abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73638060
Gister wezen zaalvoetballen, mijn enkel dubbelgeklapt

Dus naar huis gegaan, been omhoog en vroeg naar bed..

Vanmorgen dus werk gemaild dat ik vandaag niet kan komen omdat mijn enkel dik is en dus hele dag been omhoog en straks naar dokter. (ben nl doof dus ik mail naar baas en gewoon naar dokter gaan zonder bellen voor afspraak)

Dus naar dokter gegaan maar spreekuur is vol en mag ik terugkomen om 14.40
Terug naar huis mail ontvangen van mijn baas.

Vraagt hij of ik wel kan werken na afspraak met dokter omdat ze krap zitten
Zeker weer paar wijven die zogenaamd ziek zijn of zoiets...

Al duidelijk tegen hem gezegd dat mijn enkel dik is en been omhoog moet( vroeger ook gehad en dus ik weet wat je moet doen)

Natuurlijk teruggemaild dat het absoluut niet kan..
Ik werk trouwens op een lab in ziekenhuis dus moet je veel lopen..

Ik ben een gewaardeerde kracht en krijg ik zo mailtje...
Ik ben er altijd, ook als ik dronken bent tot half 1 en ben de volgende dag gewoon om 7 uur op lab en nooit uren opnemen en veel overwerken..

Klacht: Baas die geen respect toon voor mij..
Subklacht: mijn enkel doet pijn en kan niet darten vanavond want moet op die enkel staan

Wat vinden jullie ervan??
pi_73638070
Je kan toch met je poot op een stoel man en gewoon kantoor dingen doen.

Jezus. Ga werken !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_73638089
Gewoon gaan werken mietje.
Het land gaat kapot aan figuren zoals jij!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_73638102
Je bent een geweerde kracht - Positief
Je ben nodig - Positief
Je kan punten scoren - Positief
Je bent een zeikerd - negatief

Ik zou gewoon gaan als je een bureaufunctie hebt waar je enkel niet hoeft te belasten en ´s middags naar de dokter gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73638107
Als je kan Fok!ken, kan je ook administratief werk doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73638115
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Pcies
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_73638133
Kan je overigens een werkweigering krijgen als je werk weigert waar je je enkel niet mee hoeft te belasten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73638151
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je overigens een werkweigering krijgen als je werk weigert waar je je enkel niet mee hoeft te belasten?
Dat lijkt me wel ja.
pi_73638167
Op mijn werk doe ik geen administratieve dingen...daar hebben we iemand anders voor

Zoals mijn baas zei: ze hebben te weinig man om te gaan werken op het lab dus patienten prikken, apparaat onderhoud en zo...

Mocht ik alleen administratieve werk doen kon ik het thuis doen, maar baas heeft me nodig om loopwerk te doen op het lab....
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:52:32 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73638174
als je baas vervoer voor je regelt en een werkplek waar je met been hoog kan werken zou ik gewoon gaan als ik jou was...
pi_73638176
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Joene het volgende:
Je kan toch met je poot op een stoel man en gewoon kantoor dingen doen.

Jezus. Ga werken !
Ik werk niet op kantoor...
pi_73638186
Hinken dus
pi_73638197
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Salatrel het volgende:
als je baas vervoer voor je regelt en een werkplek waar je met been hoog kan werken zou ik gewoon gaan als ik jou was...
Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..
Maar nu afgeschaft vanwege bezuinigingen in het zorg

En kan niet rijden...hoogstens een stukje fietsen
pi_73638218
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit dus.

En bovendien: het lijkt mij dat je werkgever gewoon netjes aan je vraagt of het mogelijk is om te komen werken. Die vraag mag hij best stellen. Zeker als het gaat om een 'simpele' blessure. Je ligt niet met 40 graden koorts in bed.

En als jij zo'n gewaardeerde kracht bent, dan gaat hij er van uit dat jij een volwassen antwoord kunt geven:
1) zodra ik bij de dokter ben geweest, zal ik kijken wat er mogelijk is en doe mijn best
2) sorry, maar ik ben met die enkel echt niet mobiel genoeg om vandaag te komen
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_73638221
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon gaan werken mietje.
Het land gaat kapot aan figuren zoals jij!
Triest ben jij

Net afgelopen weekend op het lab gewerkt omdat ik weekenddienst had...en trouwens het is mijn eerste dag dat ik niet komt in 4 jaar tijd dus waar heb jij het nou over??

Nooit ziek dus...hoewel soms snotverkouden en beroerd en werk ik gewoon....
pi_73638259
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef mazeind het volgende:

[..]

Dit dus.

En bovendien: het lijkt mij dat je werkgever gewoon netjes aan je vraagt of het mogelijk is om te komen werken. Die vraag mag hij best stellen. Zeker als het gaat om een 'simpele' blessure. Je ligt niet met 40 graden koorts in bed.

En als jij zo'n gewaardeerde kracht bent, dan gaat hij er van uit dat jij een volwassen antwoord kunt geven:
1) zodra ik bij de dokter ben geweest, zal ik kijken wat er mogelijk is en doe mijn best
2) sorry, maar ik ben met die enkel echt niet mobiel genoeg om vandaag te komen
Ik had mail gestuurd naar baas dat ik naar dokter zou gaan en kijken wat hij zegt, maar mijn baas wachtte niet op antwoord op dokter maar mailde me gewoon dat hij me nodig had...
Dus ik gaf een volwassen mail en ik nam actie om naar dokter te gaan en dan kan hij toch wachten maar ja..het is ook niet zo snuggere baas..
pi_73638280
Kan je niet beter gewoon effe een deur verderop binnenhinken en een collega vragen of ie naar je enkel gaat kijken?
pi_73638314
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ik werk niet op kantoor...
Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.

Zeg dan gewoon dat je geen tyfus zin hebt en neem een dag vrij.
pi_73638332
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:53 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Dat deden ze vroeger dus 8 jaar terug was ik in gips en later in loopgids en werd ik opgehaald..
Maar nu afgeschaft vanwege bezuinigingen in het zorg

En kan niet rijden...hoogstens een stukje fietsen
dan zou ik ook thuis blijven als ze dat weigeren
pi_73638335
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je niet beter gewoon effe een deur verderop binnenhinken en een collega vragen of ie naar je enkel gaat kijken?
Dat was ook mijn gedachte. Of regel een rolstoel op je werk. Ben je toch mobiel!
Forrest Gump: He got me invested in some kinda fruit company.
pi_73638343
Er zijn altijd wel vervangende werkzaamheden denkbaar, TS. Heb zelf ook een tijd in een horeca-bedrijf gewerkt met een enkelblessure. Gewoon aangepast werk

En beterschap uiteraard.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73638405
Je baas zal heus wel begrijpen dat je er niet mee kunt helpen. Hij zal dus wel een mooie stoel hebben geregeld waar je vanuit werkzaamheden kunt doen.
pi_73638413
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat niet inhoud dat er geen dingen zijn die je zou kunnen doen natuurlijk.

Zeg dan gewoon dat je geen tyfus zin hebt en neem een dag vrij.
Op mijn werk draag ik een labjas en moet ik loopwerk doen, je zit daar nooit op een stoel...ik heb wel zin om te werken altijd...

Maar zit hier nu met been omhoog...het enkel mag niet dikker worden..
Als ik ga werken belast ik mijn enkel en word de schade groter, ik wacht gewoon af wat de dokter zegt..

Ik was al om 8 uur bj de dokter maar hij had het druk..dus ik moet wachten tot vanmiddag en hopelijk is het niet ernstig, stel dat ik ga werken en dus veel lopen en dan word mijn enkel dik en dan ga ik vanmiddag weer weg en ga ik naar dokter en die zegt: je mag helemaal niet lopen wat dan???

Vorig jaar had ik lichte hersenschuddig omdat ik tegen paal kwam met mijn hoofd en had grote snee op mijn voorhoofd met veel bloed, volgende dag naar dokter en die bevestigde het en vroeg of ik kon werken, hij zei: dat ligt aan jou zelf of je het kan of niet...dus ik ging gewoon naar werk met grote snee op mijn voorhoofd met veel bloed eraan..
Mijn collega's schrokken en die zeiden: je gaat maar werken op het lab maar geen patienten prikken omdat je er niet uitziet..
Maar ik kwam wel en het heeft dus niks met zwakke instelling te maken...

Moet ik dan mijn enkel forcren???
pi_73638451
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Mylene het volgende:
Je baas zal heus wel begrijpen dat je er niet mee kunt helpen. Hij zal dus wel een mooie stoel hebben geregeld waar je vanuit werkzaamheden kunt doen.
Mijn baas zei dat ze te weinig mensen op het lab zijn om labwerk te doen dus daarom heeft hij mij nodig..
Aan ene kant snap ik wel omdat ik altijd voor 2 man werkt...

Maar op dinsdag hebben ze altijd genoeg man dus ik denk zelf dat de mensen die vorige week ziek waren nog steeds ziek zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')