uiteraerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig mag je het wel tikken.
Ik mag momenteel niet klagen geloof ik, behalve dat ik nog boodschappen moet doen het het huis opruimen, maar goed daar heb ik weekend voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
uiteraerd
alles goed?
Vlarp, door jouw schuld heb ik dus vanacht gedroomd dat ik moest werken
Wat heb ik nou weer gedaan!?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vlarp, door jouw schuld heb ik dus vanacht gedroomd dat ik moest werken
voor t huis heb ik een moederquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag momenteel niet klagen geloof ik, behalve dat ik nog boodschappen moet doen het het huis opruimen, maar goed daar heb ik weekend voor.
Dus je voelt nog niet de enorme dwang weg te moeten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor t huis heb ik een moeder![]()
ze weigerd alleen steevast mn ondergoed te strijken.. "Die zitten zo strak dat de kreukels er vanzelf wel uit trekken" mijn moeder snapt er soms zo weinig van..
en de boodschappen.. hmmz.. die doet ze ook, ze neemt dan wel weer elke dag een pak stroopwafels voor me mee!![]()
dat maakt t strijken dan weer goed
God, gaat dat zo makkelijk bij jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had dus gedroomd dat ik verhuizer was
Op een gegeven moment dan komt dat moment vanzelf hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je voelt nog niet de enorme dwang weg te moeten?
toedeloequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Retourchercherpost! et au revoir!
www.ikkannietslapen.nl, ThaErik, iets voor jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Retourchercherpost! et au revoir!
Ik hou d'r zo vanquote:
Ik zal er eens een keer naar kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
www.ikkannietslapen.nl, ThaErik, iets voor jou?
Je ondergoed strijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor t huis heb ik een moeder![]()
ze weigerd alleen steevast mn ondergoed te strijken.. "Die zitten zo strak dat de kreukels er vanzelf wel uit trekken" mijn moeder snapt er soms zo weinig van..
en de boodschappen.. hmmz.. die doet ze ook, ze neemt dan wel weer elke dag een pak stroopwafels voor me mee!![]()
dat maakt t strijken dan weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |