abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:40:09 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73612705
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef Tamashii het volgende:
Thee zonder suiker is zo vies.
Geloof me, het went! Dat zei iedereen eerst ook tegen mij en toen dacht ik: "Jaja! Thee was zo fijn en nu is het fiesss!" Maar echt, laatst dronk ik thee met suiker en dacht ik "OMG "

Tip van flip: sinaasappelthee
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73612737
Ik doe vloeibare zoetstof door de Brinta. En zoetjes in de thee, maar daar heb ik wel aan moeten wennen, want in de thee blijf ik 't proeven (in de Brinta niet ). Ook lekker, beetje kaneel door de brinta
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73612808
ah shit, ik lees alweer dat ik mijn fluwelen handschoentjes ben vergeten
Ja doei.
pi_73612843
Oja en als je fruit niet zo lekker vindt, probeer er eens een smoothie van te maken. Banaan in stukjes met een sinaasappel in stukjes, staafmixeren. Als het te dik is een beetje water erdoor of een klein beetje vruchtensap.

Zo heb ik mijn ex aan het fruit gekregen
En toen ik las dat hij voor zijn verjaardag een staafmixer op z'n lijstje had staan wist ik dat hij het uit wilde maken Huh we hebben toch al een......oh
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:47:40 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73612995
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Syrena het volgende:

En toen ik las dat hij voor zijn verjaardag een staafmixer op z'n lijstje had staan wist ik dat hij het uit wilde maken Huh we hebben toch al een......oh
Wat pokke-onsubtiel en naar!
pi_73613047
ik moest lachen.. maar da's heul niet aardig
Ja doei.
pi_73613114
syrena! wat naar! srsly?

@ mo: fluwelen handschoentjes hoeft toch niet...dr bestaat ook zoiets als een middenweg
@tamashii: ik zag je in het een jaartje naar american highschool topic. als je daar jong genoeg voor bent vind ik je heeeel erg jong, sorry
Kwak
pi_73613141
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
syrena! wat naar! srsly?

@ mo: fluwelen handschoentjes hoeft toch niet...dr bestaat ook zoiets als een middenweg
@tamashii: ik zag je in het een jaartje naar american highschool topic. als je daar jong genoeg voor bent vind ik je heeeel erg jong, sorry
ik was totaal niet onaardig, maar had geen "kussiekroel" intenties als iemand zich 'echt niet heel jong meer vindt'
Ja doei.
pi_73613180
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat pokke-onsubtiel en naar!
Nou, het stond in zijn agenda. Waar ik in keek toen die op z'n bureau lag.
Het was niet zo dat hij me dat lijstje liet zien.
Ik was ook niet enorm geschokt hoor, was meer een bevestiging van wat ik al dacht.
pi_73613295
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik moest lachen.. maar da's heul niet aardig
Ik moet d'r nu ook mee lachen hoor
Ik denk alleen, wat was ik toch weer een sukkel. Wanneer ga ik nou eens leren dat als mijn instinct zeg "dit is niks, MAAK DAT JE WEGKOMT" ik dan ook eens luister Dan was het na de Barcelonatrip afgelopen geweest. In 2006 Waren we allebei vast veel gelukkiger van geworden, ik tenminste wel.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:10:00 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73613797
Bweuh, foto's van mezelf gezien van afgelopen donderdag. Ik mag nog wel 20 kg afvallen geloof ik .

Wel leuk! Van bloemen bezorgd gekregen op het werk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73613808
romanties
Ja doei.
pi_73613929
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, foto's van mezelf gezien van afgelopen donderdag. Ik mag nog wel 20 kg afvallen geloof ik .

Wel leuk! Van bloemen bezorgd gekregen op het werk
wat lief!

en verder doe normaal!
Kwak
pi_73613983
Wat lief XcUZ_Me

Ik heb shopzin. En ik mag niet
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:19:47 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73614138
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:21:22 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73614189
Go Duvel!

En foto's zijn niet de beste indicatie he! Laatst was je zo tevreden met jezellefs Hou dat vast, Miep!

Syrena: dat valt alweer mee dan ik dacht al "Hier schat, dit wil ik hebben voor mn verjaardag! " jij: " " Nee maar okee!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:02 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73614273
Baal gewoon dat ik altijd als een of andere debiel op de foto sta. Echt, leuke foto's zijn zo zeldzaam . En het viel me qua 'slankheid' gewoon wat tegen.

Maar de bloemen zijn prachtig . Staan nu op de hoek van m'n bureau .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73614352
Net film gekeken Toen ging het wel met mijn hoofdpijn, in die hang/lighouding. Nu komt ie weer op krachten, helaas.

Syrena, wat vals !!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:32:05 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73614538
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Baal gewoon dat ik altijd als een of andere debiel op de foto sta. Echt, leuke foto's zijn zo zeldzaam . En het viel me qua 'slankheid' gewoon wat tegen.

Maar de bloemen zijn prachtig . Staan nu op de hoek van m'n bureau .
Weet je wat helpt? Een foto in een slanktopic gooien! Goed voor je ego!

Soms zie ik foto's van mezelf waar ik opsta als een aangespoelde walvis (inclusief bloatedness) maar dan is er gelukkig altijd nog de slankie-gang die veels te lief zijn en zeggen dat ik er met mn 70 kilo best slank uit zie!
pi_73614639
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Daph_ het volgende:
Net film gekeken Toen ging het wel met mijn hoofdpijn, in die hang/lighouding. Nu komt ie weer op krachten, helaas.

Syrena, wat vals !!
Och, ik klaagde al maanden hier over 'm zonder in het echt wat te zeggen

Mental note to self: Niet in je gezicht wrijven als je je wenkbrauwen hebt bijgetekend
pi_73614783
Ik heb net cheese puffs gemaakt, en ze zijn super mooi.

Maar ik weet niet of ze helemaal zijn gelukt, want ze proven wel heel erg naar ei. Net bolle omeletjes. Maar ik heb nog nooit een cheese puff gehad dus ik weet niet of dat hoort.
pi_73614980
Bob; ik heb nog nooit van cheesepuffs gehoord

Syrena nee dat is niet handig! Nu pandabeereffect?

Wauw, ik ben op woningnet begonnen als nummer 100 van 103, maar inmiddels sta ik op nummer 88
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:46:05 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73614985
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weet je wat helpt? Een foto in een slanktopic gooien! Goed voor je ego!

Soms zie ik foto's van mezelf waar ik opsta als een aangespoelde walvis (inclusief bloatedness) maar dan is er gelukkig altijd nog de slankie-gang die veels te lief zijn en zeggen dat ik er met mn 70 kilo best slank uit zie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73615090
Daar is toch helemaal niks mis mee XcUZ_Me, gewoon mooi slank! En ik vind je jurkje goed staan.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:50:19 #250
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73615145
ik dacht dat jij klein was X, maar volgens mij ben je helemaal niet zo klein.

en tof jurkje, inderdaad! En ik vind je ook absoluut niet dik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')