abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:24:02 #126
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74187006
Mijn oom heeft een blauwe e39, zoiets. Ook gaaf. Ik hou wel van 'andere' kleuren. Alleen maar zwart en grijs is ook niets.

Leuk aan BMW he, helm op en je kan racen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74196087
Afgelopen weekend even de auto's gepoetst van mij en een vriend en een paar fototjes geschoten.

De mtech II (zilver) is van mij. Het hele interieur is er uitgeweest, alles schoongemaakt, exterieur gewassen, gekleid, in de wax etc. Heeft 10 uur gekost!

Disclaimers: Mijn mtech II bumper zakt wat door, hiervoor moet ik nieuwe clipjes bestellen. Verder blijf ik tot ~januari/februari even op deze velgjes rondrijden (tenzij ik echt een onweerstaanbaar aanbod tegenkom).
pi_74198452
Mooie foto's, die locatie ken ik ergens van
Heb er ook wel eens wat foto's geschoten. Boksumerdyk is dat
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_74198588
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef justmattie het volgende:
Mooie foto's, die locatie ken ik ergens van
Heb er ook wel eens wat foto's geschoten. Boksumerdyk is dat
Yep . Heb nog wel foto's van de toemalige E36 waar ik in 3/4 jaar geleden in reed en de E46 waar ik hiervoor in reed op de boksumerdyk geschoten.
pi_74198828
Met een beetje geluk ga ik binnenkort een shootje doen in de kelder van de NHL
pi_74199103
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef justmattie het volgende:
Met een beetje geluk ga ik binnenkort een shootje doen in de kelder van de NHL
Is 't daar wat leuk? Misschien heb ik ook wel interesse, gewoon uit verveling .
pi_74199279
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Is 't daar wat leuk? Misschien heb ik ook wel interesse, gewoon uit verveling .
Is nog afgesloten. Maar die school gaat plat en m'n pa werkt er. Vandaar dat ik er wel in kan komen. Moet alleen even kijken of het met de auto past
pi_74199656
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef justmattie het volgende:

[..]

Is nog afgesloten. Maar die school gaat plat en m'n pa werkt er. Vandaar dat ik er wel in kan komen. Moet alleen even kijken of het met de auto past
Als je nog 's "modellen" zoekt, laat 't maar weten. Altijd grappig .
pi_74199864
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Als je nog 's "modellen" zoekt, laat 't maar weten. Altijd grappig .
Het leek mij wel leuk. Echt een typische kelder met van die grote steunpilaren aan weerszijden en zo. Staan nu dagelijks nog vol met fietsen . Jammer dat het Zaailand nu dicht is, dat was ook een mooi plekje geweest voor een shoot
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:04:40 #135
182073 invine
blablabla etc.
pi_74202003
@maharbal, het plaatje zou compleet zijn als je je banden ook even had gepoetst, had hem net even dat detail van netheid gegeven wat die nu (in mijn ogen mist). Gewoon wat bandenzwart doet het vaak al!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_74214996
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:04 schreef invine het volgende:
@maharbal, het plaatje zou compleet zijn als je je banden ook even had gepoetst, had hem net even dat detail van netheid gegeven wat die nu (in mijn ogen mist). Gewoon wat bandenzwart doet het vaak al!
Klopt, we hadden ook al bandenzwart. Maar aangezien die vriend van mij weer moest vertrekken richting Delft (het was al te laat) en mijn kop bijna uit elkaar barstte, hadden we besloten om het bandenzwart even te laten voor wat het was (lukraak gaan spuiten als de auto's net gewassen zijn leek ons ook niet een goeie optie).
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:58:45 #137
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_74232319
Vandaag is bij de garage mijn dashboard eruit gehaald en opgestuurd, de dode pixels worden onder garantie netjes gerepareerd.
Dus ik moet even een paar dagen op de TomTom rijden voor de snelheid en elke morgen aftanken, geen benzinemeter.....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:16:12 #138
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74254286
M'n 5je rijdt weer!

Wat een genot om weer eens in een propere auto te rijden
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_74254447
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
M'n 5je rijdt weer!

Wat een genot om weer eens in een propere auto te rijden
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:31:12 #140
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74254619
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nogal, eindelijk weer respect op de weg. Of althans, het het makkelijker af te dwingen
pi_74255005
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Nogal, eindelijk weer respect op de weg. Of althans, het het makkelijker af te dwingen
Haha. Hoe rijdt zo'n E28 eigenlijk?
pi_74255865
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bggjyeavqqif

Wat een bak. Zit eraan te denken om zo'n M5 te halen, uitvoering zoals hierboven maar beige leren bekleding en buitenkant antraciet. Iemand trouwens enig idee vanaf welk bouwjaar BMW die telefoon uit z'n midden-armsteun heeft gehaald?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:21:47 #143
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74255899
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Haha. Hoe rijdt zo'n E28 eigenlijk?
Best goed, erg comfortabel. En genoeg power.
Wegligging valt me tegen, ik had meer van BMW verwacht.

Ik mis overigens wel een lendesteun, i.v.m rugproblemen.

Verder rijdt het echt super, je komt best goed vooruit en mensen gaan nu nog best snel aan de kant, ook al is de auto 25 jaar oud.

Ik kan makkelijk met het verkeer mee, en het rijdt beter dan een nieuwe Renault
pi_74256237
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Best goed, erg comfortabel. En genoeg power.
Wegligging valt me tegen, ik had meer van BMW verwacht.

Ik mis overigens wel een lendesteun, i.v.m rugproblemen.

Verder rijdt het echt super, je komt best goed vooruit en mensen gaan nu nog best snel aan de kant, ook al is de auto 25 jaar oud.

Ik kan makkelijk met het verkeer mee, en het rijdt beter dan een nieuwe Renault
Ik herken alles, behalve je punt van de wegligging. Maar de E30 is dan ook echt een kart op de weg qua wegligging, in dat opzicht is de E28 weer een beetje groter/zwaarder denk ik.

Mensen kijken ook 's wat vaker naar je auto, leuk leuk .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:46:02 #145
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74256448
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik herken alles, behalve je punt van de wegligging. Maar de E30 is dan ook echt een kart op de weg qua wegligging, in dat opzicht is de E28 weer een beetje groter/zwaarder denk ik.

Mensen kijken ook 's wat vaker naar je auto, leuk leuk .
Ik weet niet hoe het komt, hoe het zit met de wegligging, zijn de velgen te klein (14"), is de ophanging na zoveel jaar gewoon gaar?
Maar sowieso is de 5-serie zachter afgeveerd dan een 3-serie.

Ik heb regelmatig gehad dat ik ergens stond en dat er een vreemd persoon naar je toe komt om een praatje te maken.
pi_74256822
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef tha_rizzo het volgende:

Ik heb regelmatig gehad dat ik ergens stond en dat er een vreemd persoon naar je toe komt om een praatje te maken.
Mooi is dat .

Ook dat zachter geveerd geloof ik meteen. Helemaal omdat die van mij dus met het Mtech pakket is geleverd, wat nog (kortere) en stuggere veren betekent. Leuk man, zo'n kart .

Af en toe pieker ik wel 's over de kosten: redelijk prijzig te verzekeren, hij zuipt benzine, aardig wat wegenbelasting...en er zit altijd onderhoud oid aan. Doe daar nog eens bij dat ik misschien 200/250 kilometer per maand rijd, en het tobben is helemaal compleet. Maar als ik dan een stukje ga rijden, weet ik weer waarom ik de E30 heb gekocht !

Voor mij is het echt een hobbyauto (die ik niet nodig heb) die fantastisch rijdt, oogt etc. waaraan ik gewoon een beetje zelf wil (leren te) klussen.

Is het voor jou wel een daily?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:14:00 #147
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74257161
Het is voor mij nog wel een daily, en zo heb ik 'm ook verzekerd.
Het is dan wel minder prettig als 'ie stilstaat, maar gelukkig kan ik nog een auto lenen die wel enorm zuinig is (1.0 drie cilinder).

Ondanks dat het m'n primaire voertuig is, is het echt een hobby-auto. Ik ga over een half jaar tot een jaar wel kijken naar een goedkope auto die het altijd doet. Ik denk hierbij aan een 318, of maximaal een 320 (e36 of e46). Het liefst wil ik er een nieuwe 525i bij als primaire auto (e39), maar dat is net iets te prijzig.

Ik betaal overigens geen belasting, maar wat ik daar niet aan betaal, betaal ik wel aan benzine en regulier onderhoud. Er moet namelijk nog onwijs veel aan gedaan worden.

Een aantal bekenden zeiden dat het verstandig was om de auto weg te doen (vanwege het onderhoud en de bijbehorende financiën), maar ik kan het echt niet. Het is mijn kindje.
pi_74261402
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef lorenzo_0 het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bggjyeavqqif

Wat een bak. Zit eraan te denken om zo'n M5 te halen, uitvoering zoals hierboven maar beige leren bekleding en buitenkant antraciet. Iemand trouwens enig idee vanaf welk bouwjaar BMW die telefoon uit z'n midden-armsteun heeft gehaald?
tel is een optie, zit iig niet in mijn e39 exe, maar zo een ding kan je er altijd uit halen, is nu idd gedateerd
  woensdag 4 november 2009 @ 10:01:23 #149
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74376325

Dit is overigens mijn BMW, voor de mensen die 't nog niet weten. Het is een 525i uit '84 en een importje uit Duitsland, vandaar het nieuwe kenteken.
pi_74377119
Mooi ding en erg leuke foto (+locatie!) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')