Succesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat straks Nederland door crossen om een weekend met dr zus te gaan shoppen!
Zal ik doen! Morgen zijn we in Den Haag aan het shoppen, dus als je 2 meiden van 1.83 en 1.90 ziet lopen, dan zijn wij dat!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Succes
volgens mij rij je langs afslag Rijswijk... Wel ff zwaaien dan hoor
Ik ga eigenlijk nooit naar DH centrumquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik doen! Morgen zijn we in Den Haag aan het shoppen, dus als je 2 meiden van 1.83 en 1.90 ziet lopen, dan zijn wij dat!
Ik vind mijn papa ook wel nog noemenswaardquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:17 schreef pinquit het volgende:
Het vervolg op het bankje waarin KD een bijnastikervaring had met haar kleine meisje, maar handelde als een volleerd arts, waar rewimo 3.5 kg is afgevallen na een paar dagen flink zieken waar bodpa heel blij is met de DPAM kleertjes die er al zijn
en natuurlijk is er ook nogsteeds ruimte genoeg voor sterktewensen aan webkim![]()
donequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind mijn papa ook wel nog noemenswaard
huis met 10 slaapkamers voor 82.000quote:
Thanksquote:
Oh, nou, ik zal evengoed naar je zwaaien!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar DH centrum
Babyspul, babyspul en hopelijk schoenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen naar de WLS-infodag in Veenendaal. Lekker kletsen met lotgenotenIk kan gelukkig met iemand uit de buurt meerijden, ik kan zelf nog niet rijden vanwege mijn pols.
Wat ga je allemaal kopen, Vlindur?
Ik ga morgen ook de stad in, dus ik zal goed opletten!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik doen! Morgen zijn we in Den Haag aan het shoppen, dus als je 2 meiden van 1.83 en 1.90 ziet lopen, dan zijn wij dat!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:57 schreef Macka66 het volgende:
P_iglet, je hebt zowaar tijd om adem te halen!
Pinq, je ziet er patent uit zo en heel mooi in evenwicht
Ik heb sinds vandaag een neuspiercing, een tunneltje in mijn linkeroor en een crescent in mijn rechteroor. Het werd hoog tijd om eens iets aan versiering te gaan doen. Lucie wil steeds mijn piercing aaien en riep de hele avond "Mama, wat heb jij veel oorbellen" en toen ik haar in bed legde zei ze "Het is zo prachtig mama". En nu wil ze ook oorbellen en een neuspiercing. Ik heb haar verteld dat ze nog negen jaar moet wachten
Dat soort films zijn niet aan mij besteed. dus ik kijk velig naar popstarsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:38 schreef pinquit het volgende:
is er nog iemand 1408 aan het kijken? wat een enge film he?![]()
maarJohn Cusack
maakt een hoop goed
Morgen. Nu ben ik te moe en dan hangt mijn slechte oog op half elf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]Macka
das ook geen half werk, fotootje(s)?
Als je het aan mijn dochter zou vragen zou die zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ja en die film staat hier dus op... AAAAAH, ik weet nu al dat ik er last van ga krijgen.
Rotfilm.
Maar goed, morgen heb ik scholingsdag. Jen moet mee, wat neem ik mee? Aan speelgoed wel te verstaan..
haha, ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Morgen. Nu ben ik te moe en dan hangt mijn slechte oog op half elf.
Het is heel bescheiden allemaal hoor. Tunneltje in linkeroor is 1.6 mm. Ik had in beide oren een al jaren niet veel meer gebruikt normaal oorbelgaatje (0.8 mm) maar een crescent van 2 mm ging er links vrij makkelijk door. Rechts rekte veel minder mee. Dus links al een bescheiden tunneltje er in, dan kan alle aandacht verder naar het oprekken van rechts. Als het daar op 2.5 mm zit dan is links zo op dezelfde grootte en kunnen er plugjes in. Ik wil graag plugjes omdat ik dat leuk vind en omdat ik geen scherpe uitsteeksels achter mijn oren wil ivm kinderen en draagdoeken. Uiteindelijke doel is zoals ik het nu bekijk 3 mm of hoogstens 4mm. Kan makkelijk, want ik heb erg veel oorlel
Ikzelf ook hoor. Meteen in het ziekenhuis. Veel te hoog gezet. Toen kon ik zo rond mn 10de ofzo weer gaatjes laten prikken. Dat was mijn 2de set. Onder de 1e. Maar de spaanse beul die vond het nodig om geen pistool te gebruiken en de oorbel er gewoon zo dwars doorheen te jassen. AU!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Amaranta jij bent toch spaanse ? mijn nichtje die werd gewoon een uur na d egeboorte met naald en kurk gaatjes geprikt ( wel 28 jaar terug ) schijnt daar echt heel normaal et zijn ( of was het toen )
Moedersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:59 schreef Macka66 het volgende:
Lucie mag gaten zodra ze twaalf jaar is en de boel goed is uitgegroeid. En mijn moeder zal vast wel door het lint gaan als ze ziet wat ik nu gedaan hebSommige dingen veranderen niet.
Godzijdank niet meer.quote:
Nee..., het originele verhaal van Stephen King is veel engerquote:wat een enge film he?![]()
dat is precies waarom ik die boeken niet lees.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godzijdank niet meer.
[..]
Nee..., het originele verhaal van Stephen King is veel enger
Ik rek en strek ook met crescentjes zodat ik geen uitstekende dingen heb, heb een setje van 4 gekocht voor een tientjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Morgen. Nu ben ik te moe en dan hangt mijn slechte oog op half elf.
Het is heel bescheiden allemaal hoor. Tunneltje in linkeroor is 1.6 mm. Ik had in beide oren een al jaren niet veel meer gebruikt normaal oorbelgaatje (0.8 mm) maar een crescent van 2 mm ging er links vrij makkelijk door. Rechts rekte veel minder mee. Dus links al een bescheiden tunneltje er in, dan kan alle aandacht verder naar het oprekken van rechts. Als het daar op 2.5 mm zit dan is links zo op dezelfde grootte en kunnen er plugjes in. Ik wil graag plugjes omdat ik dat leuk vind en omdat ik geen scherpe uitsteeksels achter mijn oren wil ivm kinderen en draagdoeken. Uiteindelijke doel is zoals ik het nu bekijk 3 mm of hoogstens 4mm. Kan makkelijk, want ik heb erg veel oorlel
hmm.. *nieuwsgierig wordt*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godzijdank niet meer.
[..]
Nee..., het originele verhaal van Stephen King is veel enger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |