Volgens mij is dit geen smoes maar de juiste procedure?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef yoppybt het volgende:
De smoes van de telemarketeer: het bel-me-niet register is pas sinds 1 oktober verplicht en *daarna* hebben ze nog 6 weken voor de verwerking. Welbeschouwd beweren ze dus dat ze tot half november iedereen gewoon nog mogen bellen.
quote:Ik sta ingeschreven bij het Bel-me-niet Register. Toch word ik gebeld, wat kan ik doen?
Verwerkingsperiode
Het verwerken van uw inschrijving kan soms zes weken duren. In die periode kunt u nog gebeld worden door telemarketeers. Daarom kunt u pas na zes weken een klacht indienen bij ConsuWijzer.
Als het daarna echt werkt zal die 6 weken me een rotzorg zijn eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef yoppybt het volgende:
Ok, die 6 weken weet ik maar dat geldt volgens mij alleen voor nieuwe inschrijvingen.
Ik stond al jaren bij infofilter ingeschreven en dat is overgegaan in bel-me-niet.
Jij vindt dus dat tot half november iedereen gewoon nog gebeld kan worden met het 6-weken excuus?
Nope, dat vind ik niet, maar het is wel zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef yoppybt het volgende:
Ok, die 6 weken weet ik maar dat geldt volgens mij alleen voor nieuwe inschrijvingen.
Ik stond al jaren bij infofilter ingeschreven en dat is overgegaan in bel-me-niet.
Jij vindt dus dat tot half november iedereen gewoon nog gebeld kan worden met het 6-weken excuus?
Ze hebben het ook overgenomen, iedereen die al in Infofilter stond word automatisch ingeschreven bij Bel me niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef revange2008 het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze info-filter niet gewoon hebben over genomen,werkte voor mij perfect.
Ze hadden zeker nog een vriendje over voor een leuk baantje.
quote:Nee, alle inschrijvingen van het bestaande infofilter worden opgenomen in het nieuwe Bel-me-niet Register. Let wel op dat inschrijvingen die afkomstig zijn uit het oude Infofilter bestand slechts 3 jaar geldig zijn en dus verlopen. Dit wordt niet automatisch aan u gemeld. Als u zich op dat moment of al eerder wilt inschrijven in het Bel-me-niet Register dan dient u daartoe zelf initiatief te nemen.
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:28 schreef Wickedangel het volgende:
Vreemd. Sinds ik ben ingeschreven bij de voorloper, ben ik (kort daarna) precies nog één keer gebeld. Heerlijk rustig
En dat ligt weer aan de overgangsperiode van 6 weken zoals al eerder vermeld is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:00 schreef Katinkat het volgende:
Zo werkt het niet in de praktijk...ik sta ingeschreven bij infofilter en werd van de week dus een aantal keer gebeld.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |