Idem, maar dan voor maat 62/68, jongens winterkleding? Interesse? Zoja, dan maak ik foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef mikoxx het volgende:
En, iemand nog interesse in jongenskleertjes maat 44 t/m 56? Dan maak ik ff foto's! Heb broekjes, truitjes en rompers in de aanbieding....
Ik ben ook geïnteresseerd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, zie onderstaande foto:
ik heb hetzelfe pakje nog in maat 50. Is 2x gedragen, 3x gewassen. Meneer heeft zijn beentjes en armpjes nu te lang...
[ afbeelding ]
Hebbuhquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:32 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, zie onderstaande 'gejatte' foto:
ik heb hetzelfe pakje nog in maat 50. Is 2x gedragen, 3x gewassen. Meneer heeft zijn beentjes en armpjes nu te lang...
[ afbeelding ]
Weet ik het!quote:
Stuur dan maar gewoon naar mij opquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Weet ik het!
Wat moet het kosten </geenervaringhiermee>
Daarom zei ik ook "ook"quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Weet ik het!
Wat moet het kosten </geenervaringhiermee>
Oh, Vlindur sorry... Ik las hier boven dat freecell de plank bij Huup al mis sloeg, vandaar dat ik me tot haar richtte...
nee, Freecell stond al bij een ander in de rijquote:
Ja, nu zie ik ze! Maar helaas. Bij jou sla ik overquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:49 schreef mikoxx het volgende:
Zo dan, Vlindur? Manman, wat een geknip en geplak.. heb t er warm van!
Is goed, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "ook"Waar heb je nm gekocht? Dan kan ik hem zelf scoren!
Freecell, mocht je je bedenken, dan wil ik ook!
Mikoxx, ik kan ze niet zien!
Oh, weer een goeie reden om er heen te gaan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, het is een boxpakje van de Prenatal.
Oke!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn foto's volgen dinsdag of woensdag, Vlindur. Beloofd!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef bodpa09 het volgende:
Idem, maar dan voor maat 62/68, jongens winterkleding? Interesse? Zoja, dan maak ik foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |