Ik heb een Amerikaanse DSi. Waar je op moet letten is dat je alleen toegang hebt tot het Amerikaanse online netwerk en dat gewone (Europese) DSi points om DSi ware mee te downloaden niet werken. En je hebt natuurlijk een Amerikaanse stekker erbij, maar voor een euro of 3 kun je een Europese bestellen bij Dealextreme.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Fogel het volgende:
Hebben DS spellen ook regiocodes zoals DVDs? M.a.w., werken spellen die in Europa gekocht zijn op ee DS die in de VS gekocht is?
Ik zou daar niet op bezuinigen. Op Tweakers hebben ze dat soort adapters uit elkaar gehaald en daarbij bleek vaak dat de veiligheidsmaatregelen die hier verplicht zijn niet gebruikt te zijn. Dus voor je het weet heb je een opgeblazen DS. Lekker een originele adapter kopen dus, of gewoon een reisstekker regelenquote:Op maandag 23 november 2009 01:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een Amerikaanse DSi. Waar je op moet letten is dat je alleen toegang hebt tot het Amerikaanse online netwerk en dat gewone (Europese) DSi points om DSi ware mee te downloaden niet werken. En je hebt natuurlijk een Amerikaanse stekker erbij, maar voor een euro of 3 kun je een Europese bestellen bij Dealextreme.
En ze zeggen dat DSi spellen ook weer een regiolock hebben, maar dat zou eigenlijk een pluspunt moeten zijn omdat Amerikaanse spellen goedkoper zijn dan Europese spellen. Voorlopig is er echter nog geen enkele DSi-game.
Voor een DSLite maakt het niet uit, daarbij zit je enkel met de stekker.
Sexyquote:
Exact gelijk aan de DSquote:Op maandag 23 november 2009 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel gaaf. Vraag me alleen af hoe het zit met de resolutie.
Ik wilde 'm posten maar FOK! was weer 'ns downquote:
Goed naar dit plaatje kijken, en dan deze twee filmpjes bekijken:quote:
Yoshi Touch & Go, Mario vs. Donkey Kong, Super Mario 64 DS, Super Princess Peach, Yoshi's Island (GBA), Super Mario World (GBA).quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Weten jullie misschien nog een leuk spel voor mijn zusje van 9 die vooral fan is van New Super Mario Bros en Yoshi's Island? Graag een beetje een vergelijkbaar idee en van hetzelfde niveau.
Je kunt hem af en toe / her en der voor rond de 125 euro krijgen en dat is wel een schappelijke prijs. Houdt de webshops en de folders van mediamarkt/saturn ed in de gaten. Rond sinterklaas/kerst is er vast wel een leuke aanbieding. Ik heb mijn ds gewoon in NL gekocht, wel zo makkelijk met de garantie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef colorito het volgende:
Ik zit al zo lang te twijfelen of ik er eentje moet aanschaffen (DS lite) en heb besloten om er toch maar eentje te kopen. Nu zag ik dat een aantal van jullie hem importeren. Is dit wel verstandig met garantie enzo? Ik snap dat het goedkoper is, maar wat als ie stuk gaat? En waar kopen jullie hem dan? Bij Amazon gaat het niet, want die verzend niet naar NL. Als je dat hier niet mag plaatsen, pm dan even.
Scribblenauts.quote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef -Menn0- het volgende:
Las laatst iets over een spel waarbij je allerlei woorden moet opschrijven en dan kreeg je wat je schreef. Maar weet niet meer hoe het heet
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |