abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:37:19 #1
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73538550
Oké.. BNW is dood..
Niemand komt met niets, en toch heeft iedereen dit vandaag zitten te volgen!!

Aangezien wat ik nu ga zeggen totaal niet wordt begrepen onder de visie in NWS.. dan maar hier..
Maar sory hoor, niemand kan serieus zeggen dat wat vanmiddag uitgezonden was, de officiëele beelden waren van de crashing??
Welke crash?? We hebben naar een.. let op.. zwart/wit of 'grayscaled' (in gebrek aan betere termen) plaatje zitten te kijken, waar op ingezoomed werd?! Waar zijn de kleuren van de maan? Wat was deze neppe uitzettending!?

Laat ik maar alvast beginnen want ik verwacht dat dit erg snel een groot topic gaat worden op diverse fora's.
Waarom mogen wij de maan niet van dichtbij zien? Wat moet er ontkent worden??

Bekijk het filmpje eens volledig in YouTube, en scroll eens direct van begin naar het laatste moment voor de 'crash'... we zien geen detail verschil, de schaduw blijft overal net zo donker.

Mensen.. kom er maar in!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73538588
O jezus, nu al
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:41:25 #3
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73538663

"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73538707
waar is de kaas?
pi_73538711
kerel ga op youtube zoeken naar Moon Rising -9 delig - film van Joe Escimillia
ook intresant!
hehehe...
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:43:24 #6
230491 Zith
pls tip
pi_73538714
Precies zoals ik had gedacht, gister ging al het BNW over 'de maan zal kapot gaan! ', en vandaag nu de maan duidelijk niet kapot is 'het is nep!'
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73538725
en waarom nog steeds van die brakke camera's menn
hehehe...
pi_73538753
Nou ik werd alleen al misselijk van het feit dat wij de menschen wederom stupide dingen uit gaan vreten met een andere planeet...eerst de aarde verneucken en nu een bom
gvd een BOM op de maan?????????
Zijn ze gek geworden! WTF!
Belachelijk absurd en idioot weer...hebben ze verdomme niks anders te verzinnen daar bij die nasaatz
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:45:12 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73538766
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:43 schreef Foefna het volgende:
kerel ga op youtube zoeken naar Moon Rising -9 delig - film van Joe Escimillia
ook intresant!

Op DVD kijk ik hem lekkerder!
pi_73538802
Jahoor, gefaked, laat eens bewijs zijn,echt bewijs

Volgens mij is de hele wereld gefaked

wie gelooft dat dit fake is
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:47:13 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73538824
Wie waren die gasten in dat internet cafe die begonnen te klappen?
Wat flikte Never A Straight Answer ons nou?

Nee serieus, dit was heel vaag. Hoewel ik het al vrij bizar vond dat ze dit gingen doen.
Ben ik niet overtuigd van de beelden.. er zijn toch wel andere camera's aanwezig die de 'impact' van een afstand hebben gevolgd?
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:47:57 #12
230491 Zith
pls tip
pi_73538838
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maad, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73538860
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sowieso, maar ik weet dat ie ook op youtube er helemaal opstaat. is toch net zo makkelijk kijke.. dit heb ie ook van youtube.
hehehe...
pi_73538884
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maar, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?
trek niet zo snel conclusies pannekoek
en waarschijnlijk heb je alleen de eerste 5 minuten gezien.
hehehe...
pi_73538931
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

maargoed.. wat denk je van die elevators dan?
hehehe...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:55:57 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73539021
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Foefna het volgende:

[..]

maargoed.. wat denk je van die elevators dan?
Vrij bizarre gedachten, sci fi, maar ik context van dit alles plausible..
Maar, en dat is een grote maar. Alleen maar verticale lijnen op foto's. En dat moet ook iets zeggen over de 'toevals factor'.
Daarintegen wel vreemd dat ze exact stoppen en beginnen bij diverse sterren en planeten.
pi_73539044
omfg mensen die blijven doorzeuren dat het een bom is.

Ten eerste: de maan IS grijs. Dus vandaar dat je grijs ziet. Duh?
Ten tweede: De LCROSS is bedoeld om de atmosfeer te scannen, niet mooie foto's te nemen. Het is mogelijk dat er wel hoge kwaliteit foto's zijn gemaakt, maar deze werden natuurlijk niet live gestreamd. Deze worden meestal wat later vrijgegeven door NASA.

En dan verder:
Het is geen bom, er slaan de hele tijd door nog wel grotere objecten in de maan. Waar denk je dat al die andere kraters vandaan komen? De opgewaaide stofwolk was vanaf de aarde niet eens zichtbaar.

Ruimte-ontdekking als een verspilling van tijd en geld zien betekent dat je ontzettend kortzichtig denkt. Waarschijnlijk niet verder dan je eigen leventje. Of dacht je dat de aarde over 1000 jaar nog leefbaar zal zijn?
En dat vind ik er dus van.
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:57:18 #18
230491 Zith
pls tip
pi_73539059
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef Foefna het volgende:

[..]

ik heb er ook wel mijn vraagtekens bij. maar kan voor hem toch alsnog wel intresant zijn?
trek niet zo snel conclusies pannekoek
en waarschijnlijk heb je alleen de eerste 5 minuten gezien.
Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.
pi_73539075
Waarom is de maan dan grijs is tie van ijzer dan?
Dacht echt dattie dus van kaas was...en dus geel?
nah moe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:58:38 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73539084
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:47 schreef Zith het volgende:
En dat je echt gelooft dat de maan kleuren heeft Waar is het toch mis gegaan... De aldi heeft af en toe een telescoop in de aanbieding, koop die maar eens en kijk op een heldere nacht naar de maad, goed genoeg om de kraters van dichtbij te zien - en geen kleur.
Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werd
pi_73539140
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hier.. perfect voorbeeld van dat de maan echt wel meer grijs en bruintinten heeft dan wat getoont werd
Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:04:13 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73539187

En hier een screenshot... uit het virtuele programma wat NASA gebruikt.
Het object op de voorgrond is duidelijk slecht zichtbaar.. beetje playstation 1 tijdperk achtige grafische look.
Maar op de achtergrond zien we een net zo slecht voorbeeld van de maan als dat we van de live feed kregen.

Gaan we nou te horen krijgen dat ze nooit bedoelt hebben dat het echt 'live' feed was, maar simulatie?
En dat we binnen enkele dagen de 'echte' beelden krijgen?

Vaaaag!
pi_73539205
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb helemaal 0 minuten van die youtube gezien, ik heb mn eigen ogen en een telescoop om zelf te checken of de maan kleuren heeft of niet.
voor een telescoop spoar ik nog, dus ben benieuwd
hehehe...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:05:26 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73539212
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou me dunkt dat groen is gewoon bos dus!
Nee, het ziet er gewoon groen van de maan mannetjes..

*bada bum* tshhh
pi_73539225
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Ticker het volgende:

En hier een screenshot... uit het virtuele programma wat NASA gebruikt.
Het object op de voorgrond is duidelijk slecht zichtbaar.. beetje playstation 1 tijdperk achtige grafische look.
Maar op de achtergrond zien we een net zo slecht voorbeeld van de maan als dat we van de live feed kregen.

Gaan we nou te horen krijgen dat ze nooit bedoelt hebben dat het echt 'live' feed was, maar simulatie?
En dat we binnen enkele dagen de 'echte' beelden krijgen?

Vaaaag!
dat vond ik dus ook super vreemd, lijkt wel google earth op 386 machine
hehehe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')