Dat maakt wel uit JK. Dus ik hou het netjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maakt niet uit of het NSFW is, T.
Ik vind dat viesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, lunchen.
Gister nog twee Hollandsche Nieuwen gehad met juin.
Puik.
de ui erop is zonde , weet je zeker dat er nog meer dan 16% vet in zat ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, lunchen.
Gister nog twee Hollandsche Nieuwen gehad met juin.
Puik.
Voor het zoute en het slobberen neem ik wel een oester!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik lekker niet.
Zo'n lekker ziltig zoutig visje naar binnen slobberen.
En dan net zo'n toefje rauwe uiensmaak ertussendoor.
Goddelijk.
De Oerhollandse Kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor het zoute en het slobberen neem ik wel een oester!
Gister had ik zin in haring mét ui, maar ik bestel hem ook vaak zat zonder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef Joene het volgende:
de ui erop is zonde , weet je zeker dat er nog meer dan 16% vet in zat ?
volgens mij is het vet percentage namelijk al aardig gedaald en mag je het geen hollandsche nieuwe meer noemen rond deze periode van het jaar .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gister had ik zin in haring mét ui, maar ik bestel hem ook vaak zat zonder.
En hij was wel lekker vet inderdaad, geen idee hoeveel %.
Mooizo! ik ga er morgen ook weer enkele nutten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, zou kunnen.
Hij was goed vet in ieder geval.
En smaakte opperbest.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hodfr, ik zou bijna op de fiets springen om er nog een paar te halen..
Een natte JK! een natte!!!quote:
De Bal was goed J.quote:
Het is soms echt net een wijfquote:
Hij zei ook: Ik keek naar je shirt niet naar je tietenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, hallo T, om jouw tieten is ook niet heen te kijken.
GMTA!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iek! Een vieze oude man met een baard!
Dan weet je het wel!quote:
Nou ik dacht daar dus ook aan.quote:
ik zie alleen wat stof ?quote:
Kolere.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah! Nabeschouwing met links de broer van Johan D.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Jarno het volgende:
Ik ben afgehaakt JK. De spanning werd me teveel.
Over een klein uurtje doe ik even een rondje magazijn.quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, vrijdag. Voor werkende mensen breekt dan het weekend aan.
Even het magazijn in en dan weekendquote:
ga je doen het weekend J ? Neuken ?quote:
Je ken alleen niet zwanger wordendendenden ?quote:
Je hebt er ook de tijd voor natuurlijk weekends.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef Jarno het volgende:
In principe bevalt het in het weekend altijd prima want Anna is op een zaterdag geboren!
Toch gaat er aardig wat tijd zitten in zo'n bevalling J!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt er ook de tijd voor natuurlijk weekends.
ik heb er nog geen ervaring mee J maar zodra het eraan zit te komen kom ik je om advies vragen .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch gaat er aardig wat tijd zitten in zo'n bevalling J!!!!
Puicke jesters, T.!quote:
Halloquote:
Zou er een feestje zijn ?quote:
Afgelopen zaterdag ging het nog goed met hemquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Gaat alles wel goed met zovty? Ik maak me een beetje zorgen.
Paupers die hun kind gaan filmen.
Deed hij altijd al hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
zovty is een beetje aan het trollen geslagen.
Je hebt toch niet met zovty liggen neuken hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ging het nog goed met hem
Oh Klote !quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik ben er even klaar mee.
We deden het staan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt toch niet met zovty liggen neuken hè?
Vooral ook omdat hij een stuk langer is!quote:
quote:
Neh daar komen ongelukken van J.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:45 schreef Joene het volgende:
je ken op een trappie staan tal de volgende keer
Ik ook niet. Maar ga het niet proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Joene het volgende:
ik weet het niet , ik heb het nog nooit op een trappie gedaan!
Mijn man is niet zo groot dus hebben we hem niet nodig.quote:
Als ik erin moet hangen heel wat JK.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ligt aan de grootte van je keilbouten, J.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Nieuw snelheids record via glas. 1,8 terra per seconde over een afstand van 7000km. waar haal ik zo een abo?
meer dan 50 dvdtjes per secodequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Nieuw snelheids record via glas. 1,8 terra per seconde over een afstand van 7000km. waar haal ik zo een abo?
Helaas niet JK!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ojojojoj, heeft er iemand hier nog geld bij de De Sorry Bank?
ik heb geen idee hoe of wat . Maar goed mijn zuurverdiende centjes gaan gewoon naar abn amroquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohzo. Ik vermoed dat de hardwerkende Nederlander voor de gevolgen mag opdraaien en dat de speknekken de das weer ontspringen.
Dus die hypotheek moet je nog steeds netjes afbetalen, dunkt me.
Blijf je wel goed drijven Tquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan zwemmen (lees ik ben er te dik voor)
Onder de douche JK!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor jou geen waterseks dus, T?
Dat wel jaquote:
Nou ja een nijlpaard neuken in het water zie ik geen voordelen van hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef Joene het volgende:
je moet overal de voordelen van inzien vind ik dan he !
Och ik heb er nooit zo'n problemen mee hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Joene het volgende:
Nou zie ik sowieso dat in het water neuken niet zo zitten
Ik ben ze nog niet tegen gekomen J.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
Zijn er plekken waar je er wel moeite mee hebt Tal ?
Ik heb er geen moeite mee hoor JK. Als ik er toch drijf.quote:
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die onwijs blij zijn dat er maar eentje van mij isquote:
Denk je ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die onwijs blij zijn dat er maar eentje van mij is
Weet ik wel zeker!quote:
Kan je collega werkeloos dat niet voor je meebrengen zodat jij gewoon op de bank kan zitten bierdrinken en roken ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Merde, regent het alweer.
En ik moet nog een nieuwe baal sjek.
Nope die van mij zijn wat bescheidenerderderquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef Joene het volgende:
Puike Jesters F-L , die zijn ook niet van jezelf zie ik !
Ik hou dr van !quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nope die van mij zijn wat bescheidenerderder
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef Foxy-lady het volgende:
Speciaal voor JK![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ik er ook nog ben is hij helemaal compleet.quote:
nou... nu kan ik gelukkig sterven...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En nu ik er ook nog ben is hij helemaal compleet.
Check.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:07 schreef Joene het volgende:
Desnoods J Zo van netboven het sterretje tot helemaal bovenaan als het moet dan he.
Ja, tof!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:08 schreef Joene het volgende:
Hoe was je reunie achtig kroegen ding Zaterdag ?
Van die dingen om naar uit te kijken dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:12 schreef Joene het volgende:
Role-Swap Test vandaag voor de AS/400 leuk leuk leuk !
Gewoon een compleet toffe dag dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:14 schreef Joene het volgende:
Altijd garpig om de backup machine de live machine te laten worden en andersom !![]()
En er gaat altijd wel wat mis dus okay!
Na dat leuke fenomeen mag ik overigens weer eens naar het Ziekenhuis![]()
Beter , Dronken dus ! Leuk men ! Moet je vaker doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, tof!. Was 10 jaar niet in die kroeg geweest en de kroeg in kwestie was geen steek veranderd.
. Hoop mensen gezien die ik jaren niet gezien had, veel bier gedronken, tof dus!
Ik geloof dat ik zojuist een uitnodiging voor over een week of 2 heb gekregen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter , Dronken dus ! Leuk men ! Moet je vaker doen
Welke je uiteraard niet kan weigerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zojuist een uitnodiging voor over een week of 2 heb gekregen..
Dat zou onbeleefd zijn, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Welke je uiteraard niet kan weigeren![]()
Welke is dat want misschien gaat die van mij daar ook naartoe danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:34 schreef Joene het volgende:
Mijn vrouw gaat as zaterdag naar een of andere vage fok!meet
Weet ik veel een of andere dozen meeting van oud ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welke is dat want misschien gaat die van mij daar ook naartoe dan.
Beeb !quote:
Grote kans dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet ik veel een of andere dozen meeting van oud ofzo
ik weet, meeting , utrechtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Jarno het volgende:
Oh het is een tweede streepjes meet zie ik.. Daar zal ze wel niet naartoe gaan
.
Ja, dat stadium bereik ik vrij snel tegenwoordig hoor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:55 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat we ook moeten meeten J. & J.
En dan echt helemaal kachellam zuipen!
Ik vind dat ook maar J is net zo meeting graag als ik .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat stadium bereik ik vrij snel tegenwoordig hoor!. Lekker goedkoop dus.
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat stadium bereik ik vrij snel tegenwoordig hoor!. Lekker goedkoop dus.
Een whiskey proeverij!quote:
En mij niet eens uitnodigen hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
Proeverijtijes zijn leuk! Heb er in november nog 1 geloof ik!
Deze dus: http://www.mitra.nl/actie_wx_home.php
Sorry!quote:
Ik ben maar op de fiets gegaan zaterdag maar ondertussen wonen we wel een dorp verder. Wat best een half uurtje fietsen is ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:08 schreef Joene het volgende:
hmmz best leuk alleen zuipen , in utreg of omgeving is wel weer lastig qua vervoer enzo
Ik heb er de kracht niet voor J.quote:
Hangt ervanaf hoe oud de student is en wat voor werk je doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
voor een student is dat best netjes
Ach mietje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben maar op de fiets gegaan zaterdag maar ondertussen wonen we wel een dorp verder. Wat best een half uurtje fietsen is ofzo.. Maar Utrecht wordt wat lastiger op de fiets!
.
Dan pleur je hem de straat op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie ook best bij mij uitnodigen voor een whiskey proeverij (voor J. bier) maar ik denk dat mijn man (die geheel niet drinkt) the fun er niet van in ziet
quote:
Ik mag tot half 5quote:
JK! Als putjesschepper?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Net de Gemeente 's Gravenhage aan de lijn gehad of ik op gesprek wil komen.
Whehehe.
Leipe shit ouwe! Den Haag de gekste!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Net de Gemeente 's Gravenhage aan de lijn gehad of ik op gesprek wil komen.
Whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |