quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:43 schreef Foefna het volgende:
kerel ga op youtube zoeken naar Moon Rising -9 delig - film van Joe Escimillia
ook intresant!
Sowieso, maar ik weet dat ie ook op youtube er helemaal opstaat. is toch net zo makkelijk kijke.. dit heb ie ook van youtube.quote:
ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft![]()
Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maar, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
Vrij bizarre gedachten, sci fi, maar ik context van dit alles plausible..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Foefna het volgende:
[..]
maargoed.. wat denk je van die elevators dan?
Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef Foefna het volgende:
[..]
ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?
trek niet zo snel conclusies pannekoek
en waarschijnlijk heb je alleen de eerste 5 minuten gezien.![]()
Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft![]()
Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maad, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werd
voor een telescoop spoar ik nog, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.
Nee, het ziet er gewoon groen van de maan mannetjes..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!
dat vond ik dus ook super vreemd, lijkt wel google earth op 386 machinequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Ticker het volgende:
En hier een screenshot... uit het virtuele programma wat NASA gebruikt.
Het object op de voorgrond is duidelijk slecht zichtbaar.. beetje playstation 1 tijdperk achtige grafische look.
Maar op de achtergrond zien we een net zo slecht voorbeeld van de maan als dat we van de live feed kregen.
Gaan we nou te horen krijgen dat ze nooit bedoelt hebben dat het echt 'live' feed was, maar simulatie?
En dat we binnen enkele dagen de 'echte' beelden krijgen?
Vaaaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |