk al niet uit in intelligentie, en nu heeft zij besloten de SD-kaart van mijn fototoestel achterover te drukken. Ik weet niet of ik aangifte zal doen, maar ze heeft blijkbaar niet dat anderen wel hard werken voor hun succes...quote:
Oei directe familie die van je steelt.....dat is wel erg vervelend. Misschien dat wanneer je aangifte doet ze wel eens gaat nadenken... maar ik denk wel dat het veel ruzie met zich zal mee brengen.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn zusje blonk al niet uit in intelligentie, en nu heeft zij besloten de SD-kaart van mijn fototoestel achterover te drukken. Ik weet niet of ik aangifte zal doen, maar ze heeft blijkbaar niet dat anderen wel hard werken voor hun succes...
De Serviërs?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak er een Slavisch volk/volk dat een Slavische taal spreekt.
Maar dan is de vraag: wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |