SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psst, dat gaat over 9quote:
Die wil ik ook (ooit) nog spelen!quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef Jesse_ het volgende:
The World Ends With You valt net op de deurmat
13 euro bij VGP.caquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wil ik ook (ooit) nog spelen!
Tuurlijk wel, dat spel is veel te moeilijk omdat er te lange levels zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:47 schreef sk888er het volgende:
Henry hatsworth bij de bart smit voor 15 euro, die kun je niet laten liggen voor dat geld
Gewoon hetzelfde, alleen ander verhaal...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef Pimsterr het volgende:
ik heb het idee dat Spirit Tracks er lelijker uit ziet dan Phantom Hourglass
SPOILER: zeldaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem vandaag voor 10 euro gekocht ook bij de Bart Smitquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:47 schreef sk888er het volgende:
Henry hatsworth bij de bart smit voor 15 euro, die kun je niet laten liggen voor dat geld
Nergens meer, overal uitverkocht. Toch?quote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is die limited edition van Spirit Tracks een beetje betaalbaar te bestellen? Mooi voor onder de boom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |