ach joh ik half 6. kranten!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ga zo sporten. Ik ben altijd verdomd vroeg wakker (6 uur vanochtend)
Hey pst, je sig klopt niet.quote:
Het zou gebiedende wijs kunnen zijn.quote:
Kennen mensen van 17 dat wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou gebiedende wijs kunnen zijn.. Vrouwen die durven delen
.
En de ochtend is nog niet eens voorbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef nectarientje het volgende:
Damn wat ben ik goed bezig! Slaapkamer schoon, keuken schoon (op de vloer na dan), douche gepoetst, kattenbakspul gehaald dus die zijn over een kwartiertje ook spik en span en voor daarna een mangosapje, de krant en chocoladepepernoten![]()
En ja, mail van Air gelezen maar daar heb ik nu nog even niets aan, het was hier nu echt even oorlog
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef nectarientje het volgende:
Damn wat ben ik goed bezig! Slaapkamer schoon, keuken schoon (op de vloer na dan), douche gepoetst, kattenbakspul gehaald dus die zijn over een kwartiertje ook spik en span en voor daarna een mangosapje, de krant en chocoladepepernoten![]()
En ja, mail van Air gelezen maar daar heb ik nu nog even niets aan, het was hier nu echt even oorlog
*is al moe van het lezen*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de ochtend is nog niet eens voorbijDamn woman
quote:
Hier is het droog dus als je in Haarlem foto's laat maken is het beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut, ben vergeten pasfoto's te laten maken en nu mag ik nog fijn de regen door fietsen om als een verzopen kat een foto te laten maken
Tegen de tijd dat ik inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier is het droog dus als je in Haarlem foto's laat maken is het beter.
Ik ben ook trots op je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu echt intens tevreden en trots op de bank. Zo eerst nog even mijn tas voor komend weekend pakken en dan mag ik echt de krant gaan lezen
Het lijkt hier droog te blijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik inHaarlem
ben regent het daar wel
Hier is het nog droog, maar moet eerst douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |