Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.quote:
er lijkt me geen fuck aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel... Voorspel heeft nog nooit zo lang geduurd...
Loop ik weer hopeloos achter danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.Maar Q. is het bij mijn weten nog wel als je er eentje zoekt.
Wat? Voorspel?quote:
he's been there, didn't do it, so didn't get the t-shirt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.Maar Q. is het bij mijn weten nog wel als je er eentje zoekt.
Inglourious Basterds vond ik echt geweldig. Zelfs m'n vader lag in een deukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
er lijkt me geen fuck aan.
ik heb inglorious bastards ook nog niet gezien. zelfs mijn ouders hebben hem al gezien.
oh typo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inglourious Basterds vond ik echt geweldig. Zelfs m'n vader lag in een deuk
Ik weet niet wat het laatste is dat jij hebt gehoord...quote:
Dan moet je in de SEX SC zijn las ik net...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga me maar weer eens in Singles melden schijnbaar
Ik doe niet meer aan seksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je in de SEX SC zijn las ik net...
Maar ook niet minder...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook niet minder...[/TranceptorTriangeljosti]
Misschien is een leuke negericon ook wat voor hem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben trouwens je user icon een beetje zat Air...
If so, wie heb ik dan ontmoet die pretendeerd Tranceptor te zijn?quote:
Hij is natuurlijk wel een wigger jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is een leuke negericon ook wat voor hem?
Een acteur die door AirwiN was ingehuurd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If so, wie heb ik dan ontmoet die pretendeerd Tranceptor te zijn?
Ik wist dat deze opmerking kwamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een verdomd goede acteur dan. Wat een jostiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur die door AirwiN was ingehuurd?
Je bent helderziendquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |