Stel dat je weg zou willen uit Nederland...en wie heeft daar niet ooit eens aan gedacht?...Wat zal dan voor jou een reden kunnen zijn?quote:PVV wil exit-onderzoek
Autochtonen keren ons land massaal de rug toe
De PVV wil weten waarom jaarlijks tienduizenden autochtone Nederlanders ons land de rug toe keren. PVV-Kamerlid Sietse Fritsma pleit daarom voor een exit-onderzoek.
Fritsma vermoedt dat veel autochtone Nederlanders het land verlaten, 'omdat ze de islam zat zijn'. Behalve 'de islamisering van Nederland' speelt ook overbevolking een rol, denkt het Kamerlid dat deze week de website watkostdemassaintegratie.nl lanceerde.
"Als je kijkt naar de kosten van massa-immigratie kan een exit-onderzoek relevant zijn", zegt Fritsma. Op de immigratiesite van de PVV zijn er dan ook herhaaldelijk opmerkingen over gemaakt door PVV-aanhangers.
Fritsma: "Je ziet vaak dat hoogopgeleide en kansrijke autochtonen kiezen voor een bestaan in het buitenland. Dat is slecht voor onze economie, merken onze burgers op. Want we krijgen er vooral islamitische migranten voor terug. En die kosten ons land alleen maar geld." Fritsma denkt dat het sluiten van de grenzen voor migranten uit islamitische landen de witte vlucht uit Nederland kan keren.
In 2008 vertrokken bijna 116.000 mensen uit Nederland, zo blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Dat is minder dan de jaren ervoor en inclusief emigranten met een andere nationaliteit dan de Nederlandse. Fritsma zegt dat er echter nog altijd 'tienduizenden autochtonen' kiezen voor een bestaan in het buitenland. "En dat zet hoe dan ook een rem op onze economie." Maar Fritsma denkt wel dat het lastig is om de resultaten van een exit-onderzoek ook te koppelen aan de vraag wat massa-immigratie Nederland nou heeft gekost.
De website watkostdemassaimmigratie.nl is volgens Fritsma 'een doorslaand succes'. Gistermiddag ging de teller van het aantal reacties over de duizend heen. Ook is de website al door meer dan 250.000 mensen bezocht.
dit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef capricia het volgende:
De overbevolking? Weinig ruimte en natuur? Het klimaat?
En waarom? Daar wonen ook veel allochtonen hoor!quote:
Ja, het is hier nogal druk aan het worden in de randstad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef huhggh het volgende:
Als ik weg zou gaan zou dat echt vanwege de overbevolking zijn, en de politiek die al decennia hier de oorzaak van is.
Alleen wordt er daar imho beter mee omgegaan aangezien ze er al 500 jaar ervaring mee hebben zowat..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En waarom? Daar wonen ook veel allochtonen hoor!![]()
Uitstekende samenvatting van het gene waar ik te lui voor was om uit te tikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik zou (en ga) Nederland verlaten omdat:
1) Ik wil niet werken in een betuttelend onder belastingen zwichtend land
2) Ik het klimaat werkelijk bagger vind
3) Het steeds idioter wordt omtrent regelgeving met immigranten, ten nadele van autochtonen
4) Er een vervelende "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteit (om van zu kotsen) heerst.
5) Er constant mensen als Ab Klink de dienst uit maken.![]()
Als de PVV toen had bestaan, was het toen ook al de schuld van de Islam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef honinkjeinderaat het volgende:
Een beetje vreemd om de schuld aan de Islam te geven, in de jaren 50 emigreerde autochtonen Nederlanders ook massaal.
Een verbod zal er niet komen, maar ik zou het niet vreemd vinden als de PVV straks vraagt aan hoogopgeleide autochtonen die naar het buitenland vertrekken om de overheidsbijdrage aan hun HBO of WO studie terug te betalen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef Monolith het volgende:
Waneer kunnen we trouwens het voorstel voor een emigratieverbod voor hoogopgeleide autochtonen verwachten van de PVV?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef Monolith het volgende:
Waneer kunnen we trouwens het voorstel voor een emigratieverbod voor hoogopgeleide autochtonen verwachten van de PVV?
Ik ben het er ook mee eens m.u.v. het klimaat dan. Ik houd van het vochtige koude donkere hollandse zeikweer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Uitstekende samenvatting van het gene waar ik te lui voor was om uit te tikken
Nee, ik hou wel van duo penotti.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:35 schreef capricia het volgende:
Maar nog niemand hier die weg zou willen ivm het aantal allochtonen?![]()
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:35 schreef capricia het volgende:
Haha, nee echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:35 schreef capricia het volgende:
Ik zou wel graag naar een betere wijk willen verhuizen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:35 schreef capricia het volgende:
Das wat anders. In de VS zou ik ook niet in een negerghetto willen wonen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef honinkjeinderaat het volgende:
[..]
Ik zou wel graag naar een betere wijk willen verhuizen.
Racist. Je kunt toch een abo op een zonnecentrum nemen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Das wat anders. In de VS zou ik ook niet in een negerghetto willen wonen..
Behalve 3 verder zoooooo mee eens op alle punten. Precies de reden dat ik graag naar de VS wil. En trouwens ook de redenen die ik om me heen hoor van mensen die weg zijn gegaan of dat willen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
3) Het steeds idioter wordt omtrent regelgeving met immigranten, ten nadele van autochtonen
4) Er een vervelende "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" mentaliteit (om van zu kotsen) heerst.
Ik blijf in Nederland omdat:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
De laatste tig keren dat ik in de VS, mocht ik er ook niet roken in de kroeg...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mijn punt drie gaat over regelgeving, niet over dat er buitenlanders in Nederland zijn. Ik heb alles behalve een hekel aan mensen met een andere huidskleur of religie, maar ik vind de huidige regelgeving en kop in het zand steek mentaliteit omtrent immigratie om van te walgen. De mensen zelf doen me weinig, ik denk dat je me verkeerd interpreteerde dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jouw punt 3 valt voor mij onder de verregaande betutteling. Van mij mag iemand zelf weten of hij in het turks, engels of nederlands zijn brood bij de bakker besteld en of hij dat met of zonder een hoofddoek of tulband doet. Bij de chinezen zeuren we ook niet over taal en cultuur en integratie en bij expats ook niet. Het zal ons namelijk worst wezen. Zolang mensen hun geld maar verdienen en niet tot last zijn.
Het hele inburgeringsbeleid vind ik dan ook hypocriet.
In Amerika is het nog erger als je de kwaliteitsmedia een beetje volgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mijn punt drie gaat over regelgeving, niet over dat er buitenlanders in Nederland zijn. Ik heb alles behalve een hekel aan mensen met een andere huidskleur of religie, maar ik vind de huidige regelgeving en kop in het zand steek mentaliteit omtrent immigratie om van te walgen. De mensen zelf doen me weinig, ik denk dat je me verkeerd interpreteerde dan.
Nederlandse immigratie wetgeving is gewoon slecht en slaat nergens op, de buitenlanders zelf heb ik niks mee (diegenen die zich gedragen) ben geen racist.
Ik rook dan ook niet, het zal me een worst wezen. Mensen als hem horen echter niet minister te zijn, betutteling van jewelste. Het is voor mij een reden om toedeledokie te zeggen naar Nederland en de Nederlandse regering. Ik hoef trouwens ook geen charisma-loze leider á la Balkenende meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef thingamajig het volgende:
[..]
De laatste tig keren dat ik in de VS, mocht ik er ook niet roken in de kroeg...
Wat heb ik met Amerika uit te staan? Het gaat toch om redenen om Nederland te verlaten?..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
In Amerika is het nog erger als je de kwaliteitsmedia een beetje volgt.
Nee, alles is de schuld van de Islam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Beregd het volgende:
Zijn er nog dingen die niet de schuld zijn van de islam?
Joh, de hele gevolgtrekking in dat artikel klopt toch van geen kant?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom neemt de PVV niet in de vragen mee dat een (groot?) deel van de emigranten na enige tijd weer terugkeren in Nederland om hier weer van ons zorgstelsel te genieten?
Duh, lijkt me vrij logisch. Of je moet me een land kunnen noemen waar ze geen allochtonen hebben? volksverhuizingen zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Wat me meer stoort is de mate waarin onze verzorgingsstaat lagzaam wordt afgebroken. Dan liever helemaal geen verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:48 schreef capricia het volgende:
Er is hier op Fok niemand die weg zou willen gaan ivm allochtonen...
zomg dat is echt onzin hoor. Echt idioterie. Kan echt niet. Belachelijk. Najaaaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien word je, als je emigreert, zelf een allochtoon.
Precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als ik redenen zou moeten vinden om Nederland te verlaten dan zouden het wel jouw redenen zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Het land verlaten omdat je de allochtonen zat bent en er dan zelf een worden![]()
.
Ik zou Nederland verlaten vanwege het klimaat, de toenemende individualisering en omdat het imo het bashen op moslims en allochtonen de verkeerde kant op begint te gaan. Sowieso gaat het de verkeerde kant op met Wilders en al het Telegraaf-volk. Straks leven we in een of ander redneck-land.
en negatieve/ agressieve sfeer die steeds meer begint te komen.quote:De betutteling? Weinig ruimte en natuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |