quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Reden waarom ik ontbijt met cornflakes in mijn whisky
QFTquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die móeten drinken om het naar hun zin te hebben... ""
Dan ben je óf alcoholist óf je hebt buiten je feestjes een ontzettend saai kutleven....
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die móeten drinken om het naar hun zin te hebben... ""
Dan ben je óf alcoholist óf je hebt buiten je feestjes een ontzettend saai kutleven....
Waarom zou het dan gezelliger zijn? Is de omgeving veranderd? Zijn de mensen anders?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.
Ja idd erg gezellig die dronken mensen die vervelend worden en ruzie zoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens. Ik zeg niet dat het zonder drank per definitie ongezelilg is, maar dat mensen niet moeten ontkennen dat met het drank gezelliger is.
Je moet wel erg triest zijn als je uitgaat met 'vrienden' die ruzie met je zoeken als ze dronken wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ja idd erg gezellig die dronken mensen die vervelend worden en ruzie zoeken.
Ezel...
Gun mij even mijn erectie na het hanteren van dat woordquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef koningdavid het volgende:
Verkapt ik-heb-een-nieuw-woord-geleerd-topic.
Neen, kan gewoon willekeurig zijn. Als je door de stad loopt bijvoorbeeld. De mensen die ik ken hebben geen kwade dronk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dan ken je gewoon de verkeerde mensen met een kwade dronk.
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Neen, kan gewoon willekeurig zijn. Als je door de stad loopt bijvoorbeeld. De mensen die ik ken hebben geen kwade dronk.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.
Mensen zoals TS durven niet zonder drank te dansen of naar meisjes te kijken, en ja zonder dat is het idd wel heel snel saai. Dus dan maar wat biertjes tikken. Geen problemen mee, ik vind het geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wát is er dan anders?
Voor mij ja want ik kan dan lachen om dronken personen die zichzelf voorschut zetten of mijn geluk beproeven bij sappige studentes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan zijn feestjes dus leuker als er wordt gedronken.
Je eigen gevoel en dat van alle anderen om je heen? Samenvatting: de sfeer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wát is er dan anders?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef Convergence het volgende:
Dus zonder drank zijn jullie sfeerloze mensen?
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef Convergence het volgende:
Dus zonder drank zijn jullie sfeerloze mensen?
Hmmnee, volgens mij is het gewoon het wegvloeien van twijfels.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Je eigen gevoel en dat van alle anderen om je heen? Samenvatting: de sfeer.
Maar het help wél.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb geen drank nodig om me als een debiel te gedragen.
Sfeer maak je zelf: ben jij anders wanneer je alcohol op hebt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.
Wil je hiermee zeggen dat jij je niet anders gedraagt na 15 bier?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sfeer maak je zelf: ben jij anders wanneer je alcohol op hebt?
Wat voegt drank toe dat blijkbaar niet inherent aan jezelf is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het zonder drank ongezellig is, ik zeg alleen dat het met drank gezelliger is.
Haha, zo ook de laatste 2 feesten waar ik wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef Genius-F het volgende:
Soms heb je van die gigantische kutfeesten, maar als je dan gewoon met een groep gaat zuipen als een malle is het achteraf een topfuif geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |