ah jawel, kan prima, doe waar je je goed bij voeltquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Mag dat niet meer als je 30 bent? Sorry ik weet de regels niet zo goed.![]()
Maar als ik ze al zou weten zou ik mij er weinig van aantrekken.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer een riem dus die net over je kont valt.
Jammer maar helaas ... alhoewel .. ik natuurlijk wel een stuk kleiner ben dan jij, dus misschien valt ie bij mij wel halverwege mij bovenbeen. Dat kan nog, vind ik.
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Over gras gesproken, ik heb net nog even het gras gemaaid want als we de weerberichten mogen geloven begint morgen de zondvloed.
Alst steupt mit heul herd groeie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant is
Maar ik vroeg me laatst wel af wanneer maai je eigenlijk voor het laatst? Want ik heb al 2 keer gedacht: nou dit is de laatste keer hoor, dat ik het deze zomer maai.
Valt hartstikke mee. Die zou ik qua lengte ook nog aan doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb hem even gemeten en hij is 36,5 centimeter.
En omdat ik nu nieuwsgierig was heb ik ook gelijk even mijn lievelingsspijkerrokje gemeten, die is 33 cm![]()
Dat is die uit mijn fobo, dat valt wel mee toch? Toch?!!!
Volgens mij heb ik vorig jaar half november nog een keer moeten maaien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik niet gezien heb dat het alweer wat aan de lange kant is
Maar ik vroeg me laatst wel af wanneer maai je eigenlijk voor het laatst? Want ik heb al 2 keer gedacht: nou dit is de laatste keer hoor, dat ik het deze zomer maai.
Tof, aals je me een adres PM't dan stuur ik hem naar je op!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee. Die zou ik qua lengte ook nog aan doen.
Maar ik heb ook zo'n spijkerrokje dat de naam rokje eigenlijk niet meer mag dragen. En die vond ik vorig jaar nog wel kunnen, met een maillot en laarzen, maar opeens vind ik 'm nu echt te kort.
Damn.
Maar dan zou ik dit groentje dus best aan mogen van mezelf.
Okay!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, aals je me een adres PM't dan stuur ik hem naar je op!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay!
En als ik 'm niet pas, dan passen we 'm gewoon door, de FOK! rok.
Dat zou hier teveel opvallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Coos het volgende:
Hier worden de bolletjes vooral per scooter rondgereden.
Volgens mij nachtzusterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Heeft hier iemand wel eens de FOK!stok verplaatst?
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Fijn!quote:
Daar zit wel toekomst in, nog een wereld te winnen. En het lijkt mij ook wel een leuke job met twee kanten, de techniek en de organisatie. Overal vette kluivenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf geen inkoper.
Het bedrijf verkoopt o.a oplossingen op het gebied van electronische factuurverwerking.
Dat was ook wel een selectiecriterium van mijn kant wat betreft potentiële werkgevers, er moet wel een toekomst voor het bedrijf zijn (zeker in deze tijd).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zit wel toekomst in, nog een wereld te winnen. En het lijkt mij ook wel een leuke job met twee kanten, de techniek en de organisatie. Overal vette kluiven
Ja, kek rokje CC, staat je vast leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je rokje gaaf, vooral de kleur
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, kek rokje CC, staat je vast leuk
Yep, ergens helemaal in het begin. Heb 'm naar Nootdorp gebracht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Coos het volgende:
Hier worden de bolletjes vooral per scooter rondgereden.
Je slaat ook altijd gelijk aan hè!!quote:
Dat weet ik nog.quote:
Ik ben gewoon beleefd.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Op de fiets?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, ergens helemaal in het begin. Heb 'm naar Nootdorp gebracht.
Zeg! Hij kwam uit Haarlem hè!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de fiets?![]()
Niet echt een spectaculaire verplaatsing he?
Kwam natuurljk nog door die hacker, had je ook even een nieuw ww aan kunnen vragen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef Elisa1958 het volgende:
Yess kan eindelijk weer reageren op fok. Wat een gedoe mijn nick en passw. deden het niet meer en had al een paar keer een andere aangevraagd maar dat ging elke keer niet.
Oja vorige was lies1958.
Ik noem dat altijd de intoverte nootjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat het als ik pistachenoten niet open krijg
Ik vind dat zo'n teleurstellingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd de intoverte nootjes
Het zijn meestal die vette die je echt wil hebben.. En je nagels er op breken. Maar open gaan ho maar kut notenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n teleurstelling![]()
Dan denk je nog een lekker nootje te hebben gevonden en krijg je het niet open
Inderdaad, klote-noten zijn hetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn meestal die vette die je echt wil hebben.. En je nagels er op breken. Maar open gaan ho maar kut noten
Ik koop ze dan dan ook bij de turk opp de hoek.. Grote zak maar 20 % inhoudquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, klote-noten zijn het![]()
Gescheurde en beschadigde nagels.![]()
Voordeel is wel dat als je denkt een vol bakje te hebben, je in feite maar 20 procent ervan opeet
Ik luister 's ochtends onderweg naar mijn werk altijd Evers en daar was hij vanmorgen ook. Jezus, ik viel bijna weer in slaap, wat praat die man slaapverwekkendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
Jezus wat is die van Gaal vermoeiend bij P&W
Vond het wel geinig. Maar jij bent een voetbalhater. Als daar zo'n wause wielrenner zou zitten te blaten over "van voren koersen" zou ik de tv uitflikkeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
Kon af en toe wel om zijn opmerkingen lachen. B.v. over die kleur schoenen dat het wel bij het shirt moest passen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
Nog 2 grote koersen dit jaar en dan heb ik even pauze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond het wel geinig. Maar jij bent een voetbalhater. Als daar zo'n wause wielrenner zou zitten te blaten over "van voren koersen" zou ik de tv uitflikkeren.
En volgens mij heeft die piloot het wél gedaan, en z'n vrouw wéét het!
Ik zit aan een last minute vakantie te denken.. Tja novemberquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
Ik ben een echte masochist. Nu zit ik weer naar kabouter piep te luisteren bij DWDD.
Gambiaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit aan een last minute vakantie te denken.. Tja november
Das een kut end vliegen toch.. Ik haat vliegenquote:
koop je toch een vliegenmepper.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een kut end vliegen toch.. Ik haat vliegen
Nou bedankt !! Nee echt je krijgt me eigenlijk met geen stok die krengen in, maar ik heb nu de kans om er tussen uit te piepen. Nah zal wel weer de Ardennen worden.quote:
Lekker warm deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou bedankt !! Nee echt je krijgt me eigenlijk met geen stok die krengen in, maar ik heb nu de kans om er tussen uit te piepen. Nah zal wel weer de Ardennen worden.
Paar uurtjes vliegding overleef ik wel ... Ik zoek wel verder.quote:
Ja joh, Maspalomas Gran canaria is goed te doen nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar uurtjes vliegding overleef ik wel ... Ik zoek wel verder.
Heb me vorig jaar sufgegoogled en toen voor Tenerife gekozen. Maar een volgende keer lijkt GC me wel leuk ja! Wil nu nog niet met de kleine naar landen als Gambia.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
Gran canaria is best lekker voor 2 weken of zo. idd naakstrand maar Maspalomas is relaxed en Playa del Ingles voor het nachtvertier vlakbij per taxi die maar een paar euro kosten. Zo kan je ook per taxi naar plaatsjes in het binnenland om voor een grijpstuiver lekker te nassen. Niet die toeristenmeuk.
En als er eens wind staat ga je in de duinen.![]()
google maar eens.
Lesbo Anal Fisting Orgy 3, ja dat gaat wel van stampestein.quote:
Zoiets ............. en naaktstranden boeien me niet. De zon welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
Gran canaria is best lekker voor 2 weken of zo. idd naakstrand maar Maspalomas is relaxed en Playa del Ingles voor het nachtvertier vlakbij per taxi die maar een paar euro kosten. Zo kan je ook per taxi naar plaatsjes in het binnenland om voor een grijpstuiver lekker te nassen. Niet die toeristenmeuk.
En als er eens wind staat ga je in de duinen.![]()
google maar eens.
Nou het ging iig over spuiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Lesbo Anal Fisting Orgy 3, ja dat gaat wel van stampestein.
Ik ben volkomen nuchter, als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het ging iig over spuiten.![]()
Ben je lekker aan het weekend vieren?
Wat? Ga je uit een vliegtuig springen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben volkomen nuchter, als je dat bedoelt.
Ben niet helemaal fit en morgen ga ik uit een vliegtuig springen (als het weer niet te slecht is). Dus vanavond maar even geen drank.
En jij? Al een spuit in je arm, met je groene minirokje aan?
Ja tandemsprong hoor, dus én met een parachute én met een ervaren jumpert.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Ga je uit een vliegtuig springen?![]()
Hoezo?
Neehee! Dat rokje heb ik al op de post gedaan. Het had mooi kunnen zijn maar helaas geen toekomst voor mij en het groene rokje.
Ohw en beterschap.
toch niet met die transavia piloot?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben niet helemaal fit en morgen ga ik uit een vliegtuig springen (als het weer niet te slecht is).
Wat gaaf!! Echt!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja tandemsprong hoor, dus én met een parachute én met een ervaren jumpert.
Zohee dát heb je snel gedaan, rokje op de post! Kan Cc het morgen al aan naar de disco! [ afbeelding ]
quote:
Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat gaaf!! Echt!!
Heb je dat al eerder gedaan dan? En ga je alleen?
Ga je foto's maken?
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.
Truste!![]()
Denk dat het egmond aan zee gaat wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoiets ............. en naaktstranden boeien me niet. De zon wel
Bon sueñas Greta y suerte mañana.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.
Truste!![]()
En Lies, niets te neuken vanavond?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lies, niets te neuken vanavond?![]()
Dat is een vraag Lies!
Dat kom ik je binnenkort persoonlijk vertellen.quote:
Kan je beter scheveningen doen. Kom je hier een bakkie doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het egmond aan zee gaat worden
Gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kom ik je binnenkort persoonlijk vertellen.
Volgens mij hadden we niks geprikt maar dat kan ook aan mijn korsakov liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Hadden we nou trouwens een datum geprikt toen bij jou?
Want als dat zo is zullen jullie mij even moeten helpen, het zit niet in mijn systeem
Naja in dat geval hebben we gelukkig allemaal korsakov.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we niks geprikt maar dat kan ook aan mijn korsakov liggen.
Youtubequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
Lies ook weg.![]()
Heb ik je op een idee gebracht met dat neuken?
edit: je ben er nog![]()
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak iemand tegen die Guus Meeuwis ook leuk vind
Afgelopen zomer was voor mij zo bijzonder, voor het eerst sinds heel lang de zomer echt voelen, belevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:05 schreef Coos het volgende:
Voor FannEn nog even om aan de afgelopen zomer te denken.
![]()
wees er maar zuinig op!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Afgelopen zomer was voor mij zo bijzonder, voor het eerst sinds heel lang de zomer echt voelen, beleven
Maar eerst langlaufenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik koester het.![]()
Nog maar een paar maandjes en het is weer zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |