Berlusconi 'meest vervolgde man ooit'quote:Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft vandaag geclaimd dat hij de meest gerechtelijk vervolgde man uit de geschiedenis van de mensheid is. Het Constitutioneel Hof in Rome had hem eergisteren zijn immuniteit voor strafvervolging ontnomen.
"Ik ben absoluut de persoon die in alle tijden het meest vervolgd is door justitie, in de hele geschiedenis en waar dan ook ter wereld", aldus de politicus/zakenman tegen journalisten.
Hij claimde dat hij al meer dan 200 miljoen euro kwijt is aan rechtszaken. Hij maakte een van zijn kenmerkende blunders door te stellen dat het geld naar 'adviseurs en rechters' is gegaan. Vervolgens herstelde hij zich en zei dat hij 'adviseurs en advocaten' heeft betaald.
Oneens, ook al is JP een charisma-loze bal gehakt, zou ik me harder schamen als MussolBerlusconi ons land zou vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:52 schreef Burghardt het volgende:
Och, nog altijd beter dan onze koorknaap JP.
Precies maar het kan nog erger in de persoon van Gordon Brown waarbij een zak aardappelen nog meer charisma heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:52 schreef Burghardt het volgende:
Och, nog altijd beter dan onze koorknaap JP.
Maar hij heeft geheime wapensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In ieder normaal westers land zit iemand als Berlusconi in psychatrische inrichting. Hij is masochist, megalomaan en ernstig gestoord. Minstens de helft van de Italianen moet zelf ook niet goed snik zijn.
Jep, een open boek, en dat heeft misschien te maken met de italiaanse extravagantie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:20 schreef NorthernStar het volgende:
Berlusconi verschilt alleen met andere leiders dat hij wat slechter is in het verbergen.
Nog erger: mag uithalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:05 schreef Seam het volgende:
Ik denk iedere keer weer dat dit een grapje is, ongelooflijk wat voor een onzin die man allemaal uithaalt daar
Ongelooflijk, wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:00 schreef JohnDope het volgende:
Berlusconi behoort zeker bij de grootste politieke helden uit de geschiedenis, hij is misschien dan wel net zo corrupt als al die andere politici in deze wereld, maar hij is tenminste wel eerlijk.
Ik wil geen dreigende rechtzaken, een haartransplantatie, en vrouwen neuken die groter zijn dan ik.quote:Verder is Berlusconi echt een stereotype man. Want alles dat een man eventueel zou willen (zijn), heeft Berlusconi.
Dit is ook de belangrijkste reden dat zijn tegenstanders hem niet moeten.
Bestaan er dan vrouwen die kleiner zijn dan hij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:55 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
en vrouwen neuken die groter zijn dan ik.
En dat zijn, in het geval van Berlusconi, de meeste juist wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:55 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Ik wil geen dreigende rechtzaken, een haartransplantatie, en vrouwen neuken die groter zijn dan ik.
En nou effe serieus...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:00 schreef JohnDope het volgende:
Berlusconi behoort zeker bij de grootste politieke helden uit de geschiedenis, hij is misschien dan wel net zo corrupt als al die andere politici in deze wereld, maar hij is tenminste wel eerlijk.
Verder is Berlusconi echt een stereotype man. Want alles dat een man eventueel zou willen (zijn), heeft Berlusconi.
Dit is ook de belangrijkste reden dat zijn tegenstanders hem niet moeten.
Jij bent latent homosexueel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:08 schreef qonmann het volgende:
Hij heeft wel veel mooie vrouwen gehad...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |