Is inderdaad de Beemsterstraatquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:29 schreef Maizena het volgende:
Beemsterstraat in Noord.
Ziet er van boven wel even anders uit zeg!
En dat is ook weer goed...quote:
Helemaal goedquote:
Die ligt idd redelijk in de buurtquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef Thorical het volgende:
In de buurt vd Jan Tooropstraat?
Helemaal goedquote:
richting sloten?quote:
Juistquote:
Die bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:44 schreef chufi het volgende:
Ik denk juist ergens in West, het komt me zo bekend voor . maar kan het niet plaatsen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Thorical het volgende:
Omdat het geen Noord is (betaald parkeren) moet het wel Zuid zijn.
quote:
Klopt helemaalquote:
Yesquote:
Het is geen Zuid Oostquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef Thorical het volgende:
Het ziet er zuidoost achtig uit maar ik heb geen idee.
Een paar honderd meter er vandaan jaquote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Melochan het volgende:
Is het in de buurt van de Roeselarestraat?
quote:Op maandag 2 november 2009 12:34 schreef Manono het volgende:
goh leuk, lijkt een beetje op nieuw sloten
En we hebben een winnaarquote:
nee das niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 04:45 schreef chufi het volgende:
Sloterweg, Velodrome
Moet dat niet zijn kijkend naar de Beijersweg?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef chufi het volgende:
Oranjevrijstaatkade, kijkend naar het Paradijsplein?
Er wordt daar nogal verbouwd toch, volgens atlas.amsterdam.nl heet het paradijsplein, maar de beijersweg zou ook kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef Thorical het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn kijkend naar de Beijersweg?
Nee, meer richting Flevopark.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef Manono het volgende:
nou dan zou ik het moeten weten maar er gaat geen belletje af
gok: id buurt van het ewrasmuspark?
Dan zit je redelijk in de buurt, alleen net aan de verkeerde kant van het spoorquote:Op zondag 8 november 2009 13:27 schreef Thorical het volgende:
Ik denk ergens tussen de Burgemeester de Vlugt en de Vening Meinezlaan
Das wel heel close, maar het heet daar geen Akbarstraatquote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef Thorical het volgende:
Felix Rottenberg heeft wel eens een serie gemaakt over de Akbarstraat het zal toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |