Tien jaar!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, je hebt toch geen auto dus hoef je dat rijbewijs ook aan niemand te laten zien. 't kan allemaal best.
En ik heb betere smaak.quote:
Zorgen dat het beestje input krijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ga je fixen dan en wanneer kunnen we weer streams kijken?![]()
![]()
Morning.
Weheh check die spiegel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, je hebt toch geen auto dus hoef je dat rijbewijs ook aan niemand te laten zien. 't kan allemaal best.
Trouwens, is dit niets voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:05 schreef Coos het volgende:
Voor FannEn nog even om aan de afgelopen zomer te denken.
![]()
Ik zag een megacoole regeniets. Ik moest nog aan je denken. Hmmmz, ff piekeren welk webadres het ook alweer was...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
De vogels in de dode heg zijn me toch een partij aan het kwetteren.
Het is gewoon rechtdoor dus dat kan muis welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
datum prikken doen we niet aan Coos, maar Muis mag rijden,
ik wil fanta, en als ik vlees op mijn bord krijg moet het wél Halal zijn...![]()
ow..... en ik neem mijn schilderijtje voor je mee...
niet zo groot, want daar heb ik geen sin in![]()
Effe aan doen en pics please.quote:
Ff crosspostquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
En wat voor een boekjes heb je gekocht?
Ik ga denk ik zo een voorleesverzamelboek kopen. Het liefst van Dick Bruna. Want mijn achternichtje heet Bruna.
quote:En weer terug van de boekwinkelOudste heeft explosieve experimenten van de waanzinnig om te weten reeks en het tweede deel van het Benedictgenootschap. Middelste een boek van Geronimo Stilton (met glow in the dark pagina's mam!) en jongste: Buurvrouw Mopperkont en haar hond Kakkie (
) en een boek over Egypte van National Geographic. En natuurlijk het koekjeboek en de wraak van het spruitje. * falliet is eigenlijk wilde hij graag Tim op de tegels, maar die was het niet meer, dus maar besteld voor 5-12.
Lastig toch om het niet te sturen wat ze kiezen.ik heb alleen de leeftijd als grens gegeven, anders hadden we nu het zoveelste Dikkie Dik pop-up boek gehad.
HA! ik had het zelfs bewaard!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Rokje is binnen! En past.
En was zo leuk verpakt, mèt lief kaartje![]()
![]()
.
Boodschappen binnen. Kopje thee en dan de rest van het programma afwerken.
En Buuv, als je je die site nog kunt herinneren, hoor ik het uiteraard graag.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
En ik moet eerst mijn benen scheren, Coos.
Fijn!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Rokje is binnen! En past.
En was zo leuk verpakt, mèt lief kaartje![]()
![]()
.
Boodschappen binnen. Kopje thee en dan de rest van het programma afwerken.
En Buuv, als je je die site nog kunt herinneren, hoor ik het uiteraard graag.
Weer eens wat anders dan Mieke Telkamp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier al vanaf een uur of 10 droog![]()
Ik was vanmorgen bij een crematieplechtigheid, waar als begeleidend binnenloopmuziekje het Feyenoord-lied werd opgezet
Marsmuziek op een crematie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Helaas geen sprong mogen maken, het weer was niet goed genoeg.
Volgende keer beter.
[..]
Weer eens wat anders dan Mieke Telkamp.![]()
Vorig jaar was ik bij de crematie van iemand met een "verstandelijke beperking", en er was alleen maar mars- en orgelmuziek de hele tijd. Best wel vrolijk en relativerend eigenlijk.
Jammer dat je sprong niet door ging, ben je daar gisteravond nuchter voor geblevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Volgende keer beter.
[..]
Vorig jaar was ik bij de crematie van iemand met een "verstandelijke beperking", en er was alleen maar mars- en orgelmuziek de hele tijd. Best wel vrolijk en relativerend eigenlijk.
Nee, "Tears in heaven" van Eric Clapton.quote:
En dan daarna "Wie niet springt die is een Jood", lekker met elkaar hupsen in de rouwzaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat je sprong niet door ging, ben je daar gisteravond nuchter voor gebleven![]()
Ik had bijna de neiging om "hand-in-hand" mee te zingen en ik denk dat ik niet de enige was
Jammer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Volgende keer beter.
[..]
hoi gert. gaat ie? dat vond je niet zo erg zeker (dat sprong niet doorging)?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Volgende keer beter.
[..]
Het was de plechtigheid van een man van 80 dus hij hupste sowieso al niet echt meer en "Trein naar Niemandsland" maakte weer veel goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan daarna "Wie niet springt die is een Jood", lekker met elkaar hupsen in de rouwzaal.
Ja, Stier Herman.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer.
Heette die toevallig Herman?
Willemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gert. gaat ie? dat vond je niet zo erg zeker (dat sprong niet doorging)?
ik hoorde dmv ongevraagde pm dat jij vanmiddag in een kelder in emmen zou hangen met vishaken in je rug?![]()
"iemand"? zeker een collega van je werk?
hoi deesie en co
caresquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Zo!
Appelgroene regenponcho van Apu,
vier bekende ge-Bruna-te sprookjes in verzamelband,
een Miss Piggy T-shirt
en een geknipte pony en geföhned haar.
Ben ik alleen die pasfoto's vergeten ... Maandag in mijn pauze dan maar.
Uh... nee het was je moeder. Je moeder! En die pm is bijna goed: het was in Schin Op Geul en we zouden gaan picknicken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gert. gaat ie? dat vond je niet zo erg zeker (dat sprong niet doorging)?
ik hoorde dmv ongevraagde pm dat jij vanmiddag in een kelder in emmen zou hangen met vishaken in je rug?![]()
"iemand"? zeker een collega van je werk?
hoi deesie en co
hi daisyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Willem![]()
Kom je gezelig een rondje sneren?
Da's wel een mooie verkapte jodenbash ja, die trein naar niemandsland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de plechtigheid van een man van 80 dus hij hupste sowieso al niet echt meer en "Trein naar Niemandsland" maakte weer veel goed
okee, als jij het zegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... nee het was je moeder. Je moeder! En die pm is bijna goed: het was in Schin Op Geul en we zouden gaan picknicken.
Met jou ook alles goed dan, vertel kerel. Ja toch zekers, hoop ik?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel een mooie verkapte jodenbash ja, die trein naar niemandsland.
Dat joggen doe ik er een beetje bij eigenlijk. Wel regelmatig, maar ik zou niet "Ja! Joggen!" roepen als iemand vraagt of ik nog hobbies heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, als jij het zegt![]()
ik wilde eerst nog die "iemand" van die marsmuziek voor je eeneiige tweelingbroer door laten gaan, maar dat vond ik dan weer een beetje te hard als eerste postcontact met jou na lange tijd![]()
ja, goed en 't is best lekker weer om zo ff een rondje te rennen. dat deed jij toch ook een tijdje terug, of ben je weer genokt?
"schin op geul", sweet memories
zoals de waard is vertrouwd ie z'n doden, dus wat moet jij nou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, da's dan met recht geen woorden maar daden
Uiteraard!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi buuvalles lekker?
hoe is het met de huwelijkse sleur, of ken je dat nog helemaal niet?
doe je goed. ik vind veel zaken leuk, maar noem ze ook geen hobbies, eiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat joggen doe ik er een beetje bij eigenlijk. Wel regelmatig, maar ik zou niet "Ja! Joggen!" roepen als iemand vraagt of ik nog hobbies heb.
Vertel eens over Schin Op Geul! (en skip gezeur over een vakantievriendinnetje, tenzij ze jonger dan 10 of ouder dan 50 was).
"sorry" will doquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uiteraard!Jeweettog.
![]()
Enne, geen sleur, sorry.
och arme..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En daarom zal ik ook blij zijn als dat ie weer terug is, die buum van mij. En dat wordt nog knokken maandag, want ik word nu steeds overdwars wakker.![]()
Dat komt omdat je last hebt van lege-nest-syndroom, daarom ga je overdwars lig zodat je nest toch een beetje gevuld lijktquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En daarom zal ik ook blij zijn als dat ie weer terug is, die buum van mij. En dat wordt nog knokken maandag, want ik word nu steeds overdwars wakker.![]()
alsof die heupen van buuv dat nest niet vullenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je last hebt van lege-nest-syndroom, daarom ga je overdwars lig zodat je nest toch een beetje gevuld lijkt
Hij is op ferkansiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
och arme..
zit ie (weer) vast of voor werk?
Nou, dat lukt "gewoon" anders ook heel best hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je last hebt van lege-nest-syndroom, daarom ga je overdwars lig zodat je nest toch een beetje gevuld lijkt
Dat seg ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof die heupen van buuv dat nest niet vullen
Bleh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, "Tears in heaven" van Eric Clapton.
Klinkt zo onpersoonlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
inderdaad erg ongebruikelijk dan; een dodenmars
En dan vanaf maandag het betere hak- en breekwerk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:57 schreef Noek het volgende:
Alles weg!
Behalve de fatboy en de tv, alles weg!
Jammer Gert.Wanneer nu?
Maandag begint het betere stucwerk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan vanaf maandag het betere hak- en breekwerk?![]()
Gastendoekje?
Volgende maand krijg ik een nieuwe mogelijkheid, al wordt de kans op acceptabel weer er niet groter op in de herfst / winter. 't Luistert nauw, we stonden al met onze pakken aan klaar. Maar 't gaat vanzelf wel een keer lukken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
koekjesreep![]()
@ Gert, jammermaar wil wel full report als je het uiteindelijk gedaan hebt!
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
koekjesreep![]()
@ Noek(je) (wat is het nou?
) heb je al een ideale tactiek om dat heerlijk zweterige vlees nóg meer te laten zwoegen op die fietsen? foto's gewenst!
Ja maar natuurlijk blijven ze wel doorfietsen. Als ze dat niet willen dan gaan ze wel naar huis, denk ik dan weer. Ach ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dat werkt toch het beste? Kom op doorfietsen??denk ik dan...
O.. ik had de spelvaud niet eens gezienquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:36 schreef Noek het volgende:
[..]
KOE!!
KOEtjesreep!
![]()
Ooooooh kweenie hoor, ik ga morgenvroeg nog even gewoon meefietsen en dan ga ik briljante oneliners verzinnen die ik maandagavond allemaal vergeet zodat er alleen,'Kom om jongens!! Blijven fietsen!!' overblijft.![]()
En normaal zooooo'n *spreidt armen* grote muil hè!![]()
Noek, noekje, noekie..wat je wil. Flexibel!![]()
Wanneer ga je weer nuchter de weg op?
Naja, wat is je doel, wil je ze tot het uiterste laten gaan of nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk blijven ze wel doorfietsen. Als ze dat niet willen dan gaan ze wel naar huis, denk ik dan weer. Ach ja.
Dat is nog zieliger dan het in eerste instantie leekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O.. ik had de spelvaud niet eens gezienKoetjesreep ja... dat bedoel ik. Thanks for correcting.
Ik heb dus (nog) geen rijbewijs, dat scheelt, intussen ook gegeten en een paar cola op, dus als ik dalijk weer nuchter ben wandel ik naar de kroeg om weer verder te gaan, voel me klote en de alcohol helpt wel moet ik zeggen dus we gaan nog even door.![]()
En nee ben geen figuur dat zich comazuipt dus het is niet allemaal zo zielig als het lijkt, maar soms is je gals bier even je beste vriend.
Beau maakt het ook niet leuk? ik weet het niet, hier staat wat anders opquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, nou ja, dan heb je toch elke maand iets om naar uit te kijken tot het echt weer mooi weer wordt.![]()
Dat hole in the wall is flauw zeg.Mijn boys waren zich al een week aan het verheugen maar het valt ze echt tegen geloof ik. Wachten tot het leuk wordt geloof ik
Als je één keer fietst dan giert er zoveel adrenaline door je heen dat je vanzelf motiverende teksten spuit. (spuien, ik spui, zij spuit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk blijven ze wel doorfietsen. Als ze dat niet willen dan gaan ze wel naar huis, denk ik dan weer. Ach ja.
ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die wel eens drinkt dat herkent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is nog zieliger dan het in eerste instantie leek
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je één keer fietst dan giert er zoveel adrenaline door je heen dat je vanzelf motiverende teksten spuit. (spuien, ik spui, zij spuit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |