Zou maar zo kunnen hoor Leonieke... krijg je die steken ook vooral als je iets doet (lopen, opstaan, bukken, niesen)? Want dat is bij mij meestal het moment dat ik er "last" van heb...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:05 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen! En nog geen nieuwe baby's te zienIk had er nochtans goede hoop op toen ik gisteren ging slapen.
Kan iemand misschien omschrijven wat bandenpijn precies is? Ik heb de laatste twee dagen last van steken net onder mijn buik, maar dan enkel langs de linkerkant. Nu vraag ik me af of dat bandenpijn is of dat het iets anders is (waarvan ik niet zou weten wat het zou kunnen zijn)

Voordat ze kinderen naar huis sturen zoeken eerst wel naar een andere oplossing hoor. Verdelen over de groepen ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:25 schreef Baldria het volgende:
Vandaag voor het eerst van mijn leven gewoon ziek thuis!
Ik ben tot nu toe ieder weekend van mijn zwangerschap ziek, zwak en misselijk geweest... M'n weerstand is gewoon ontzettend laag....
En omdat ik gisteren eigenlijk niets heb gegeten (of anders gezegd: binnen heb gehouden) heb ik maar besloten om niet te komen vandaag. Wel lastig, want er zijn volgens mij helemaal geen invallers en ik denk dat de kinderen naar huis worden gestuurd.
Maar goed, een dochter voor Sproetje!! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik voor het eerst naar de verloskundige!! Woe-hoe.

Er zijn geen invallers in de invalpool... Het is echt heel erg hier, hebben we nog nooit gehad, zeker niet aan het begin van het jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voordat ze kinderen naar huis sturen zoeken eerst wel naar een andere oplossing hoor. Verdelen over de groepen ofzo.
Heeft jouw werkgever geen invalpool? Bij ons, en bellen ze iemand uit die pool.
Beterschap in ieder geval.

Oe lastig. Ik weet dat onze directeur in geval van nood gewoon zelf de groep overneemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:32 schreef Baldria het volgende:
[..]
Er zijn geen invallers in de invalpool... Het is echt heel erg hier, hebben we nog nooit gehad, zeker niet aan het begin van het jaar.
En verdelen doen we niet aan. We hebben maar 3 groepen waarover verdeeld kán worden (waarvan 1 kleutergroep), en aangezien ik 25 kinderen heb, wordt dat erg krap.
Maar ja, dat vinden de kinderen vast niet heel erg

quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef amaranta het volgende:
En grijpgrage kinderhandjes...... Eva kan nu net wel/niet bij de klink. Maar ze heeft zelf ontdekt dat ze ook gewoon haar stoel net een cm of 2 voor de deur kan zetten zodat deze toch open kan! De deur blijft dan op een kier en dan zan ze daarna haar stoel wegzetten de deur opendoen...ze kan nu dus echt overal komen
Slimpie.

IN ieder geval via de internetshop waar ik de stof had gezien. Dus straks even wat winkels afgaan in de hoop dat zij hem hebben, en anders morgen de markt.quote:Deze is uitverkockt en komt waarschijn voorlopig ook niet meer.

Dat heeft dus helemaal geen zin, ze pakt er toch een stoel bijquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]D Wat een veel te slimme ondeugd! Klinkt omhoog zetten dan maar dus!

Leuk een boxkleed! Goed ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef amaranta het volgende:
@Twinkly achja, dan geen dikkiedik.
Leuk dat je zo aan het naaien bent. Wat maak je?
Ik wilde een boxkleed gaan maken, maar ik heb zo lang gewacht met het bestellen van de stof dat hij nu uitverkocht is.
[..]
IN ieder geval via de internetshop waar ik de stof had gezien. Dus straks even wat winkels afgaan in de hoop dat zij hem hebben, en anders morgen de markt.
En als dat niks wordt dan maar een andere kleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |