Die vraag had ik ook foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef EricT het volgende:
kan iemand mij vertellen waar het motorische component van de n. vestibularis uit bestaat?
doet die niet die spiertjes die de trommelvlies en de hamer (of een van de andere 2 waarvan ik niet op de naam kan komen), waarbij er bij een krachtig geluid een reflex is om het gehoor te beschermen. Bij ons in de UVT werd er naar deze spiertjes gevraagd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef EricT het volgende:
kan iemand mij vertellen waar het motorische component van de n. vestibularis uit bestaat?
Kan er nergens wat over vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef gohan16 het volgende:
[..]
doet die niet die spiertjes die de trommelvlies en de hamer (of een van de andere 2 waarvan ik niet op de naam kan komen), waarbij er bij een krachtig geluid een reflex is om het gehoor te beschermen. Bij ons in de UVT werd er naar deze spiertjes gevraagd.
oke mensen hier komt ie dan:quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Repeat het volgende:
Totaal onzinnige kennis ook voor de basisarts. Heeft een of andere KNO arts ontdekt tijdens het fappen en denkt dan dat studenten dat ook moeten weten.
oh kut het is n.8 natuurlijkquote:
Die Henning moet niet zo zeuren, beter gaat ie tijd besteden aan het beantwoorden van mijn e-mailtjes die ik hem in mei gestuurd heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:42 schreef intoxicated het volgende:
Niet dat ik dat tooltje gebruikte, maar het is wel weer illustratief voor de schijnbaar oneindige kansloosheid van de Voortgangstoets en de mensen die 'm opstellen en coördineren:
http://www.coassistent.nl(...)ffline-eigen593.html
"Voortgangstoets tool offline
De voorzitter van de Landelijke Werkgroep Interuniversitaire Voortgangstoets, prof. dr. R.H. Henning, heeft ons verzocht de VGT tool van de website af te halen wegens copyrights die op de toetsen zitten. Dat is erg jammer, gezien het grote gebruik ervan door jullie de afgelopen periode. We zijn in overleg met de Werkgroep of er mogelijkheden zijn de tool, al dan niet in aangepaste vorm, weer online te krijgen. Wordt vervolgd!!"
n. vestibularis is puur sensibel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:50 schreef EricT het volgende:
Ik vond het wel een uitermate handige tool, ideaal dat je meteen uitleg kreeg bij de antwoorden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:42 schreef intoxicated het volgende:
Niet dat ik dat tooltje gebruikte, maar het is wel weer illustratief voor de schijnbaar oneindige kansloosheid van de Voortgangstoets en de mensen die 'm opstellen en coördineren:
http://www.coassistent.nl(...)ffline-eigen593.html
"Voortgangstoets tool offline
De voorzitter van de Landelijke Werkgroep Interuniversitaire Voortgangstoets, prof. dr. R.H. Henning, heeft ons verzocht de VGT tool van de website af te halen wegens copyrights die op de toetsen zitten. Dat is erg jammer, gezien het grote gebruik ervan door jullie de afgelopen periode. We zijn in overleg met de Werkgroep of er mogelijkheden zijn de tool, al dan niet in aangepaste vorm, weer online te krijgen. Wordt vervolgd!!"
zoiets heet "roostervrije week", en die van mij valt toevallig in de herfstvakantie (y)quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:09 schreef Knuffleheinz het volgende:
Zijn er ook gnk studenten die vakantie hebben?
Niet volgens sleutel van tentamen, maar dat dacht ik inderdaad ook. Denk dat ik dan 90% op tentamen hebquote:
De sleutel is fout.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef EricT het volgende:
[..]
Niet volgens sleutel van tentamen, maar dat dacht ik inderdaad ook. Denk dat ik dan 90% op tentamen heb
Het gaat trouwens om de cochlearis (quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:42 schreef starla het volgende:
[..]
De sleutel is fout.
Wat staat er dan?
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vervloek het hele gynaecologie-obstetrie-gebeuren, en vooral de heer Heineman voor het produceren van zo'n ongelooflijk kutboek
Het vak of het boek?quote:
Gynaecologie isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het vak of het boek?
Het boek is afschuwelijk, ik kan er echt totaal niks in vinden, alles wat je zoekt staat op minstens 5 verschillende plekken en de informatie op die 5 verschillende plekken spreekt elkaar ook nog eens continue tegen
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vervloek het hele gynaecologie-obstetrie-gebeuren
Wij mogen maar 1 boek! Of nouja, je mag wel een ander boek, maar als dat boek iets anders vindt dan Heineman ben je de lul, want alle vragen over percentages/incidenties/etc komen rechtstreeks uit Heinemanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef June. het volgende:
[..]
Gynaecologie isEn Heineman vind ik echt serieus meevallen
. Maar je moet ook niet alles daar uit halen, maar ook andere boeken raadplegen.
Krijgen jullie op de toets vragen over zulke exacte getallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij mogen maar 1 boek! Of nouja, je mag wel een ander boek, maar als dat boek iets anders vindt dan Heineman ben je de lul, want alle vragen over percentages/incidenties/etc komen rechtstreeks uit Heineman
Absoluut, en vragen over de dd bij een bepaald symptoom, naar volgorde van waarschijnlijkheid, en alleen de volgorde van Heineman is goed, etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Krijgen jullie op de toets vragen over zulke exacte getallen?
Jezus, dat is wel echt klote jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Absoluut, en vragen over de dd bij een bepaald symptoom, naar volgorde van waarschijnlijkheid, en alleen de volgorde van Heineman is goed, etc.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 06:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, ik twijfelde meer aan de VARA-redacteuren die interviews met experts soms zo weten te knippen dat er iets heel anders uitkomt dan oorspronkelijk wordt gezegd.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij mogen maar 1 boek! Of nouja, je mag wel een ander boek, maar als dat boek iets anders vindt dan Heineman ben je de lul, want alle vragen over percentages/incidenties/etc komen rechtstreeks uit Heineman
Het interview met die hoogleraar was van te voren opgenomen. Althans, ik neem niet aan dat ze daarvoor een straalverbinding vanuit Groningen regelen, gesneden met shots van die hoogleraar in een lab.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]En dat bij een live programma
![]()
Hoi iedereen; nieuw op 't centrale topic hier2e jaars GK op 't UMCG. Naar m'n zin daar, behalve de studiedrukte dan. Maar ja, dan had ik politicologie moeten gaan doen ofzo
2.1 is een bitchquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]En dat bij een live programma
![]()
Hoi iedereen; nieuw op 't centrale topic hier2e jaars GK op 't UMCG. Naar m'n zin daar, behalve de studiedrukte dan. Maar ja, dan had ik politicologie moeten gaan doen ofzo
Ik zal het vanaf maandag zien, dan beginnen we met het blok Voortplanting,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef intoxicated het volgende:
MET GYN IS NIETS MIS
End of discussion.
Dat hoeft niemand mij te leren dat snap ik al!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik zal het vanaf maandag zien, dan beginnen we met het blok Voortplanting,
Ik had ook niet voor niets het woord 'blok' toegevoegdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand mij te leren dat snap ik al!
Bloemetje, bijtje! Als je dan daarna de nieuwe knopjes afknipt, wordt God boos!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik had ook niet voor niets het woord 'blok' toegevoegd.
Ik vind het stiekem best leuk na twee wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik zal het vanaf maandag zien, dan beginnen we met het blok Voortplanting,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |