5 vragen, waarvan je er 3 met je ogen dicht al goed hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Als je de antwoorden hebt zou ik het ook wel graag willen weten ^^ FFT was trouwens wel goed te doen
Sowieso 56 van de 66 meerkeuze goed, open vragen gingen wel redelijk, met mijn telling kom ik op 100 punten incl. bonuspunt, dus mag wel chillenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
5 vragen, waarvan je er 3 met je ogen dicht al goed had
Ging je tentamen vanochtend goed? Die van mij vanmiddag was echt horror, ik kon gewoon serieus op het eind gewoon geen diagnoses meer verzinnen
Die Joodse uitvinding heet blauwzuur! Generieke middelen voorschrijven en geen merkproducten/namen was het beleid toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Toch zou starla onder de chronische invloed van zyklon-b nog nuttigere en interessantere dingen zeggen dan jij
Dus jij bent zo'n vervloekte 9-studentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Sowieso 56 van de 66 meerkeuze goed, open vragen gingen wel redelijk, met mijn telling kom ik op 100 punten incl. bonuspunt, dus mag wel chillen.
Had jij blok 2.1 vanochtend?
Klinkt vervelend en ranzigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n vervloekte 9-student![]()
Ik had 2.1 vanmiddag ja, echt belabberd. Wij krijgen allemaal van die casusjes, en daar moet je dan de meest waarschijnlijke diagnose bij verzinnen, maar na de zoveelste heftigemenstruatie/buikpijn/klonten/bloed/etc kon ik echt niks nieuws meer verzinnen
En wat doe jij eigenlijk? Voor werk/studie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef gohan16 het volgende:
Maar als tegelzetter wordt ie niet beter betaald.
Ik ken geen Bram, geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Klinkt vervelend en ranzig
Heb je em wel gehaald denk je? Ik werd door mn mentorpapa in de Epsteinbar (Bram) ook al banggemaakt over blok 1.2, met heel grote schema's en andere nare dingen
.
Maar jij bent dan tegelzetter?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat doe jij eigenlijk? Voor werk/studie?
Hij is nu voorzitter interne PR van de MFAS, half lang haar, beetje mollig, onwijs gezellige kerel! Heb ook totaal geen zin in het blok, maandag 9.00 vier colleges over oxidatieve fosforyleringquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken geen Bram, geloof ik
1.2 is naar, daarom kom ik die ook weer gezellig met jullie meedoenIk hoop echt onwijs dat ik deze gehaald heb, maar ik heb er niet al te veel vertrouwen in
Nog nooit van mijn leven een tegel ergens tegenaan geplakt. Ik zou niet eens weten hoe je dat fatsoenlijk zou moeten doen. Wel een vermoeden ja, maar hoe precies? Ben jij dan een beetje een goede tegelzetter dan?quote:
Ik ben nog co-assistent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarop dan zo'n felle anti-HAP reactie? Als je weet hoe het daar achter de schermen aan toe gaat?quote:
Ach, we gaan op die toer. Laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog nooit van mijn leven een tegel ergens tegenaan geplakt. Ik zou niet eens weten hoe je dat fatsoenlijk zou moeten doen. Wel een vermoeden ja, maar hoe precies? Ben jij dan een beetje een goede tegelzetter dan?
Baynes wordt alleen maar erger naarmate je meer weet wat erin staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Hij is nu voorzitter interne PR van de MFAS, half lang haar, beetje mollig, onwijs gezellige kerel! Heb ook totaal geen zin in het blok, maandag 9.00 vier colleges over oxidatieve fosforyleringALLES uit Baynes ook volgende blok, dat is best een puik boek, maar niet als je de dingen die er in staan nog niet weet
Eigenlijk iedereen die hier komt is geneeskundestudent (of biologie, biomedische wetenschappen) behalve jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Ondanks de beperking van mijn eiwit inname. Toch weer een puntje op de Child-Pugh score erbij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij heeft de kardinaal last van hepatische encefalopathie. Zeikt 's nachts z'n hele toetsenbord vol.
Ik weet niet hoe het daar aan toe gaat, echter weet ik wel dat er gewerkt wordt met stroondiagrammen die doktersassistentes toepassen. Ik vind dat het systeem slecht is. Te weinig huisartsen voor een gebied. Als ze nou het aantal diensten verdubbelen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarop dan zo'n felle anti-HAP reactie? Als je weet hoe het daar achter de schermen aan toe gaat?
omgquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef DDM het volgende:
[..]
Indeed! Maar altijd nog beter dan de kanKERtine
Die vond ik dan wel grappig! Maar daar mag je niet om lachen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef DDM het volgende:
[..]
Indeed! Maar altijd nog beter dan de kanKERtine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |