Nou, je komt heel goed in de buurt, je kunt voor camera's niets verbergen, niet 24 uur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:04 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vind de tijd in DGK niet representatief voor de werkelijkheid. Gekleurd dus.
Kindertaal niet inderdaad, maar dit wel. Volgens mij ben je een stukje zin vergeten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo is het een feit dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers,waar heb je dat gelezen??"Wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.Maar ik vind juist dus de tegenstanders van Huub"soppers" omdat ze hele topics vol schrijven omdat ze zo vol van hem zijn.Duidelijker kan ik het niet maken en wil ik ook niet.Jeetje kindertaal is toch niet zo moeilijk om te begrijpen,gemakkelijker wil kan ik het echt niet voor je maken![]()
dat was Willem toch al...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
De erfzonde is toch echt bij Menno uit BB ontstaan.
Ik wil nu wel graag een medaille of een beker svpquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt hiermee bewezen dat je de ergste bent. Vraag aan Huub of hij een verkiezing houdt, een soort next-huubstopsopper, je gaat hoge ogen gooien. Dom ben je al. Sorry ik kon het niet laten, dat inkoppertje.
next Huubs topsopper kan ook natuurlijk. Hij mag kiezen wat hij geiler vindt.![]()
Als je hem heel lief aankijkt, krijg je misschien meer dan dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil nu wel graag een medaille of een beker svp
Wil hem van jou in ontvangst nemen/figuurlijk*;quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je hem heel lief aankijkt, krijg je misschien meer dan dat.
Vandaar dat ik het dus verre van representatief vind. Lijkt mij ook dat je nooit jezelf kunt zijn in zo'n programma. Daarbij nog de nodige scripts opgeteld maakt dat mijlenver van de werkelijkheid staat. Dus nee, ik kan n.a.v. DGK niet oordelen of zij wel of niet bij elkaar pasten. Een vermoeden kan er zijn, maar dan nog is het maar afwachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, je komt heel goed in de buurt, je kunt voor camera's niets verbergen, niet 24 uur.
Je moet als observer wel rekening houden met het feit dat men weet dat men bekeken wordt, dat weer wel.
Geen idee, genoeg gegadigden overigens. Je bent wel in je nopjes nu he? Let wel, hij heeft nog niet gezegd of hij dat doet, dus... eh.. nee... ik zal niet schrijven wat ik wilde schrijven....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil nu wel graag een medaille of een beker svpEen gouden en Sunny een zilveren.Waar lijft de kanditaat/date voor de bronzen plak of beker
![]()
Jij hebt niets te willen natuurlijk, dat snap je wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wil hem van jou in ontvangst nemen/figuurlijk*;![]()
Ik krijg een heel goed beeld, heb er geen problemen mee. Ik heb een beter beeld dan dat ik ze nooit op tv zou hebben gezien. Welk zichzelf respecterende vrouw laat zich door zoiemand penetreren op tv. Dat zegt me genoeg. En dat is nog maar het begin ...............quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus verre van representatief vind. Lijkt mij ook dat je nooit jezelf kunt zijn in zo'n programma. Daarbij nog de nodige scripts opgeteld maakt dat mijlenver van de werkelijkheid staat. Dus nee, ik kan n.a.v. DGK niet oordelen of zij wel of niet bij elkaar pasten. Een vermoeden kan er zijn, maar dan nog is het maar afwachten.
Je verdraait woorden.Ik hoef niets van Huub.Jij insinueert dat.Begrijp je dat woord?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, genoeg gegadigden overigens. Je bent wel in je nopjes nu he? Let wel, hij heeft nog niet gezegd of hij dat doet, dus... eh.. nee... ik zal niet schrijven wat ik wilde schrijven....
Joh, die kandidaten werden op bepaalde karaktereigenschappen geselecteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef Diamonds het volgende:
Vandaar dat ik het dus verre van representatief vind. Lijkt mij ook dat je nooit jezelf kunt zijn in zo'n programma. Daarbij nog de nodige scripts opgeteld maakt dat mijlenver van de werkelijkheid staat. Dus nee, ik kan n.a.v. DGK niet oordelen of zij wel of niet bij elkaar pasten. Een vermoeden kan er zijn, maar dan nog is het maar afwachten.
Doe dan normaal voortaan en niet alles proberen goed te praten daar waar hij de plank misslaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je verdraait woorden.Ik hoef niets van Huub.Jij insinueert dat.Begrijp je dat woord?In-si-nu-e-ren!!!
Waar bemoei jij je mee, lul.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef remlof het volgende:
Omg, waar maken jullie je druk om...
Maar zolang jullie maar netjes tegen elkaar blijven vind ik het best.
Daar zeg je het goed. "Lijkt jou". That's precisely the point. Zeker weten doen we dat nooit. Capice?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, die kandidaten werden op bepaalde karaktereigenschappen geselecteerd.
De kandidaten die mochten blijven gingen mee in die rol en sommige personen zijn daar in blijven hangen.
Huub lijkt mij wat dat betreft een goed voorbeeld.
Angelique en die halftamme Sylvia gingen daar niet in mee, dus die moesten moven.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Daar zeg je het goed. "Lijkt jou". That's precisely the point. Zeker weten doen we dat nooit. Capice?
Hij spreekt natuurlijk niet namens zijn buurman.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Daar zeg je het goed. "Lijkt jou". That's precisely the point. Zeker weten doen we dat nooit. Capice?
Dat en dat Huub een vreemdganger is natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar we weten nooit iets zeker. Het enige zekere is de dood.
Dat je maar beter tegen dat beestje jouw falende psychologische inzicht kunt gaan uitleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |