Ik ben niet persoonlijk en dis helemaal niemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij disst ze mij als sfeerloze baby en nu dus sfeerloze volwassene.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Oscar voor de beste olie-op-het-vuur post gaat naar Neemijnietserieus
Misschien is het dan handiger om het in quote-tags te zetten en er even bij vermelden dat het van NL komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ikke??? Jemig nee, dit bericht heb ik van NL geplukt.
Ik zag het ook maar wilde niet gaan muggenziftenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, zo'n fraai staaltje foutloos Nederlands is het anders niet, maar goed, misschien denken anderen daar anders over en zien zij minder fouten dan ik.
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar wilde niet gaan muggenziften
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel normaal op planeet Mooiiiii.
Zeker gezelligquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ze wel gelukkig zijn in dit leven?
Wat is haar allemaal overkomen als baby.
Heet ze van Ballegooyen van achter?
Al die prangende vragen!
Hè gezellig weer zo bij elkaar
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Desii het volgende:
Tjeeee, the soap is weer begonnen en ik loop gewoon al 1 dag achter op schema.
ga eens ff inlezen
Ik ben bang dat ik daar wederom geen touw aan vastknopen kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik wachten op de verdediging, bij monde van Mooiiiiiii![]()
Zie je dat nog gebeuren dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangen
Die eeuwige voor en tegen discussie is op zich ook wel vermakelijk hoor, maar... moddergooien over en weer, van de direct betrokkenen... dat wil ik zien
Ik komquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast..... als je "ipv" al gaat verbouwen tot "ip van" en vervolgens nog eens roept dat iemand volzinnen schrijft terwijl het nergens naar lijkt, dan moet je later niet aankomen met een "ik zag het ook"
Die lezen vast meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die begint pas echt als de recourt-clan de vuile was buiten gaat hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |