quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Reden waarom ik ontbijt met cornflakes in mijn whisky
QFTquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die móeten drinken om het naar hun zin te hebben... ""
Dan ben je óf alcoholist óf je hebt buiten je feestjes een ontzettend saai kutleven....
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan ben je óf alcoholist óf je hebt buiten je feestjes een ontzettend saai kutleven....
Waarom zou het dan gezelliger zijn? Is de omgeving veranderd? Zijn de mensen anders?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.
Ja idd erg gezellig die dronken mensen die vervelend worden en ruzie zoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.
Je moet wel erg triest zijn als je uitgaat met 'vrienden' die ruzie met je zoeken als ze dronken wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ja idd erg gezellig die dronken mensen die vervelend worden en ruzie zoeken.
Ezel...
Gun mij even mijn erectie na het hanteren van dat woordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Verkapt ik-heb-een-nieuw-woord-geleerd-topic.
Neen, kan gewoon willekeurig zijn. Als je door de stad loopt bijvoorbeeld. De mensen die ik ken hebben geen kwade dronk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dan ken je gewoon de verkeerde mensen met een kwade dronk.
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Neen, kan gewoon willekeurig zijn. Als je door de stad loopt bijvoorbeeld. De mensen die ik ken hebben geen kwade dronk.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.
Mensen zoals TS durven niet zonder drank te dansen of naar meisjes te kijken, en ja zonder dat is het idd wel heel snel saai. Dus dan maar wat biertjes tikken. Geen problemen mee, ik vind het geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wát is er dan anders?
Voor mij ja want ik kan dan lachen om dronken personen die zichzelf voorschut zetten of mijn geluk beproeven bij sappige studentes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.
Je eigen gevoel en dat van alle anderen om je heen? Samenvatting: de sfeer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wát is er dan anders?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef Convergence het volgende:
Dus zonder drank zijn jullie sfeerloze mensen?
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef Convergence het volgende:
Dus zonder drank zijn jullie sfeerloze mensen?
Hmmnee, volgens mij is het gewoon het wegvloeien van twijfels.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Je eigen gevoel en dat van alle anderen om je heen? Samenvatting: de sfeer.
Maar het help wél.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb geen drank nodig om me als een debiel te gedragen.
Sfeer maak je zelf: ben jij anders wanneer je alcohol op hebt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.
Wil je hiermee zeggen dat jij je niet anders gedraagt na 15 bier?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sfeer maak je zelf: ben jij anders wanneer je alcohol op hebt?
Wat voegt drank toe dat blijkbaar niet inherent aan jezelf is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.
Haha, zo ook de laatste 2 feesten waar ik wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Genius-F het volgende:
Soms heb je van die gigantische kutfeesten, maar als je dan gewoon met een groep gaat zuipen als een malle is het achteraf een topfuif geworden
Iedereen reageert anders als er een paar liter alcohol in het bloed zit. Dat dit de sfeer alleen verbeterd vind ik onzinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor domme vragen zeg. Over t algemeen zijn mensen met alcohol op inderdaad anders dan als ze geen alcohol op hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:17 schreef Japsnars het volgende:
Bij ons is het ook altijd gezellig behalve als deze ene dude erbij is die altijd een enorme kwade dronk heeft.
Die gast drinkt een paar drankjes waarna hij steeds meer alcohol wil (alcoholist verschijnselen) en begint op iedereen die ook maar iets over zijn drank zegt in te rammen. Tevens ben je ook de lul als je zijn drank - voor zijn eigen best wil - probeert te verstoppen of soms ben je ook gewoon random de lul.
Die gozer verneukt alle feestjes
Dat zijn geen domme vragen. Als ik drie biertjes op heb, ben ik niet anders dan anders. Blijkbaar moet je je helemaal klemzuipen om een leukere avond te hebben?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor domme vragen zeg. Over t algemeen zijn mensen met alcohol op inderdaad anders dan als ze geen alcohol op hebben.
Ja en zo'n nuchtere dwaas erbij die alle zatte geintjes niet snapt, maakt het ook voor de rest minder gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik heb een hekel aan mensen die claimen dat ze het net zo gezellig hebben op een feest als ze niet drinken. Sure, het kan best aardig zijn, maar het is een simpele natuurwet, een sociologisch axioma, dat feesten waarbij je drinkt ver boven feesten staan waar je bobt of om een andere reden geen alcohol drinkt. Mensen die claimen dat ze zonder drank net zulke leuke feesten hebben zijn hoe dan ook ongezellig.
Klacht: mensen die de magische werking van alcohol onderschatten.
Dat doe ik praktisch nooit, is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat zijn geen domme vragen. Als ik drie biertjes op heb, ben ik niet anders dan anders. Blijkbaar moet je je helemaal klemzuipen om een leukere avond te hebben?
Er zit een verschil tussen 8 pilsjes en 15/20, he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat zijn geen domme vragen. Als ik drie biertjes op heb, ben ik niet anders dan anders. Blijkbaar moet je je helemaal klemzuipen om een leukere avond te hebben?
Gutte gut, dat je zo duidelijk alcohol nodig hebt om je te vermaken is wel erg .. net of alle mensen met een cola of iets anders in een hoekje blijven staan en alle alcohol mensen gaan dansen en het naar hun zin hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:43 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. Sowieso beleef je de mooiste avonturen als je je eens goed vol laat lopen.
Wat hekel ik toch die mensen die beweren geen alcohol nodig te hebben om zich te vermaken, en vervolgens de hele avond met een laf colaatje in een hoekje staan te 'genieten'terwijl wij allemaal los gaan op de dansvloer.
Wat een non-argument altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gutte gut, dat je zo duidelijk alcohol nodig hebt om je te vermaken is wel erg .. net of alle mensen met een cola of iets anders in een hoekje blijven staan en alle alcohol mensen gaan dansen en het naar hun zin hebben.
Eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een non-argument altijd![]()
Nergens wordt gezegd dat alcohol perse nodig is om je te vermaken. Wel verhoogt het gewoon de feestvreugde. Dat valt niet te ontkennen. En inderdaad, niet alle mensen van de blauwe knoop zijn saaie lullen maar je merkt het verschil. Ik heb ook wel eens avondjes gebobt en dan is het gewoon minder leuk
LARPersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Inverted_World het volgende:
Feestjes zonder alcohol zijn ook heel leuk hoor.
[ afbeelding ]
Eens met de josselaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat een non-argument altijd![]()
Nergens wordt gezegd dat alcohol perse nodig is om je te vermaken. Wel verhoogt het gewoon de feestvreugde. Dat valt niet te ontkennen. En inderdaad, niet alle mensen van de blauwe knoop zijn saaie lullen maar je merkt het verschil. Ik heb ook wel eens avondjes gebobt en dan is het gewoon minder leuk
Je wil niet weten hoeveel; er gezopen wordt tijdens dit soort roleplaying activiteiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:57 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel; er gezopen wordt tijdens dit soort roleplaying activiteiten.
Een beetje een eenzijdig verhaal allemaal, van allebei de kanten:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Voor mij ja want ik kan dan lachen om dronken personen die zichzelf voorschut zetten of mijn geluk beproeven bij sappige studentes.
Ja, net als feesten zonder meisjes. Gare sausage festsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
Wow een echte Larper!!!einz˛ Ze bestaan dus echt!quote:
Eens, van sommige mensen in dit topic die gaan ontkennen dat het met bier op leuker is krijg ik echt jeuk onder mijn nagels. En dan gaan vragen om de reden dat het gezelliger is? WHO CARES, het gaat erom dát het zo is!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Ad_rem het volgende:
Sommige mensen snappen er gewoon niks van. De rest viert wel feest en geniet wel van het leven.
quote:I don't understand the purpose of the line, "I don't need to drink to have fun." Great, no one does. But why start a fire with flint and sticks when they've invented the lighter?
Jouw avatarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:27 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb niet alle posts gelezen maar deze quote is de eerste die me te binnen schiet als ik de TT lees:
[..]
Dan verdien je het sowieso al om te stervenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Ammi het volgende:
En als je geen alcohol mag vanwege je gezondheid?
Bedankt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso al om te sterven
Wat voor alcohol allergie heb jij dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Ammi het volgende:
Geen allergie, maar me lever.. (ja al op zo'n jonge leeftijd heb t een en ander meegemaakt waar k liever niet op in ga). Had vorig jaar een slokje genomen en vervolgens ziekenhuis.. geen goed plan dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat voor alcohol allergie heb jij dan?
Dan moet je toegeven dat je dan minder gezellig bent of erg je best doen alsnog even gezellig te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Ammi het volgende:
Geen zorgen, er bestaan genoeg andere drugs.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Ammi het volgende:
Moah volgensmij zijn bijna alle leuke dingen belastend voor je lever.. dus dat is ook geen oplossing.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef wuh het volgende:
[..]
Geen zorgen, er bestaan genoeg andere drugs.
En terecht. De hele avond cola zuipen is slechter voor je dan bier. Cola in grote hoeveelheden tast het glazuur van je tanden aan. Bier niet. En bij bier heb je zo'n fucking lijp orgaan dat alles binnen notime weer fixt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Ensaf het volgende:
Stond laatst achter de bar.
Bestelde een kerel 1 bier en 3 cola.
Ik zei: Ja maar ho eens even! Er hoeft maar één te bobben!
Heb lekker 3 bier en 1 cola gegeven.
Als mensen mij gaan voorschrijven wat ik wel en niet "moet" drinken wordt ik echt pissig. Ik had je het ter plekke terug gegeven, zonder glas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Ensaf het volgende:
Stond laatst achter de bar.
Bestelde een kerel 1 bier en 3 cola.
Ik zei: Ja maar ho eens even! Er hoeft maar één te bobben!
Heb lekker 3 bier en 1 cola gegeven.
Dat deed die kerel dus ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als mensen mij gaan voorschrijven wat ik wel en niet "moet" drinken wordt ik echt pissig. Ik had je het ter plekke terug gegeven, zonder glas.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dat deed die kerel dus ook.
Met glas.
Dat dan weer wel.
Hoax, meisjes hebben het überhaupt niet gezellig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:12 schreef ynuhh het volgende:
Dit weekend het weer goed gezellig gehad met behulp van drank.
Ik moet helaas bekennen dat u ongelijk heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoax, meisjes hebben het überhaupt niet gezellig.
Ja en nee. Het merendeel van de mensen zorgt niet voor problemen wanneer ze alcohol op hebben. Wat biertjes zorgt niet dat je in een zwaar agressief wordt, enkel dat als je het al een beetje bent het meer wordt versterkt. Is het dan de schuld van alcohol? Ik denk het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
Harstikke gezellig joh dat dronken tuig. De meest vreselijke dingen gebeuren door dronken debielen. Zomaar mensen in elkaar slaan of doodtrappen, auto's vernielen, bushokjes vernielen etc etc.
Alcohol is een enorme drug en zorgt ervoor dat de maatschappelijke normen en waarden tijdelijk opzij gezet kunnen worden (je wordt 'losser' ) helaas kunnen veel mensen hier niet mee omgaan en breekt er elk weekend wel ergens de tering uit omdat een stelletje dronkelappen zich niet in kan houden.
Maar we zouden nederland niet zijn als we daar een wet voor maakten bij het uitgaan: we verbieden het roken!!!
mensen die denken dat een feestje alleen gezellig kan zijn als er drank geschonken wordt! Als je een feest organiseert met een stel introverte klapjostis wel ja. Die worden dan losser.
Eens! Maar in groepen halen mensen sowieso al het ergste naar boven, en alcohol versterkt dat inderdaad dan behoorlijk. Dit weekend ook weer meegemaakt, tijdens de afloop van een superleuk feest, toch weer een groep boerenpummels die liggen te knokken, waarschijnlijk omdat ze zich kut voelen dat ze die avond alleen naar huis moeten zonder meisje ofzoquote:De problemen in het uitgaan die ik in de loop der tijd heb gezien komt meestal vanuit grotere groepen mensen. En dan met name jongens. Het lijkt er vaak op dat het een groep van 10+ man is, die wanneer ze geen meisje weten te scoren zich gaan vervelen en dat op anderen botvieren.
Ik weet van mijzelf dat wanneer ik drank op heb domweg geen ruzie zoek. Ik word eerder nogal amicaalquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef ufopiloot het volgende:
Mensen die denken dat iedereen die alcohol drinkt een boerenklapmongool of een agressieve vandaal is/wordt die heel de avond lomp staan te doen en te schreeuwen!! Het ergste wat ik zou kunnen doen is tegen een boom aanzeiken
eensch, hoewel sommige mensen alcohol nodig hebben om los te komen. Maarja, als dat zo is, dan moet het wel een saaie hond zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Dus heb jij ook alcohol nodig om het leuk te hebben. ZIj het alleen voor een ander.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:42 schreef wise het volgende:
[..]
eensch, hoewel sommige mensen alcohol nodig hebben om los te komen. Maarja, als dat zo is, dan moet het wel een saaie hond zijn
Ik vermaak met prima met een cola of een andere frisdrank. Altijd leuk om dronken mensen mongool en idioot bezig te zien
nee juist niet. Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dus heb jij ook alcohol nodig om het leuk te hebben. ZIj het alleen voor een ander.
Volgens mij heb je alcohol op anders had je zijn opmerking wel begrepen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef wise het volgende:
[..]
nee juist niet. Dat zeg ik toch?
Drink eigenlijk nooit alcohol als ik de stad in ga. Ik doe al gek genoeg zonder alcohol
En ook ik heb het nu naar mijn zin in dit topic. Dus goedbeschouwd heb ook ik alcohol nodig om het leuk te hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alcohol op anders had je zijn opmerking wel begrepen.
Tja, zonder alcohol was dit hele topic er niet geweest!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En ook ik heb het nu naar mijn zin in dit topic. Dus goedbeschouwd heb ook ik alcohol nodig om het leuk te hebben.
Impliceer jij nou dat TNA er nooit zou zijn geweest als zijn ouders op een avond niet allebei hadden gezopen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tja, zonder alcohol was dit hele topic er niet geweest!
het zijn altijd de onzekere types die eerst dronken moeten zijn om uit hun schulp te komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik heb een hekel aan mensen die claimen dat ze het net zo gezellig hebben op een feest als ze niet drinken. Sure, het kan best aardig zijn, maar het is een simpele natuurwet, een sociologisch axioma, dat feesten waarbij je drinkt ver boven feesten staan waar je bobt of om een andere reden geen alcohol drinkt. Mensen die claimen dat ze zonder drank net zulke leuke feesten hebben zijn hoe dan ook ongezellig.
Klacht: mensen die de magische werking van alcohol onderschatten.
zekersquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En ook ik heb het nu naar mijn zin in dit topic. Dus goedbeschouwd heb ook ik alcohol nodig om het leuk te hebben.
En jij gunt die mensen hun pleziertje niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
het zijn altijd de onzekere types die eerst dronken moeten zijn om uit hun schulp te komen.
jawel hoor...als iemand die paar glazen nodig heeft..gooi ze maar achter over zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:31 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En jij gunt die mensen hun pleziertje niet?
Welke maatschappelijke normen en waarden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
Alcohol is een enorme drug en zorgt ervoor dat de maatschappelijke normen en waarden tijdelijk opzij gezet kunnen worden (je wordt 'losser' ) helaas kunnen veel mensen hier niet mee omgaan en breekt er elk weekend wel ergens de tering uit omdat een stelletje dronkelappen zich niet in kan houden.
Dat kwam omdat water onzuiver was en je er goed ziek van werd, nog meer dan van bier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke maatschappelijke normen en waarden?
In de Middeleeuwen werd bier meer gedronken dan water, dan wel met een laag percentage, maar men dronk daar zo'n zes keer meer. Dus waar komen die normen en waarden eigenlijk vandaan?
Bier![]()
En die dingen waar jij het over hebt zijn ook gewoon stakkers van de bovenste plank.
Ja inderdaad, maar dat doet er niet toequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat kwam omdat water onzuiver was en je er goed ziek van werd, nog meer dan van bier.
Met hun geitenwollen sokken en zondaagse bijbelclubjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef Mirel het volgende:
Ik kom soms in de buurt als ik in m'n crazies mindstate ben.
Maar ja, alcohol =![]()
De mensen die dat niet vinden zeggen zeker ook I GET HIGH ON LIFE en gaan dan elke vakantie kajakken. Niet dat kajakken niet leuk is, het lijkt me ook leuk om eens een keer iets anders te doen dan de hele fucking dag te gaan kajakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |