quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in hoeveel jonger jullie mannen zijn. Dat had beter gekund. Een jaartje of 10 verschil of zo.
Wat ben jij? 23? 33?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dat was n one-nightstand en wist wel dat hij jonger was maar zoveel....
en toen was hij verliefd op me en hield hij van me, best schattig maar niet waar ik op zat te wachten, ik had zijn jongenshartje gebroken. hij was dus 19 toen
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
Nou, zoveel verschil zit er niet tussen mannen van 19 of 50, behalve qua uiterlijk dan.
Nou, zoveel verschil zit er niet tussen mannen van 19 of 50, behalve qua uiterlijk dan.
Daarom juist. Als je toch door al die onzin heen moet dan maar eentje in een goddelijke verpakking die over zn schouder kan spuiten...quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom juist. Als je toch door al die onzin heen moet dan maar eentje in een goddelijke verpakking die over zn schouder kan spuiten...
[..]
Daarom juist. Als je toch door al die onzin heen moet dan maar eentje in een goddelijke verpakking die over zn schouder kan spuiten...
[..]
Ohhhhhhquote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef Eef999 het volgende:
Morgen bij Shownieuws: Adam en Mickey in the USA, het eerste intervieuw
Do tell!quote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OhhhhhhDat wordt echt hilarisch. Hadden jullie gezien wat ze naar Rodrigo Otazu had getweet?
Rodrigo Otazu twitterde het volgende zijn Engels is al net zo goed als dat van Micky:quote:
En toen meende onze Mick daar zo op te moeten reagerenquote:I am asking my self is this a dream ? if this is a dream I dont want to be disturb !
quote:@rodrigootazu same here! it is not a dream. we live the dream. x
Nou, dan toch absoluut die 19-jarige puber hoor, hoewel ik zelf ook al 40 plus een beetje ben.quote:Op zondag 8 november 2009 10:53 schreef Ole het volgende:
maar wat is nu lekkerder? een 19 jarige puber of een gesoigneerde vijftiger?
shit moet ik morgen shownieuws kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rodrigo Otazu twitterde het volgende zijn Engels is al net zo goed als dat van Micky:
[..]
En toen meende onze Mick daar zo op te moeten reageren:
[..]
Dusja.
En hij zag juist weer kleuren!quote:Adam Curry in race voor slechtst geklede man
Uitgegeven: 10 november 2009 15:47
Laatst gewijzigd: 10 november 2009 15:47
AMSTERDAM - Adam Curry (ondernemer), Rob Trip (tv-presentator), Dion Graus (Tweede Kamerlid PVV) en Frits Sissing (tv-presentator) zijn door het tijdschrift Esquire genomineerd voor de titel slechtst geklede man van 2009. Dat maakte Esquire dinsdag bekend.
© ANPLezers mogen hun stem uitbrengen op de genomineerden.
Op 18 november wordt bekend wie er met de titel aan de haal gaat. Op dezelfde dag maakt hoofdredacteur Arno Kantelberg bekend wie zijn lezers hebben uitgeroepen tot best geklede man van dit jaar.
Rapper Dio, advocaat Theo Hiddema, acteur Chris Zegers, Kane-gitarist Dennis van Leeuwen, reclamegoeroe Enrico Bartens en muzikant Waylon zijn in de race.
Eerdere dragers van de titel slechtst geklede man waren onder anderen Marco van Basten, Giel Beelen en Jan Smit.
© ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |