abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:33:58 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73545483
quote:
Kids may gobble up junk food, but it seems they love playing with Nintendo devices even more.

Out of the 100 most loved brands for America's children and tweens, the Nintendo Wii and DS scored the first and second spots, according to a report by research firm Smarty Pants.

The survey "Young Love" found that even tempting snacks like Oreos and M&Ms trailed behind the Nintendo gear, taking the third and fifth spots in the list, respectively. Other techie items loved by 6- to 12-year-olds included the iPod at number 12, Sony's Playstation at 14, YouTube at 36, and Microsoft's Xbox at 42.

Kids participate in more than $500 billion in consumer spending each year, according to Smarty Pants, and their parents consider their favorites when buying everything from snacks to entertainment, both of which popped up heavily on the list.

"From Crayola to iPod, kids' most loved brands are familiar, iconic brands that delight kids and parents with variety, value, family-friendly content, and simple pleasures," Smarty Pants President Wynne Tyree said in a statement. "Interestingly, the top brands are not traditional 'for kids only' brands; in fact, many are not marketed directly to kids."

To compile the report, Smarty Pants questioned 4,700 American kids and their parents online over a period of nine months. Covered in the survey were more than 260 consumer brands across 20 different product categories.

The brands that kids liked most, said SmartyPants, were the ones that offered high-quality family time, age-appropriate content, parent-approved indulgence, variety/choice, "cool" accessibility, and chatter-worthy advertising.
Waat LEGO en Playmobil zijn weet ik niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73545583
Ik vond sommige namen vreemd, maar het gaat over Amerikaanse kinderen. Netjes van Nintendo dat ze op nummer 1 en 2 staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 13:53:36 (Nintende -> Nintendo.) ]
pi_73545918
Wii
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:51:37 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73545992
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:48 schreef miaeak het volgende:
Wii
Kind
pi_73546123
Dus eerst gamen met de Wii onder het motto 'dan beweeg je zo fijn, is goed voor de lijn', en dan naar McDonalds of aan de mac&cheese.
pi_73549078
ben ik ff blij dat de xbox er niet tussen staat
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:53:39 #7
165512 MASD
Music is dead.
pi_73549380
Waarom hebben kinderen iPods? Kom óp.
Long live music.
pi_73651336
Ach, dit is toch altijd zo geweest? Bovenaan mijn verlanglijstje stond ook altijd een Nintendo, omdat ik hem elk jaar weer niet kreeg. Wat mij dan wel weer verbaast, is dat Oreo op de 3e plek staat Dat zijn erg lekkere koekjes hoor (Oreo's met chocolade er omheen ) maar geen koekjes die de 3e plaats in een merkonderzoek verdienen. Ik had McDonalds en Disney hoger verwacht...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_73651425
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef MASD het volgende:
Waarom hebben kinderen iPods? Kom óp.
Om muziek te luisteren
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_73652871
Zie dat Disney / Disney Channel en Nickelodeon / Nick.com voor kinderen verschillende dingen zijn
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef MASD het volgende:
Waarom hebben kinderen iPods? Kom óp.
Omdat Walkmans niet meer te vinden zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')