abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:23:54 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73600775
Goedemorgen allemaal. Hier ook goed geslapen maar wel sinds een paar dagen echt flink last van bandenpijn. Niet echt fijn. Maar goed, op naar een nieuwe werkweek.

Sproet-je, gefeliciteerd met je lieve kleine meid.

Troel, ik hoop toch voor je dat het nog even duurt, maar als het komt, komt het ook echt allemaal goed hoor. Helaas niet bovenaan dan, maar voordringen is af en toe ook best leuk toch?

Ymme, leuk hè dat spartelen van die kleine. Ik kan er ook heerlijk van genieten. Zodra je het eenmaal voelt wordt het snel ook meer en sterker.

freubelmuts, heb je binnenkort je termijn echo? Dan zal er zeker een uitgerekende datum vastgesteld worden. En dan binnenkort gaan vertellen. Da's zooo leuk

BJ, heerlijk hè zo'n lekkere goede nacht. Hopenlijk kom je nu ook goed de dag door!

En geen idee of je er nog wat aan hebt Sorbootje, maar mocht het doorgezet hebben:

Nou, op naar het werk, gelukkig brengt me even weg, want het is geen weer om te fietsen nu.

Fijne dag allemaal!
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:46:12 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73600888
Nog geen nieuws van beide dames
Ik had gehoopt op nog een verse baby...

Hier ook een volop bewegende baby. Volgens mij is hij vanmorgen (toen ik op mijn buik lag) verticaal om zijn as gedraaid. Zo voelde het in elk geval. Hij laat in elk geval duidelijk merken als hij het ergens niet mee eens is harde muziek, te ver naar voren zitten etc
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:48:39 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73600908
Ik zag trouwens van de week ergens een lijstje met daarop gewichten van ongeboren baby's. Het gewicht van een kindje van 21 weken zou ongeveer 380g zijn.
Harry werd geschat op 427g! Geen wonder dat de gynaecologe zei dat hij aan de grote kant was!
pi_73600989
Goedemorgen!

Sproetje gefeliciteerd met je dochtertje!!!

Sorbootje!! Woah Succes!!!

Troel!!!!! ZOMG! Dat klinkt wel heel serieus!! Heel veel succes!!!
het kindje van een vriendin werd met 36w4d geboren en had alleen wat moeite met borstvoeding, hij heeft niet in de couveuse hoeven liggen

En misschien zijn jullie allang aan het genieten van jullie kindjes nu jullie konden ontspannen!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73601019
GoodMorning all!

Nog geen puf-nieuws? He, jammer maar wel spannend hoor dames! Troel, Sorbootje, wellicht Martine.... een voor jullie! Zet hem op!!!

Trix weer wakker vannacht... bah zeg... (maar helaas heel herkenbaar, was alleen te eigenwijs om daadwerkelijk de Iphone aan te slingeren, dus ben stug blijven liggen).

BJ ook goed geslapen! Jeuj Hopen dat dit even blijft duren dan... zou wel zo fijn zijn!

Bewegende beebjes Zo lekker vind ik dat... gisteren ook voor het eerst echt goed kunnen zien vanaf de buitenkant hoe mijn Frummeltje echt alle kanten op ging. Lief vond dat hij het niet zag, maar die was ook meer geinteresseerd naar de tv aan het kijken en is niet zo van de subtielere dingen.

Voor alle dames die moeten werken vandaag: succes!
Voor iedereen die lekker zijn bedje nog even in kan (blijven) Slaap lekker en rust goed uit!
pi_73601048
Goeiemorgen! En nog geen nieuwe baby's te zien Ik had er nochtans goede hoop op toen ik gisteren ging slapen.

Kan iemand misschien omschrijven wat bandenpijn precies is? Ik heb de laatste twee dagen last van steken net onder mijn buik, maar dan enkel langs de linkerkant. Nu vraag ik me af of dat bandenpijn is of dat het iets anders is (waarvan ik niet zou weten wat het zou kunnen zijn )
pi_73601060
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:05 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen! En nog geen nieuwe baby's te zien Ik had er nochtans goede hoop op toen ik gisteren ging slapen.

Kan iemand misschien omschrijven wat bandenpijn precies is? Ik heb de laatste twee dagen last van steken net onder mijn buik, maar dan enkel langs de linkerkant. Nu vraag ik me af of dat bandenpijn is of dat het iets anders is (waarvan ik niet zou weten wat het zou kunnen zijn )
Zou maar zo kunnen hoor Leonieke... krijg je die steken ook vooral als je iets doet (lopen, opstaan, bukken, niesen)? Want dat is bij mij meestal het moment dat ik er "last" van heb...
pi_73601068
't goh het was gisteren zo een beetje constant. Dus ook toen ik al twee uur in de zetel tv hadden liggen kijken. En toen ik vannacht opstond ook. Dus niet enkel na inspanningen, maar ook na redelijk complete rust.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:24:52 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601205
Babies voelen!!! Leuk he....
Hoewel niet altijd, ik krijg soms een flinke trap

Leonieke, ik weet eigenlijk niet hoe bandenpijn voelt. Ik heb soms pijn en dan denk ik, au. Maar dan denk ik, zal er wel bij horen. En dan besteed ik er niet echt aandacht aan

Heb voor de verandering weer goed geslapen! Jeeej! Heerlijk.
Mannetje heeft vandaag zijn eerste werkdag dus die was er ook vroeg uit!

Twinky, was het nou uiteindelijk nog gelukt met een dikkie-dik poster? Of had ik dat al eens gevraagd?
pi_73601210
Vandaag voor het eerst van mijn leven gewoon ziek thuis!
Ik ben tot nu toe ieder weekend van mijn zwangerschap ziek, zwak en misselijk geweest... M'n weerstand is gewoon ontzettend laag....

En omdat ik gisteren eigenlijk niets heb gegeten (of anders gezegd: binnen heb gehouden) heb ik maar besloten om niet te komen vandaag. Wel lastig, want er zijn volgens mij helemaal geen invallers en ik denk dat de kinderen naar huis worden gestuurd.

Maar goed, een dochter voor Sproetje!! Gefeliciteerd!

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik voor het eerst naar de verloskundige!! Woe-hoe.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:26:25 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601228
Oke, Eva gaat nu aan de haal met mijn autosleutel.. Prima, maar wel even in de gaten houden wat ze er mee doet, voordat ik straks een uur op zoek kan gaan. En ik heb geen andere dus dan ben ik nog verder van huis.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:28:39 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601250
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:25 schreef Baldria het volgende:
Vandaag voor het eerst van mijn leven gewoon ziek thuis!
Ik ben tot nu toe ieder weekend van mijn zwangerschap ziek, zwak en misselijk geweest... M'n weerstand is gewoon ontzettend laag....

En omdat ik gisteren eigenlijk niets heb gegeten (of anders gezegd: binnen heb gehouden) heb ik maar besloten om niet te komen vandaag. Wel lastig, want er zijn volgens mij helemaal geen invallers en ik denk dat de kinderen naar huis worden gestuurd.

Maar goed, een dochter voor Sproetje!! Gefeliciteerd!

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik voor het eerst naar de verloskundige!! Woe-hoe.
Voordat ze kinderen naar huis sturen zoeken eerst wel naar een andere oplossing hoor. Verdelen over de groepen ofzo.
Heeft jouw werkgever geen invalpool? Bij ons, en bellen ze iemand uit die pool.
Beterschap in ieder geval.

AH, de sleutel zat inmiddels al klem in het oventje van het speelhuis. Even een stokkie voor gestoken dus.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:29:47 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601261
Ik merk dat als ik de laatste typ gewoon woorden vergeet te typen. Ze zitten dan wel in mijn hoofd maar komen niet in het bericht.....
pi_73601292
Nou, ik heb uiteindelijk in de kinderboekenwinkel in Groningen Dikkie Dik posters gezien maar die waren heel suf Ik zocht gewoon alleen dikkie dik, niet dat er van alles omheen gebeurd. Uiteindelijk had ik wel een doek en verf gekocht om zelf wat te maken maar daar heb ik niet zo'n zin in, ik ben te druk met de naaimachine Maar het geeft niet, ik vind het kamertje zo ook wel vol genoeg.

Oh en we zijn dus toch nog naar de Ikea geweest gisteren, we hebben zo'n kast gekocht met grote vierkante openingen waar je dan dozen in kunt zetten of laadjes in kunt maken. We hebben de zwartbruine variant voor in de huiskamer, staat heel mooi omdat de kamer licht is en de vloer donker. En de kamer lijkt ineens veel volwassener nu we alle prulletjes op konden bergen En ook wel handig voor grijpgrage kinderhandjes straks! Onderin komen speelgoedbakken maar die waren uitverkocht.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73601293
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Voordat ze kinderen naar huis sturen zoeken eerst wel naar een andere oplossing hoor. Verdelen over de groepen ofzo.
Heeft jouw werkgever geen invalpool? Bij ons, en bellen ze iemand uit die pool.
Beterschap in ieder geval.
Er zijn geen invallers in de invalpool... Het is echt heel erg hier, hebben we nog nooit gehad, zeker niet aan het begin van het jaar.

En verdelen doen we niet aan. We hebben maar 3 groepen waarover verdeeld kán worden (waarvan 1 kleutergroep), en aangezien ik 25 kinderen heb, wordt dat erg krap.
Maar ja, dat vinden de kinderen vast niet heel erg
pi_73601320
Awh Baldria beterschap Maar hoe rustiger je nu doet hoe sneller het weer voorbij is.

Leonieke als je baarmoeder hard aan het groeien is voel je de hele tijd een soort zeurende pijn onderin je buik en heb je ook eerder last van bandenpijn bij plotselinge bewegingen of lang staan/lopen.

Amaranta, die sleutel! Ze speelt gewoon speurtochtje met je
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:36:48 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601339
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:32 schreef Baldria het volgende:

[..]

Er zijn geen invallers in de invalpool... Het is echt heel erg hier, hebben we nog nooit gehad, zeker niet aan het begin van het jaar.

En verdelen doen we niet aan. We hebben maar 3 groepen waarover verdeeld kán worden (waarvan 1 kleutergroep), en aangezien ik 25 kinderen heb, wordt dat erg krap.
Maar ja, dat vinden de kinderen vast niet heel erg
Oe lastig. Ik weet dat onze directeur in geval van nood gewoon zelf de groep overneemt.
En dat invalverhaal is herkenbaar hoor, hier is de pool soms al maanden vooruit volgeboekt......... maar tot nu lukt het meestal wel om het op te lossen.
Maak je in ieder geval geen zorgen, jij bent ziek en jij moet uitzieken, als jij wel gaat werken wordt je misschien nog zieker en dan ben je straks misschien nog langer afwezig.

Is jullie school zo klein dan? Wij hebben 18 groepen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:39:53 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601383
Die kast is heel gaaf Twinky. Wij hadden hem in ons oude huis ook tussen de keuken en de woonkamer in staan. Maar toen hadden we ook een woonkamer zo groot als een balzaal. Nu hebben we maar een mini woonkamer en hebben we hem dus weggedaan. We hadden een witte.
En grijpgrage kinderhandjes...... Eva kan nu net wel/niet bij de klink. Maar ze heeft zelf ontdekt dat ze ook gewoon haar stoel net een cm of 2 voor de deur kan zetten zodat deze toch open kan! De deur blijft dan op een kier en dan zan ze daarna haar stoel wegzetten de deur opendoen...ze kan nu dus echt overal komen
Slimpie.
pi_73601471
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef amaranta het volgende:
En grijpgrage kinderhandjes...... Eva kan nu net wel/niet bij de klink. Maar ze heeft zelf ontdekt dat ze ook gewoon haar stoel net een cm of 2 voor de deur kan zetten zodat deze toch open kan! De deur blijft dan op een kier en dan zan ze daarna haar stoel wegzetten de deur opendoen...ze kan nu dus echt overal komen
Slimpie.
D Wat een veel te slimme ondeugd! Klinkt omhoog zetten dan maar dus!
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:09 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601494
@Twinkly achja, dan geen dikkiedik.
Leuk dat je zo aan het naaien bent. Wat maak je?
Ik wilde een boxkleed gaan maken, maar ik heb zo lang gewacht met het bestellen van de stof dat hij nu uitverkocht is.
quote:
Deze is uitverkockt en komt waarschijn voorlopig ook niet meer.
IN ieder geval via de internetshop waar ik de stof had gezien. Dus straks even wat winkels afgaan in de hoop dat zij hem hebben, en anders morgen de markt.
En als dat niks wordt dan maar een andere kleur
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:49:39 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601501
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:47 schreef Twinkly het volgende:

[..]

D Wat een veel te slimme ondeugd! Klinkt omhoog zetten dan maar dus!
Dat heeft dus helemaal geen zin, ze pakt er toch een stoel bij
Of de triptrap want die is hoger
pi_73601528
@Armanta: Wat is je dochter toch inventief.. Echt grappig!

En ja, we hebben 126 leerlingen verdeeld over 6 groepen, maar ze kunnen dus niet over 5 groepen verdeeld worden, want er zitten 2 groepen bij die zoveel zorg kinderen hebben, dat het onmogelijk is voor de leerkracht (en de kinderen!) dat er ``vreemde` kinderen bij zitten. Daarbij is in mijn groep ook niet iedereen geschikt om in een andere groep te zetten.

En ik hóóp maar dat de directeur weg blijft uit mijn klas...... de kinderen zijn doodsbang voor die man. Stuur ze dan maar lekker naar huis.

Oh ja, becky1983, ik krijg mijn echo ook pas bij 12 weken en dat duurt naar mijn gevoel ook erg lang!
pi_73601540
Sproet gefeliciteerd met je dochter

Sorbo en Troel succes!
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:54:34 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601566
Hmmm dat is niet goed, als kinderen bang zijn voor de directeur. Achja, ze zoeken het maar uit toch? (de directie dus)
Ik meld me liever ook niet ziek hoor, vervangers richten vaak enorme schade aan. En om dan je groep weer in het gareel te krijgen is nog een 2de.
Ofja, de vervangers die mijn werkgever regelt. Werkelijk, ik weet niet waar die mensen hun diploma hebben gekrgen.
"ik mag jou niet, ik ken jouw broer en dat is me er eentje dus jij zult ook wel zo zijn"
En meer van dit soort uitspraken.

Kinderen die ziek worden als ze weten dat juf Ida komt invallen. Hoe erg ben je dan???
pi_73601579
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef amaranta het volgende:
@Twinkly achja, dan geen dikkiedik.
Leuk dat je zo aan het naaien bent. Wat maak je?
Ik wilde een boxkleed gaan maken, maar ik heb zo lang gewacht met het bestellen van de stof dat hij nu uitverkocht is.
[..]

IN ieder geval via de internetshop waar ik de stof had gezien. Dus straks even wat winkels afgaan in de hoop dat zij hem hebben, en anders morgen de markt.
En als dat niks wordt dan maar een andere kleur
Leuk een boxkleed! Goed idee Ik kan je linkje niet zien
Ik ben een tuinbroekje aan het maken, maar dat doe ik voor het eerst dus het is een heel project! Ook omdat ik het patroon veranderd heb, ik wil drukknoopjes bij de beentjes zodat hij aan de onderkant open kan en dat staat niet in het patroon. Maar ik houd van nieuwe dingen leren

Lol, dus jullie zijn de hele dag Eva aan het zoeken?

Baldria dat is ook niet leuk dat de kinderen bang zijn voor de directeur Kan hij niet zo goed met kinderen omgaan of heeft hij een enge grote snor ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')