Pciesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je kan Fok!ken, kan je ook administratief werk doen.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens een werkweigering krijgen als je werk weigert waar je je enkel niet mee hoeft te belasten?
dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik werk niet op kantoor...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Joene het volgende:
Je kan toch met je poot op een stoel man en gewoon kantoor dingen doen.
Jezus. Ga werken !
Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Salatrel het volgende:
als je baas vervoer voor je regelt en een werkplek waar je met been hoog kan werken zou ik gewoon gaan als ik jou was...
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Triest ben jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon gaan werken mietje.
Het land gaat kapot aan figuren zoals jij!
Ik had mail gestuurd naar baas dat ik naar dokter zou gaan en kijken wat hij zegt, maar mijn baas wachtte niet op antwoord op dokter maar mailde me gewoon dat hij me nodig had...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dit dus.
En bovendien: het lijkt mij dat je werkgever gewoon netjes aan je vraagt of het mogelijk is om te komen werken. Die vraag mag hij best stellen. Zeker als het gaat om een 'simpele' blessure. Je ligt niet met 40 graden koorts in bed.
En als jij zo'n gewaardeerde kracht bent, dan gaat hij er van uit dat jij een volwassen antwoord kunt geven:
1) zodra ik bij de dokter ben geweest, zal ik kijken wat er mogelijk is en doe mijn best
2) sorry, maar ik ben met die enkel echt niet mobiel genoeg om vandaag te komen
Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.quote:
dan zou ik ook thuis blijven als ze dat weigerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..
Maar nu afgeschaft vanwege bezuinigingen in het zorg![]()
En kan niet rijden...hoogstens een stukje fietsen
Dat was ook mijn gedachte. Of regel een rolstoel op je werk. Ben je toch mobiel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je niet beter gewoon effe een deur verderop binnenhinken en een collega vragen of ie naar je enkel gaat kijken?
Op mijn werk draag ik een labjas en moet ik loopwerk doen, je zit daar nooit op een stoel...ik heb wel zin om te werken altijd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat je geen tyfus zin hebt en neem een dag vrij.
Mijn baas zei dat ze te weinig mensen op het lab zijn om labwerk te doen dus daarom heeft hij mij nodig..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Mylene het volgende:
Je baas zal heus wel begrijpen dat je er niet mee kunt helpen. Hij zal dus wel een mooie stoel hebben geregeld waar je vanuit werkzaamheden kunt doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |