Geloof me, het went!quote:
Wat pokke-onsubtiel en naar!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Syrena het volgende:
En toen ik las dat hij voor zijn verjaardag een staafmixer op z'n lijstje had staan wist ik dat hij het uit wilde makenHuh we hebben toch al een......oh
![]()
ik was totaal niet onaardig, maar had geen "kussiekroel" intenties als iemand zich 'echt niet heel jong meer vindt'quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
syrena! wat naar! srsly?
@ mo: fluwelen handschoentjes hoeft toch niet...dr bestaat ook zoiets als een middenweg
@tamashii: ik zag je in het een jaartje naar american highschool topic. als je daar jong genoeg voor bent vind ik je heeeel erg jong, sorry
Nou, het stond in zijn agenda. Waar ik in keek toen die op z'n bureau lag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat pokke-onsubtiel en naar!
Ik moet d'r nu ook mee lachen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik moest lachen.. maar da's heul niet aardig
![]()
wat lief!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, foto's van mezelf gezien van afgelopen donderdag. Ik mag nog wel 20 kg afvallen geloof ik.
Wel leuk! Vanbloemen bezorgd gekregen op het werk
Weet je wat helpt? Een foto in een slanktopic gooien!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Baal gewoon dat ik altijd als een of andere debiel op de foto sta. Echt, leuke foto's zijn zo zeldzaam. En het viel me qua 'slankheid' gewoon wat tegen.
Maar de bloemen zijn prachtig. Staan nu op de hoek van m'n bureau
.
Och, ik klaagde al maanden hier over 'm zonder in het echt wat te zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Daph_ het volgende:
Net film gekekenToen ging het wel met mijn hoofdpijn, in die hang/lighouding. Nu komt ie weer op krachten, helaas.
Syrena, wat vals!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Een foto in een slanktopic gooien!Goed voor je ego!
Soms zie ik foto's van mezelf waar ik opsta als een aangespoelde walvis (inclusief bloatedness) maar dan is er gelukkig altijd nog de slankie-gang die veels te lief zijn en zeggen dat ik er met mn 70 kilo best slank uit zie!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |