ah jawel, kan prima, doe waar je je goed bij voeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Mag dat niet meer als je 30 bent? Sorry ik weet de regels niet zo goed.![]()
Maar als ik ze al zou weten zou ik mij er weinig van aantrekken.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer een riem dus die net over je kont valt.
Jammer maar helaas ... alhoewel .. ik natuurlijk wel een stuk kleiner ben dan jij, dus misschien valt ie bij mij wel halverwege mij bovenbeen. Dat kan nog, vind ik.
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Over gras gesproken, ik heb net nog even het gras gemaaid want als we de weerberichten mogen geloven begint morgen de zondvloed.
Alst steupt mit heul herd groeie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant is
Maar ik vroeg me laatst wel af wanneer maai je eigenlijk voor het laatst? Want ik heb al 2 keer gedacht: nou dit is de laatste keer hoor, dat ik het deze zomer maai.
Valt hartstikke mee. Die zou ik qua lengte ook nog aan doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb hem even gemeten en hij is 36,5 centimeter.
En omdat ik nu nieuwsgierig was heb ik ook gelijk even mijn lievelingsspijkerrokje gemeten, die is 33 cm![]()
Dat is die uit mijn fobo, dat valt wel mee toch? Toch?!!!
Volgens mij heb ik vorig jaar half november nog een keer moeten maaien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant is
Maar ik vroeg me laatst wel af wanneer maai je eigenlijk voor het laatst? Want ik heb al 2 keer gedacht: nou dit is de laatste keer hoor, dat ik het deze zomer maai.
Tof, aals je me een adres PM't dan stuur ik hem naar je op!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee. Die zou ik qua lengte ook nog aan doen.
Maar ik heb ook zo'n spijkerrokje dat de naam rokje eigenlijk niet meer mag dragen. En die vond ik vorig jaar nog wel kunnen, met een maillot en laarzen, maar opeens vind ik 'm nu echt te kort.
Damn.
Maar dan zou ik dit groentje dus best aan mogen van mezelf.
Okay!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, aals je me een adres PM't dan stuur ik hem naar je op!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay!
En als ik 'm niet pas, dan passen we 'm gewoon door, de FOK! rok.
Dat zou hier teveel opvallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Coos het volgende:
Hier worden de bolletjes vooral per scooter rondgereden.
Volgens mij nachtzusterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Heeft hier iemand wel eens de FOK!stok verplaatst?
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Fijn!quote:
Daar zit wel toekomst in, nog een wereld te winnen. En het lijkt mij ook wel een leuke job met twee kanten, de techniek en de organisatie. Overal vette kluivenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf geen inkoper.
Het bedrijf verkoopt o.a oplossingen op het gebied van electronische factuurverwerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |