Succesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat straks Nederland door crossen om een weekend met dr zus te gaan shoppen!
Zal ik doen! Morgen zijn we in Den Haag aan het shoppen, dus als je 2 meiden van 1.83 en 1.90 ziet lopen, dan zijn wij dat!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Succes
volgens mij rij je langs afslag Rijswijk... Wel ff zwaaien dan hoor
Ik ga eigenlijk nooit naar DH centrumquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik doen! Morgen zijn we in Den Haag aan het shoppen, dus als je 2 meiden van 1.83 en 1.90 ziet lopen, dan zijn wij dat!
Ik vind mijn papa ook wel nog noemenswaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:17 schreef pinquit het volgende:
Het vervolg op het bankje waarin KD een bijnastikervaring had met haar kleine meisje, maar handelde als een volleerd arts, waar rewimo 3.5 kg is afgevallen na een paar dagen flink zieken waar bodpa heel blij is met de DPAM kleertjes die er al zijn
en natuurlijk is er ook nogsteeds ruimte genoeg voor sterktewensen aan webkim![]()
donequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind mijn papa ook wel nog noemenswaard
huis met 10 slaapkamers voor 82.000quote:
Thanksquote:
Oh, nou, ik zal evengoed naar je zwaaien!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar DH centrum
Babyspul, babyspul en hopelijk schoenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen naar de WLS-infodag in Veenendaal. Lekker kletsen met lotgenotenIk kan gelukkig met iemand uit de buurt meerijden, ik kan zelf nog niet rijden vanwege mijn pols.
Wat ga je allemaal kopen, Vlindur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |