abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73534931
Die Huub-gozer zat toch op Fok!, bij jullie?
Kijk hier eens. Gouden Kooi-huwelijk voorbij
I´m back.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:42:44 #102
184769 crew  Deisyy
pi_73534994
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
omg wat vreselijk
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:42:58 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_73535002
quote:
De frontpage was weer eens laat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73535009
Misschien heeft het er wel mee te maken dat Claire een hele sterke familieband heeft en huub dat niet zo zag zitten. Misschien waren er veel discussie's tussen hen omdat claire naar haar familie toe trok, nadat Sophie geboren was omdat ze anders te veel alleen thuis zat. Misschien heeft Huub wel een baan die veel te veel tijd vraagt van hem en hij dat voor liet gaan op zijn gezin.
Misschien dat huub zijn carriere op nummer 1 heeft staan en daarna zijn gezin. Hij was tenslotte gelijk weer aan het overwerken na de geboorte van sophie. Heeft zoals iemand ook al zei, geen vakantie genomen met sophie haar geboorte of in ieder geval nadat de kraamhulp weg was. Hoe onmisbaar je ook bent bij een werkgever in deze gevallen krijg je altijd verlof want daar heb je gewoon recht op.
Huub is ook heel hard in zijn reageren lijkt mij en het discuseren zal heel zwaar geweest zijn voor claire.
Voor het beruchte mailtje was claire al heel vaak in Tilburg bij haar ouders. Dat weekend was ze ook al weg uit huis.
MIsschien heeft Huub wel voor een keus gestaan tussen werk en gezin, en heeft hij voor zijn carriere gekozen.
Er zijn een heleboel misschien's maar het is aan hun of ze het vertellen aan de buitenwereld of het voor zich houden.
En wat Sophie betreft, die wordt echt wel gelukkig hoor, en zijn een heleboel mensen om haar heen die van haar houden en goed voor haar zijn.
pi_73535056
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:42 schreef APK het volgende:

[..]

De frontpage was weer eens laat.
Jullie wisten dat al?
Iig klote voor dat kind. Voor de hele situatie ook.
Maar is Huubske al bij jullie wezen uitleggen?
I´m back.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:48:31 #106
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73535177
Ik vind dat dat huwelijk best nog wel lang heeft stand gehouden. Langer dan dat ik verwacht had in ieder geval.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:48:48 #107
184769 crew  Deisyy
pi_73535184
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jullie wisten dat al?
Het is Brian zijn schuld en ook die van Netty.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:49:31 #108
38396 mazaru
pi_73535206
quote:

[..]

Jullie wisten dat al?
Ze zijn met advocaten bezig. Ik denk niet dat het verstandig van hem zou zijn om nu hier ergens op te reageren.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:49:35 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73535210
quote:
Die opmerkingen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:50:07 #110
38396 mazaru
pi_73535227
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is Brian zijn schuld en ook die van Netty.
Mikey is ook niet zo onschuldig als dat hij zich voordoet hoor.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:50:44 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73535249
quote:

[..]

Jullie wisten dat al?
Ja, hij heeft geen grote mond meer en verschuilt zich achter zijn kind.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:51:20 #112
184769 crew  Deisyy
pi_73535264
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mikey is ook niet zo onschuldig als dat hij zich voordoet hoor.
Kut-zwerver
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:51:40 #113
263004 jopiebaco
MrMojoRisin
pi_73535269
Brian traint niet meer bij topteam beverwijk?
http://www.topteambeverwijk.nl/nl/vechters hij stond 3 weken geleden nog wel op de website bij vechters, nu niet meer
Huub, weet jij hier wat van?

Jongens, hou even op met al die onzinnige discussies over Huub en Claire, we horen het vanzelf wel, al dat speculeren heeft geen zin, alles wat jullie nu nog gaan zeggen is al gezegd.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:52:26 #114
38396 mazaru
pi_73535300
Had die toch misschien beter...

pi_73535406
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Elisa1958 het volgende:
Misschien heeft het er wel mee te maken dat Claire een hele sterke familieband heeft en huub dat niet zo zag zitten. Misschien waren er veel discussie's tussen hen omdat claire naar haar familie toe trok, nadat Sophie geboren was omdat ze anders te veel alleen thuis zat. Misschien heeft Huub wel een baan die veel te veel tijd vraagt van hem en hij dat voor liet gaan op zijn gezin.
Misschien dat huub zijn carriere op nummer 1 heeft staan en daarna zijn gezin. Hij was tenslotte gelijk weer aan het overwerken na de geboorte van sophie. Heeft zoals iemand ook al zei, geen vakantie genomen met sophie haar geboorte of in ieder geval nadat de kraamhulp weg was. Hoe onmisbaar je ook bent bij een werkgever in deze gevallen krijg je altijd verlof want daar heb je gewoon recht op.
Huub is ook heel hard in zijn reageren lijkt mij en het discuseren zal heel zwaar geweest zijn voor claire.
Voor het beruchte mailtje was claire al heel vaak in Tilburg bij haar ouders. Dat weekend was ze ook al weg uit huis.
MIsschien heeft Huub wel voor een keus gestaan tussen werk en gezin, en heeft hij voor zijn carriere gekozen.
Er zijn een heleboel misschien's maar het is aan hun of ze het vertellen aan de buitenwereld of het voor zich houden.
En wat Sophie betreft, die wordt echt wel gelukkig hoor, en zijn een heleboel mensen om haar heen die van haar houden en goed voor haar zijn.
Misschien is het wel een lul.. en die alleen maar aan zichzelf dacht. Trouwen en public.. Hopende op een finale omdat hij zich ineens als de ideale schoonzoon voordeed. In in de roddel bladen staan. Een kind verwekken (al verdenk ik Claire van het pilletje in het putje) en nu zijn snor drukken..En die Claire die een salon gaat runnen hoog zwanger.. Wat een soap.. Ik heb meer respect voor Gaby eigenlijk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73535469
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze zijn met advocaten bezig. Ik denk niet dat het verstandig van hem zou zijn om nu hier ergens op te reageren.
Wat een sap is het.
Zijn eerste entree als mogelijke bewoner heb ik nog gezien. Toen kwam hij idd over als sap.
En dat is hij ook uiteindelijk.
I´m back.
pi_73535493
tvp
pi_73535496
Over 10 jaar als verongelijkte vader in het nieuws komen, hoe heten die vaders ook weer?
I´m back.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:59:09 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_73535515
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien is het wel een lul.. en die alleen maar aan zichzelf dacht. Trouwen en public.. Hopende op een finale omdat hij zich ineens als de ideale schoonzoon voordeed. In in de roddel bladen staan. Een kind verwekken (al verdenk ik Claire van het pilletje in het putje) en nu zijn snor drukken..En die Claire die een salon gaat runnen hoog zwanger.. Wat een soap.. Ik heb meer respect voor Gaby eigenlijk
Waarom?
pi_73535548
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:43 schreef Elisa1958 het volgende:
En niet alleen Claire haar familie.Opa,oma tantes ooms van Huubs kant hebben toch ook recht om de kleine te zien..Maar ik ga er vanuit dat dat wel goed geregeld gaat worden"Al gaat het me geen zak aan" Ik mijmer ook maar wat..Gun ze allemaal het beste van het beste.
Love music!
pi_73535558
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Wtf is Gaby?
I´m back.
pi_73535566
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom?
Die doet zich iig niet anders voor dan als ze is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73535585
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wtf is Gaby?
ALs je niet weet wie het is reageer dan niet
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:01:36 #124
38396 mazaru
pi_73535590
"Ik beloof van je te houden zoals niemand anders dat kan. Om je beste
vriend te zijn en om je mijn volledige liefde, loyaliteit, trouw en
vertrouwen te geven. Wil je mij accepteren als jouw man", waren de woorden van Huub. Claire beantwoordde met: "Ik vraag je of je jouw
leven met mij wilt delen. Wil je mij accepteren als jouw vrouw?"

Tja, shit happens
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:02:19 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_73535618
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wtf is Gaby?
Een prostituee die bij Huub is geweest in DGK, op uitnodiging van Natasia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')