nee, doen we nietquote:
quote:
ik had laatst mijn wasmasjien stuk, zat een tik in de machine, bleek dat er iets met een veer was... was ook weer snel opgelost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik flikker altijd alles bij elkaar. Wassen op 30 graden, A-merk wasmiddel en gaan.
Doe ik al jaren, nooit problemen.
En ik heb allemaal dezelfde zwarte sokken![]()
ik doe eens in de zoveel tijd een hete (lege) was met een fles schoonmaakazijn, werkt perfectquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:15 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik had laatst mijn wasmasjien stuk, zat een tik in de machine, bleek dat er iets met een veer was... was ook weer snel opgelost.
anyway.. die wasmachine man zei dat je 1x per kwartaal (tot 1x per half jaar, afhankelijk hoevaak je hem gebruikt) je een keer op 90 graden moet wassen om oude zeepresten eruit te halen. izze beter voor de masjien
Mijn machine heeft nog bij m'n oma gestaan, dus dat zal wel meevallen (meevallu).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:15 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik had laatst mijn wasmasjien stuk, zat een tik in de machine, bleek dat er iets met een veer was... was ook weer snel opgelost.
anyway.. die wasmachine man zei dat je 1x per kwartaal (tot 1x per half jaar, afhankelijk hoevaak je hem gebruikt) je een keer op 90 graden moet wassen om oude zeepresten eruit te halen. izze beter voor de masjien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |