De stap van Bastard naar Bitch lijkt me vrij kleinquote:
Hij noemt me bitchquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De stap van Bastard naar Bitch lijkt me vrij klein
Ach, _Led_ heeft ook een baaldag, die voelt zich oud (maar post wel mooie tieten)quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, _Led_ heeft ook een baaldag, die voelt zich oud (maar post wel mooie tieten)
Ik hoef toch niet alles zelf te doen he, ik verwacht wel een beetje eigen inbreng.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
Zie Klaagbaak
Al valt het tietengehalte tegen..alleen zijn OP heeft echt mooie tetten.
Dat is ook weer zo (ben je jarig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles zelf te doen he, ik verwacht wel een beetje eigen inbreng.
NSFWquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles zelf te doen he, ik verwacht wel een beetje eigen inbreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:18 schreef _Led_ het volgende:
DUDE, zit ik hier op mn werk met die dingen voor m'n neus !!!!!!! wtf !!!!Ja sorry dat vergeet ik nog wel eens.. ff vlug link omheen gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
maar toch.. WE WANT MOAR!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja sorry dat vergeet ik nog wel eens.. ff vlug link omheen gezet
quote:
Nope.. het is woensdag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:17 schreef Darkwolf het volgende:
Wat een kut topic titel eigenlijk. Het weekend staat nog helemaal niet voor de deur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |