quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Die Huub-gozer zat toch op Fok!, bij jullie?
Kijk hier eens. Gouden Kooi-huwelijk voorbij
De frontpage was weer eens laat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie wisten dat al?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie wisten dat al?
Iig klote voor dat kind. Voor de hele situatie ook.
Maar is Huubske al bij jullie wezen uitleggen?
Ze zijn met advocaten bezig. Ik denk niet dat het verstandig van hem zou zijn om nu hier ergens op te reageren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie wisten dat al?
Die opmerkingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Mikey is ook niet zo onschuldig als dat hij zich voordoet hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is Brian zijn schuld en ook die van Netty.
Ja, hij heeft geen grote mond meer en verschuilt zich achter zijn kind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie wisten dat al?
Kut-zwerverquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mikey is ook niet zo onschuldig als dat hij zich voordoet hoor.
Misschien is het wel een lul.. en die alleen maar aan zichzelf dacht. Trouwen en public.. Hopende op een finale omdat hij zich ineens als de ideale schoonzoon voordeed. In in de roddel bladen staan. Een kind verwekken (al verdenk ik Claire van het pilletje in het putje) en nu zijn snor drukken..En die Claire die een salon gaat runnen hoog zwanger.. Wat een soap.. Ik heb meer respect voor Gaby eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Elisa1958 het volgende:
Misschien heeft het er wel mee te maken dat Claire een hele sterke familieband heeft en huub dat niet zo zag zitten. Misschien waren er veel discussie's tussen hen omdat claire naar haar familie toe trok, nadat Sophie geboren was omdat ze anders te veel alleen thuis zat. Misschien heeft Huub wel een baan die veel te veel tijd vraagt van hem en hij dat voor liet gaan op zijn gezin.
Misschien dat huub zijn carriere op nummer 1 heeft staan en daarna zijn gezin. Hij was tenslotte gelijk weer aan het overwerken na de geboorte van sophie. Heeft zoals iemand ook al zei, geen vakantie genomen met sophie haar geboorte of in ieder geval nadat de kraamhulp weg was. Hoe onmisbaar je ook bent bij een werkgever in deze gevallen krijg je altijd verlof want daar heb je gewoon recht op.
Huub is ook heel hard in zijn reageren lijkt mij en het discuseren zal heel zwaar geweest zijn voor claire.
Voor het beruchte mailtje was claire al heel vaak in Tilburg bij haar ouders. Dat weekend was ze ook al weg uit huis.
MIsschien heeft Huub wel voor een keus gestaan tussen werk en gezin, en heeft hij voor zijn carriere gekozen.
Er zijn een heleboel misschien's maar het is aan hun of ze het vertellen aan de buitenwereld of het voor zich houden.
En wat Sophie betreft, die wordt echt wel gelukkig hoor, en zijn een heleboel mensen om haar heen die van haar houden en goed voor haar zijn.
Wat een sap is het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn met advocaten bezig. Ik denk niet dat het verstandig van hem zou zijn om nu hier ergens op te reageren.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lul.. en die alleen maar aan zichzelf dacht. Trouwen en public.. Hopende op een finale omdat hij zich ineens als de ideale schoonzoon voordeed. In in de roddel bladen staan. Een kind verwekken (al verdenk ik Claire van het pilletje in het putje) en nu zijn snor drukken..En die Claire die een salon gaat runnen hoog zwanger.. Wat een soap.. Ik heb meer respect voor Gaby eigenlijk
En niet alleen Claire haar familie.Opa,oma tantes ooms van Huubs kant hebben toch ook recht om de kleine te zien..Maar ik ga er vanuit dat dat wel goed geregeld gaat worden"Al gaat het me geen zak aan" Ik mijmer ook maar wat..Gun ze allemaal het beste van het beste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Elisa1958 het volgende:
Misschien heeft het er wel mee te maken dat Claire een hele sterke familieband heeft en huub dat niet zo zag zitten. Misschien waren er veel discussie's tussen hen omdat claire naar haar familie toe trok, nadat Sophie geboren was omdat ze anders te veel alleen thuis zat. Misschien heeft Huub wel een baan die veel te veel tijd vraagt van hem en hij dat voor liet gaan op zijn gezin.
Misschien dat huub zijn carriere op nummer 1 heeft staan en daarna zijn gezin. Hij was tenslotte gelijk weer aan het overwerken na de geboorte van sophie. Heeft zoals iemand ook al zei, geen vakantie genomen met sophie haar geboorte of in ieder geval nadat de kraamhulp weg was. Hoe onmisbaar je ook bent bij een werkgever in deze gevallen krijg je altijd verlof want daar heb je gewoon recht op.
Huub is ook heel hard in zijn reageren lijkt mij en het discuseren zal heel zwaar geweest zijn voor claire.
Voor het beruchte mailtje was claire al heel vaak in Tilburg bij haar ouders. Dat weekend was ze ook al weg uit huis.
MIsschien heeft Huub wel voor een keus gestaan tussen werk en gezin, en heeft hij voor zijn carriere gekozen.
Er zijn een heleboel misschien's maar het is aan hun of ze het vertellen aan de buitenwereld of het voor zich houden.
En wat Sophie betreft, die wordt echt wel gelukkig hoor, en zijn een heleboel mensen om haar heen die van haar houden en goed voor haar zijn.
Wtf is Gaby?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lul.. en die alleen maar aan zichzelf dacht. Trouwen en public.. Hopende op een finale omdat hij zich ineens als de ideale schoonzoon voordeed. In in de roddel bladen staan. Een kind verwekken (al verdenk ik Claire van het pilletje in het putje) en nu zijn snor drukken..En die Claire die een salon gaat runnen hoog zwanger.. Wat een soap.. Ik heb meer respect voor Gaby eigenlijk
Die doet zich iig niet anders voor dan als ze is.quote:
ALs je niet weet wie het is reageer dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |